Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.02.2011, 22:51 

Dołączył: 23.02.2011
Posty: 7
Witam sie bo wypada ale nie mam jeszcze PORSCHE - zarejestrowałem się by Was zapytać co bedzie lepszym wyborem gdy dosyć często jezdze po śniegu,lodzie ? Rozpatruje 993 4S , 996 4S( z tymi dwoma nie powinno byc chyba problemu?) no i w grę wchodzi też 996 2S . Czy tym ostatnim można jeździć zima czy to meka i spocone pachy ? Zaznaczam że nie tylko o snieg chodzi - jest tu duzo wzniesień(stromych) w prawie każdym mieście i praktycznie mało kiedy jeździ sie po płaskim . Czy dam radę 2S ? Zaznaczam że nie jestem niedzielnym kierowcą :)
Pozdrowka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2011, 23:14 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2011, 23:38 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
[admin: usunięto] czy jestes pewny tego wyciagania przodem w 993? z tego co slyszalem i ostatnio widzialem na sniegu to przod w 993 C4 wogole na sliskim nie ciagnał a ludzie generalnie narzekaja ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2011, 23:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Czy to ma być auto na codzień?




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 0:19 

Dołączył: 23.02.2011
Posty: 7
Dzieki za pierwsze podpowiedzi-auto na codzień , czasem trasa 1000km do PL . Mam drugie auto ale nie chciałbym się szczypać z jazda PORSCHE bo deszcz pada albo snieg na drodze . Nie zamierzam się ścigać , żadne tory itp . Aha-jeszcze jedno - przebiegi 993 tu w Norwegii mają około 200 tysi - to też chyba nie jest bolesne dla tych silników ? No i większośc aut tutaj jest zdecydowanie bardziej zadbana niż te które widywałem w PL-inne drogi,inni kierowcy...A co do utraty wartości itd- cena 993 nie odbiega tu od 996-prawie że to samo .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 9:41 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Ja bym brał 996 4S jak ma być na codzień.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 11:34 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
moim zdaniem lepszy bedzie dla Ciebie 996 4S bo bedzie mial kontrole trakcji - PSM. Z tego co wiem w 993 nie bylo. Mimo wszystko w dlugich trasach przydaje sie bardzo, sam to wiem. No i jest szybsze ;-J


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 12:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Na codzień stanowczo 996 4S




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 12:27 

Dołączył: 23.02.2011
Posty: 7
Dzieki za rady - czyli 996 4S . Jedna rzecz mnie tylko boli w 996 - lampy ... Ale juz się rozgladam za profanacją pt "lift przodu z 996 na 997" :)
Tak czy siak jak mi właściciele PORSCHE radzą 996 to nie mam już co rozmyslać bo tak naprawdę o 993 myslałem głównie z powody lamp i ogólnej zgrabności .
Więc pozdrawiam i odezwe się jak będę miał czym się pochwalic .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 12:49 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
te lampy sa bardzo ladne, zwlaszcza po lifcie. Jak troche sie z nimi oswoisz to zobaczysz. Ja mialem litronic i byly naprawde piekne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 18:01 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
Czy mógłby mnie ktoś oświecić co to jest 996 2S? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 19:36 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
911 serii 996, model Carrera S (napęd na jedną oś), chyba logiczne - nie czepiaj się :)

Ja również polecam 996 4S. 993 - fakt, to już piękny klasyk, jednak jeśli ma być na co dzień, to zdecydowanie 6-tka 4S, będzie przyjemny i bezpieczniejszy w użytkowaniu (szczegóły zdradzili koledzy wyżej).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 19:52 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
nigdy nie było czegoś takiego jak 996 2S;)

Chyba, ze ktoś odłączył przedni napęd w 996 4S :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 19:57 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Tak jak nigdy nie było teoretycznie Carrery 2, a takie oznaczenie często się pojawia :) Częsty skrót rozmówek 'wewnętrznych' :) Jak i C2S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 19:58 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
porsche napisał(a):
911 serii 996, model Carrera S (napęd na jedną oś), chyba logiczne - nie czepiaj się :)

Nie czepiam się, normalny skrót używany przez tych co 'wiedzą o co chodzi' tak jak na przykład TT, C4S itd :)
Miałem na myśli to, że w serii 996 nie było takiego modelu jak Carrera S, co najwyżej wspomniane 4S. Tylnonapędowe 996 ograniczały się do modeli bazowej Carrery (bez żadnej cyferki/literki za), Carrery Cabrio, Targi no i całej serii GT3/GT3 RS/GT2/GT1...
Dopiero w 997 wprowadzono z powrotem pomysł zastosowany o ile się nie mylę najpierw w 993 - Carrera S ;)

Edit:
Mick był szybszy :)
Porsche:
Był w 964.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 19:58 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
A tutaj to już moje przeoczenie, biję się w pierś! Faktycznie, mowa o 996 :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2011, 21:53 

Dołączył: 23.02.2011
Posty: 7
Specem w symbolach nie jestem ale jak widac wyżej Ci co chcieli to zrozumieli "moje" oznaczenia . Wklejam linka z ogłoszeń norweskich i tu jednak wystepuje 996 2 . Co prawda bez "S" ale to już ja się zgubiłem . Zresztą czytałem że z prawidłowego oznaczenia wszystkich 911 to trzeba by doktorat robić .Uprzedzam pytanie o przelicznik : dzielicie widoczną cene przez 2 i wychodzi cena w złotówkach . Wiem ,wiem ceny z d... :)
http://www.finn.no/finn/car/used/result ... E=6&sort=2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2011, 17:30 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Witaj,
Ceny faktycznie z kosmosu... :?

Popieram przedmówców - do jazdy na codzień, o każdej porze roku - 996 C4/4S.
Jako drugie/trzecie auto - zdecydowanie 993 .

3CITY pozdrawia 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.02.2011, 12:26 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
No ceny że HO HO, ale to wina najwyzszych na swiecie podatków jakie sa w Norwegii i ogólnie Skandynawii... (ale powolutku was już gonimy :) )

A jezeli mozna spytac to mam pytanko do cichy00... ile przecietnie litrow paliwa jest w stanie kupic przecietny Norweg (podobno paliwo u was jest najdrozsze w Europie mimo ze Norwegia ma rope) za godzine pracy przy jakis srednich/przecietnych zarobkach ?
Pytam bo kraza rozne wersje na ten temat....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.02.2011, 20:28 

Dołączył: 23.02.2011
Posty: 7
Paliwo wcale nie jest takie drogie w porównaniu do zarobków . Cena litra to około 6zł , góra 6,5 zależnie od dnia (tu w weekendy zawsze jest taniej)
Ile przeciętny Norweg-cięzko powiedziec bo pensje sa mocno zróznicowane ale minimalnie to chyba może sobie kupic za h pracy jakies 8 litrów ,przeciętny(trudno wyczuć jaka jest tu średnia i kto jest przeciętny) 16 litrów .Zreszta powiem inaczej - niektórzy tu zarabiają po jakies 50 zł za h a niektórzy po 100 lub 200zł za h i więcej . Łatwo policzyć ale z tego co wiem to mało kto tu liczy ile mu auto pali - rodziny mają po 3 auta + jakiś 8 litrowy amerykan w garażu jak ktoś jest fascynatem a jest ich sporo-tyle amerykanów(wychuchanych) co tu widze w letni weekend nie widziałem w Polsce przez 30 lat .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum