Dołączył: 29.12.2013 Posty: 871 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Witam, szukałem szukałem ale nie wyszukałem. Krótko i zwięźle: czy ktoś wie lub ogarnia wymianę tarcz zegarów w 964? Zmiana koloru, naprawa uszkodzeń - whatever. Jest nowy komplet tarcz i chcę je wymienić. Pomożecie?
Próbowałem to ogarnąć przy okazji wymiany tarczy prędkościomierza z mil na km. Nawet zebrałem kilku chętnych kolegów, niestety producent tarcz przestał odpowiadać na maile.
Z tego co czytałem na forach i widziałem na youtube, rzecz nie jest nadmiernie skomplikowana. Trzeba wyjąc zegary, delikatnie odgiąć metalowy pierścień mocujący szkło, zdjąć wskazówke (polecany do tego był widelec, są też specjalne ściągacze zegarmistrzowskie), odkręcić tarczę i przykręcić drugą. Pozostaje kwestia kalibracji - przy prędkościomierzu są kropki na tarczy (wstępne napięcie sprężyny).
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 871 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Właśnie ten pierścień mnie najbardziej niepokoi bo wygląda jakby był zaprasowany dookoła. Boję się to jakoś mocno szarpać, ale zobaczę rzeczywiście co YT mówi na ten temat.
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 871 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Ogarnięte Nie taki diabeł straszny, ale parę godzin się schodzi. Złuszczone kontrolki już poszły do kosza, jest piękny nowy set. Dzięki wszystkim za wskazówki
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników