|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
wawe
|
Napisane: 18.03.2021, 21:48 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
Witajcie,
Proszę czy może ktoś z Was sprawdzić w swojej Panamerze czy jak skręci podczas jazdy kierownicą na maxa w jedną stronę i puści kierownice to czy odkręca się sama z łatwością bo moja nie wraca i mogę praktycznie bez rąk jeździć w kółko. Wymieniłem już pompę, maglownicę, zrobiłem zbierzność, piasty bez maglownicy chodzą bardzo lekko. Ogólnie moim zdaniem kierownica chodzi troszkę ciężko w miejscu w porównaniu do Audi A7. Może to wina kół mam 21 cali.
Jak jest u Was bo już nie mam pomysłu może magiel walnięty kupiłem bo nie było różnicy z moim starym. Ogólnie mam servotronic zatem powinnien ładnie wracać kierownicą a tu tak sobie. Pytanie czy coś nie tak czy ewentualnie Panamery tak mają?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 19.03.2021, 11:06 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
Koledzy,
Czy naprawdę nikt z Was nie jeździ Panamerą na tym forum???
Pytanie proste odbija kierownica sama czy trzeba jej pomóc?
Sprawa pilna, może ktoś pomóc?
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
diagnostickey
|
Napisane: 19.03.2021, 12:08 |
|
Dołączył: 16.12.2020 Posty: 8
|
kalibracja kierownicy zrobiona
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 19.03.2021, 13:07 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
Witaj,
Mam PIWIS 2 robiłem nawet zmiany charakterystyki servotronic ale nie ma chyba kalibracji kierownicy tylko kąt skrętu ale nie robiłem. Brak błędów etc.
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 21.03.2021, 13:06 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
Jutro sprawdze jak to jest w mojej 970.2 4S , jak chodzi o krecenie w miejscu to mysle ze moze miec tu znaczenie czy masz wykupiony "Power Steering Plus"
pzdr
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 21.03.2021, 15:44 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Powinny koła same wracać. Oglądałeś dokładnie elementy zawieszenia? Może coś zostało po kolizji, na przykład krzywa sztyca amortyzatora? Nie twierdzę że to jest przyczyną, ale od czegoś trzeba zacząć. Rozumiem, że geometria wychodzi idealnie? Śladowość, nierównoległość osi i inne parametry.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 22.03.2021, 9:26 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
Qbak napisał(a): Powinny koła same wracać. Oglądałeś dokładnie elementy zawieszenia? Może coś zostało po kolizji, na przykład krzywa sztyca amortyzatora? Nie twierdzę że to jest przyczyną, ale od czegoś trzeba zacząć. Rozumiem, że geometria wychodzi idealnie? Śladowość, nierównoległość osi i inne parametry. Tak oczywiście wszystko sprawdzone, zawieszenie z odpiętą maglownicą chodzi bardzo leciutko, geometria 3D robiłem 2 razy, cały czas mam podejrzenie na magiel. Kolega pisał o Power Stering Plus i teraz moje pytanie czy dotyczy to również Panamery bo znalazłem tylko w tematach o Macanie i czy czasem nie dotyczy to wspomagania z elektryczną pompą. My mamy Servotronic i pompe hydrauliczną, charakterystyką serotronic się już bawiłem i mogę zmieniać ale nadal na postoju uważam, że chodzi za ciężko...
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 22.03.2021, 12:15 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
Sprawdziłem na parkingu, kierownica nie odkręca, jak mówisz, ale nie rozpedzalem sie specjalnie
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 22.03.2021, 13:20 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
Loras napisał(a): Sprawdziłem na parkingu, kierownica nie odkręca, jak mówisz, ale nie rozpedzalem sie specjalnie ok. czyli na parkingu jadąc powoli jak skręcisz na maxa w jedną stronę i jeździsz w kółko to kierownica nie wraca..... możliwe, że ten typ tak ma. Ale mam w domu VOLVO S90 i Audi A7 i powiem, że każdym mi się jeździ lepiej pod względem komfortu niż Panamerą, Audi chcę sprzedać i mam teraz lekki problem. Silnikowo Panamera bajka ale prowadzenie uważam tak sobie.......
|
|
Góra |
|
norbizgora
|
Napisane: 23.03.2021, 12:38 |
|
Dołączył: 23.03.2021 Posty: 5
|
W Panamerach wspomaganie ciezko chodzi ogólnie
|
|
Góra |
|
Loras
|
Napisane: 23.03.2021, 20:22 |
|
Dołączył: 28.05.2020 Posty: 560 Lokalizacja: Bydgoszcz / Poznan
Nr klubowicza: 711
|
wawe napisał(a): Loras napisał(a): Sprawdziłem na parkingu, kierownica nie odkręca, jak mówisz, ale nie rozpedzalem sie specjalnie ok. czyli na parkingu jadąc powoli jak skręcisz na maxa w jedną stronę i jeździsz w kółko to kierownica nie wraca..... możliwe, że ten typ tak ma. Ale mam w domu VOLVO S90 i Audi A7 i powiem, że każdym mi się jeździ lepiej pod względem komfortu niż Panamerą, Audi chcę sprzedać i mam teraz lekki problem. Silnikowo Panamera bajka ale prowadzenie uważam tak sobie....... Co kto lubi... mi sie podoba prowadzenie Panamery 4S, kloc udający auto sportowe, ale lubie to
_________________
981 GT4 Pikachu 971 3.0t 718 2.0 "Spajder"
było: 970 4S; 958T, 958S, 987S, 997 4S.
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 24.03.2021, 22:59 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
Ok. Dzięki za info.
Ogólnie temat rozwiąże, już magiel zdiołem będę go modyfikował aby w miejscu chodziła leciutko a w trakcie jazdy wyreguluje servotronikiem tak aby było jak najbardziej optymalnie dla mnie.
|
|
Góra |
|
porsche_targa
|
Napisane: 26.03.2021, 2:07 |
|
Dołączył: 5.10.2007 Posty: 412
|
wawe napisał(a): Loras napisał(a): Ale mam w domu VOLVO S90 i Audi A7 i...... wawe, wiem że trochę nie na temat, ale mógłbyś napisać coś więcej o A7 (silnik, rocznik) a w szczególności zestawić A7 w skrócie do Panamery czyli właśnie prowadzenie, jakość wykonania, przyjazność użytkownikowi, takie odczucia które od razu Ci na nasuwają na myśl....
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 3.04.2021, 15:45 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
porsche_targa napisał(a): wawe napisał(a): Loras napisał(a): Ale mam w domu VOLVO S90 i Audi A7 i...... wawe, wiem że trochę nie na temat, ale mógłbyś napisać coś więcej o A7 (silnik, rocznik) a w szczególności zestawić A7 w skrócie do Panamery czyli właśnie prowadzenie, jakość wykonania, przyjazność użytkownikowi, takie odczucia które od razu Ci na nasuwają na myśl.... Audi A7 jest bardzo udanym samochodem, mam rocznik 2011 i 4 lata u mnie. Diesel 3.0 TDI moc standardowa 245km po moich modyfikacjach 350km. Wsiadając do Audi jakoś lżej mi się prowadzi pojazd, jadąc mam odczucie, że nie muszę się tak mocno koncentrować na aucie bo jedzie samo a w Panamerze mam jakieś takie odczucie jakbym jechał czołgiem takim ciężkim samochodem a przecież Audi jest podobne w masie. Ogólnie polecam bardzo A7! Na plus w Porsche to lepiej chodzi PDK od S-Tronica jak dla mnie ale ktoś może mieć inne zdanie. Zawieszenie bardziej komfortowe w AUDI (pneumatyka) w Porsche też mam pneumatykę ale bardziej czuć dziury. Wykonanie, jakość etc. również ok. wiadomo Porsche jest specyficzne ale Audi również bardzo dobre. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
porsche_targa
|
Napisane: 4.04.2021, 19:50 |
|
Dołączył: 5.10.2007 Posty: 412
|
wawe napisał(a): Audi A7 jest bardzo udanym samochodem, mam rocznik 2011 i 4 lata u mnie. Diesel 3.0 TDI moc standardowa 245km po moich modyfikacjach 350km. Dzięki za info. Wawe, zaciekawiła mnie informacja odnośnie podniesienia mocy silnika 3.0tdi na około 350 PS, a na forum jest sporo osób które mają Porsche z tym silnikiem. czy mógłbyś napisać co zmieniłeś w A7 żeby osiągnąć kuszące 350PS ? Oraz czy coś byś zmienił , czy silnik stwarza problemy po tej zmianie lub wydaje jakieś niepokojące stuki, ile kilometrów przejechałeś po tej zmianie mocy. Zadowolony jesteś ze zmiany? czy raczej "więcej" kłopotów było z tego zabiegu ?
|
|
Góra |
|
wawe
|
Napisane: 5.04.2021, 11:15 |
|
Dołączył: 26.05.2020 Posty: 58
|
porsche_targa napisał(a): wawe napisał(a): Audi A7 jest bardzo udanym samochodem, mam rocznik 2011 i 4 lata u mnie. Diesel 3.0 TDI moc standardowa 245km po moich modyfikacjach 350km. Dzięki za info. Wawe, zaciekawiła mnie informacja odnośnie podniesienia mocy silnika 3.0tdi na około 350 PS, a na forum jest sporo osób które mają Porsche z tym silnikiem. czy mógłbyś napisać co zmieniłeś w A7 żeby osiągnąć kuszące 350PS ? Oraz czy coś byś zmienił , czy silnik stwarza problemy po tej zmianie lub wydaje jakieś niepokojące stuki, ile kilometrów przejechałeś po tej zmianie mocy. Zadowolony jesteś ze zmiany? czy raczej "więcej" kłopotów było z tego zabiegu ? 300-310 KM zrobisz samym softem i to jest bardzo delikatna zmiana dla tego silnika a odczuwalna dla kierowcy, przy zmianie samego softu nie widzę zagrożeń dla Panamery. Ja w AUDI zmieniałem jeszcze turbo na hybrydę, Downpipe zamiast DPF, wtryski od wersji bitdi, większy intercooler. W panamerze zrobiłbym sam soft i to będzie wystarczające, o silnik nie ma co się bać nic tam się nie stanie i oczywiście nic nie puka/stuka W A7 jest tylko problem ze skrzynią przy tak dużych momentach ale PDK jest moim zdaniem lepszą skrzynią, także bez problemu sobie poradzi a robiąc soft silnika również poprawiamy parametry skrzyni. Także kto ma Diesla w Panamerze to polecam to dłubnąć bo przy tej masie to nie jedzie.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|