Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Wtajcie
PostNapisane: 28.12.2012, 17:52 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
Witam wszystkich :)

Nazywam się Zbyszek i jak większość ( około 99.9%) interesuje się Porsche a zwłaszcza starszymi modelami co jest związane z moją pracą :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2012, 18:56 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Witam, Police zachodnipomorskie?

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2012, 20:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Witaj to moze będe mógł Cię wykorzystać przy reanimacji moich 930 turbo




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2012, 21:36 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
hej a co z nimi robisz w sensie pracy?
bo w innym poscie pytasz jak olej sprawdzać...
mimo to pozdrawiam uzytkownika klasyka
kacper


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2012, 20:36 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
tak Police z Zachodniopomorskiego

a co walki z nim wiem jak się sprawdza tylko był problem lekko inny. :)

teraz kończę regeneracje układu wtryskowego bo w ogóle nie chciał utrzymywać stałych obrotów i falował silnik na nich i nie działała korekta paliwa przez uszkodzoną elektronikę.

autko zrobione od podstaw :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2012, 20:40 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
jaką elektornikę???
mówisz o sondzie ?
falowanie to pewno złe ciśmienie zimne lub ciepłe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2012, 20:48 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
albo zatarty zaworek sterujący w rozdzielaczu ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2012, 20:51 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
łatwo można sprawdzić ciśnienie i już
czy systemowe jest dobre i czy sterujące też
wątpię że zawór sterujący ciśnieniem czy też palec w rozdzielaczu
a zimnym kuleje czy na ciepłym?
a jak schodzi z obrotów to idzie bardzo w dół a potem się podnosi?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2012, 21:10 

Dołączył: 28.12.2012
Posty: 13
Autko już chodzi tak jak trzeba :D:D tam miał wiele usterek np. pęknięty przewód na kolektorze ( gumowe łączniki między alu kolektorem a podstawą filtra), uszkodzony regulator ciśnienia, niedziałający wtryskiwacz rozruchowy i przewód odpowietrzający karter)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2012, 21:11 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
spoko
niech śmiga jak ta lala


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum