Autor |
Wiadomość |
fouourson
|
Napisane: 6.02.2012, 21:17 |
|
|
Witam.
Od około trzech miesięcy posiadam Porsche Cayenne S z 2005 roku. Samochód sprowadzany z USA kilka lat temu, więc nie wiele w sumie dokumentów serwisowych. Generalnie wszystko było OK, aż kilka dni temu zaczęło coś stukać w silniku. Nie jestem mechanikiem 'z urodzenia' i tak ze dwa dni nie zwracałem na to większej uwagi (lubię słuchać muzyki podczas jazdy), tym bardziej, że stukanie występowało głównie kiedy przyspierszałem. Przynajmniej z wewnątrz, bo dziś posłuchałem samochodu dookoła, aby się upewnić, że to z silnika, otworzyłem maskę i jestem na 100% pewny, że to silnik, a nie jakaś inna część, która mogłaby się poluzować. Stukanie oczywiście występuje cały czas podczas pracy silnika. Wewnątrz słychać to o wiele lepiej podczas przyspieszania, a na zawnątrz podczas wciskania pedału gazu tak jakby ten bulgot V8 zagłuszał to stukanie... Rozpisałem się.
No więc z tego co wyczytałem w necie wychodzi, że mam problem z cylindrami (?) i przed sobą wymianę silnika i pewnie do tego dojdzie, bo polubiłem bardzo ten samochód. Opinie na różnych forach są takie, że można jeździć z silnikiem w takim stanie nawet i rok. Fora z UK i USA więc biorę na to poprawkę Moje pytania: Ile orientacyjnie może mnie kosztować silnik do Cayenne S i koszt takiej wymiany? Gdzie mógłbym to zrobić w Małopolsce? Być może ktoś zna zaufanego mechanika, który mógłby mi taki silnik znaleźć i zainstalować? Nie musi być w Małopolsce tak naprawdę, choć to tam będę miał za kilka tygodni mieszkać.
Dzięki za jakiekolwiek info.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 6.02.2012, 21:25 |
|
|
Masz polecany warsztat Radwańskiego w Sułkowie koło Wieliczki. Skontaktuj się z nim, niech Ci zdiagnozuje auto.
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 6.02.2012, 21:28 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Nr klubowicza: 002
|
a kawałek dalej w Katowicach jest Rafał...
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
fouourson
|