Autor |
Wiadomość |
jurek968
|
Napisane: 7.06.2010, 10:35 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
2 letnia gwarancja fabryczna na Porsche do 8 lat od daty produkcji!
Słyszeliście??
http://moto.onet.pl/1614083,1,stare-aut ... tml?node=2
Ad meritum gwarancja fabryczna nawet za 8300 zł dla 997 tt jest tego warta.Osobiście gdybym miał kupować używane 997 tt to kupiłbym jedynie takie z gwarancją ,a właściciel takiego auta też z pewnością będzie miał gwarancję szybkiej sprzedaży.
Jak czytałem nawet zwykłe 996/997 serwisy nieprzewidują włąściwie naprawy skrzyń i silnika- a ile kosztuje silnik Turbo??
Kto znajdzie mały zakład który podejmie się naprawy takiego silnika i z jakim to będzie efektem?
Już prędzej GT3 - takie warsztaty istnieją .
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
tomib
|
Napisane: 8.06.2010, 0:01 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 60
|
Nasunął mi się trochę temat off-topic. W jakim serwisie Porsche przegląd kosztuje 300zł? Ja dzwoniłem do Katowic, właśnie z zamiarem sprawdzenia silnika przed zakupem, usłyszałem cenę 1200.. Jak powiedziałem, że blach już nie trzeba sprawdzać, bo byłem z zaufanym blacharzem, to powiedzieli, że może stówkę spuszczą:)
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 8.06.2010, 0:13 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
jurek968 napisał(a): 2 letnia gwarancja fabryczna na Porsche do 8 lat od daty produkcji! Słyszeliście?? http://moto.onet.pl/1614083,1,stare-aut ... tml?node=2Ad meritum gwarancja fabryczna nawet za 8300 zł dla 997 tt jest tego warta.Osobiście gdybym miał kupować używane 997 tt to kupiłbym jedynie takie z gwarancją ,a właściciel takiego auta też z pewnością będzie miał gwarancję szybkiej sprzedaży. Jak czytałem nawet zwykłe 996/997 serwisy nieprzewidują włąściwie naprawy skrzyń i silnika- a ile kosztuje silnik Turbo?? Kto znajdzie mały zakład który podejmie się naprawy takiego silnika i z jakim to będzie efektem? Już prędzej GT3 - takie warsztaty istnieją .
czyli po 4 latach po podstawowej gwarancji trzeba wydać ok.30 tys zł na przedłużenanie gwarancji, plus od nowości auto straciło na wartości jakieś 150 - 180 tys, czyli łącznie po paru latach użytkowania 997 jakieś 200 tys w plecy?????? dopiero jak się zacznie to wszystko liczyć to ręce opadają..
to wolę wrzucić trochę kasy w ładniejsze 964, 993 które po 4 latach przynajmniej utrzyma cenę jeśli nie urośnie..
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 8.06.2010, 6:56 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
pit ale to Twoje subiektywne odczucie. Obiektywnie jest przepaść między 964 i 993 a 996 i 997. To już dużo bardziej cywilizowane auta, dużo wygodniejsze, bezpieczniejsze, łatwiejsze w prowadzeniu, szybsze, lepiej wykończone i większe w środku. Wiesz o czym mówie. Sam najlepiej bym się czuł w 993TT, ale nowsze generacje mają swoje niezaprzeczalne plusy
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.06.2010, 8:43 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
tomib, w Warszawie w salonie Porsche zaplacilem za przeglad do przedluzenia gwarancji 300 PLN... a potem 8200 PLN za gwarancje...
auto ma fabrycznie 2 lata gwarancji i potem placisz kolo 8000 PLN za przedluzenie (w przypadku 911 Turbo), dla innych modeli jest troszke taniej...
czyli po 4 latach wydales 16k na gwarancje, to wcale nie duzo przy takim aucie, a na pewno w tym okresie zepsuja sie rzeczy spokojnie warte wiecej niz te 16k...
ja tam wole spac spokojnie i nie miec stresu.... tylko nie moge grzebac auta, tego mi troche szkoda, bo chcialem go troche wzmocnic do ok 550 KM...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 8.06.2010, 9:50 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
BeeMiX napisał(a): pit ale to Twoje subiektywne odczucie. Obiektywnie jest przepaść między 964 i 993 a 996 i 997. To już dużo bardziej cywilizowane auta, dużo wygodniejsze, bezpieczniejsze, łatwiejsze w prowadzeniu, szybsze, lepiej wykończone i większe w środku. Wiesz o czym mówie. Sam najlepiej bym się czuł w 993TT, ale nowsze generacje mają swoje niezaprzeczalne plusy
Tak, ale temat płatnego przedłużania gwarancji dosyć dobrze obrazuje zmiany w podejściu producentów na przestrzeni lat.
Kiedyś (drogie) samochody projektowano tak, żeby wytrzymałość była jak największa, dzisiaj projektuje się tak, żeby po okresie gwarancji zaczęły się sypać bez względu na wartość.
Jestem przekonany, że gdyby w okresie produkcji 964/993 Porsche zaproponowało płatne przedłużenie gwarancji nie sprzedali by tego za dużo...
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 8.06.2010, 11:53 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
911Bart napisał(a): BeeMiX napisał(a): Tak, ale temat płatnego przedłużania gwarancji dosyć dobrze obrazuje zmiany w podejściu producentów na przestrzeni lat. Kiedyś (drogie) samochody projektowano tak, żeby wytrzymałość była jak największa, dzisiaj projektuje się tak, żeby po okresie gwarancji zaczęły się sypać bez względu na wartość. )
i właśnie to przeraża.
wiadomo że wygoda w 997 jest bez porównania lepsza niż w staruszkach.
ale to podejście do produkcji to prawdziwy dramat dla tej marki.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 8.06.2010, 18:42 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Hmm..no ale do przedłużenia gwarancji nikt nikogo niezmusza.
Włąściciele Ferrari pewnie daliby 3 x tyle ,tyle że niemają takiej opcji.
Ogólnie też utrzymanie/naprawa nawet Turbo to przy np. Nissanie GTR pikuś.
Tak to już jest z takimi autami.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 8.06.2010, 19:09 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Ja bym w życiu nie powiedział że nowe Porsche są zaprojektowane gorzej niż wcześniej. Są "over engineered" jak i wcześniej, problemem jest jedynie coraz większe skomplikowanie auta. Powiedzmy szczerze, w dobie tych wszystkich systemów i rozwiązań które czynią auto szybszym/bardziej wydajnym/bezpieczniejszym jest coraz więcej rzeczy które ewentualnie mogą nawalić. 997 Turbo to juz nie jest 930 Turbo gdzie ilość paliwa regulowało się jedną śrubką. Patrząc realistycznie gdyby Porsche produkowało teraz 930 Turbo nie sprzedało by za dużo tych aut, które zabiły tyle ludzi. Teraz w nowym Turbo facet w filmie na YT wykręca katalogowy czas 0=100km/h pijąc cole. To jest po prostu nieunikniony postęp. Ja wierze że powoli wyeliminują wszystkie błędy
Jakość i bezawaryjność nowych 911 jest według mnie ponad innymi sportowymi autami, a napewno bije na głowe włoskie wynalazki.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.06.2010, 0:38 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
dziś dostałem informację z serwisu że został przyznany do wymiany i zamówiony silnik do już mojego Cayenna GTS, tak więc wyszło że kupiłem auto z nowym silnikiem
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 9.06.2010, 7:53 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
oooo, fajne auto kupiles, jaki kolor ?
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.06.2010, 9:53 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
czarny metalic/czarna skóra z alcantarą (deska w skórze)
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 9.06.2010, 10:02 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Oooo GRATULACJE!
Black is Black!
Jakieś foty??
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 9.06.2010, 10:24 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
no to ladny zestaw, SUV w rodzinie musi byc do tego ladny dzwiek wydeszku
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 9.06.2010, 10:41 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
Marion napisał(a): dziś dostałem informację z serwisu że został przyznany do wymiany i zamówiony silnik do już mojego Cayenna GTS, tak więc wyszło że kupiłem auto z nowym silnikiem
a po jakim przebiegu wymieniają ten silnik?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.06.2010, 11:22 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Przebieg 62 tys km.
Fotki wrzuce za ok 10 dni jak zawita w domu.
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 9.06.2010, 11:48 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Gratulacje !
Jak to teraz będzie ?
Przyeżdżacie w 2 auta i 4 nr startowe ?
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 9.06.2010, 12:48 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
BeeMiX napisał(a): Ja bym w życiu nie powiedział że nowe Porsche są zaprojektowane gorzej niż wcześniej. Są "over engineered"... Jakość i bezawaryjność nowych 911 jest według mnie ponad innymi sportowymi autami, a napewno bije na głowe włoskie wynalazki.
Nie kwestionuję że Porsche są bardzo (a nawet bardziej) zaawansowane technologicznie - to oczywiste, ale jakoś trudno sobie wyobrazić wymiany uszkodzonych silników czy skrzyń w starszych (flagowych) modelach.
Szczególnie po tak małym przebiegu kilkunastu/kilkudziesięciu tys. km.
W dzisiejszych czasach jakoś nikogo to specjalnie nie dziwi...
Moim zdaniem nie można winić rozwoju technologicznego, na owe czasy modele 964/993 też nowoczesnością rozwiązań wybiegały kilkanaście lat do przodu, jednak ich bezawaryjność była WZORCOWA i nawet duże przebiegi nie stanowiły problemu.
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 9.06.2010, 16:02 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Marion napisał(a): Przebieg 62 tys km. Fotki wrzuce za ok 10 dni jak zawita w domu.
a czemu silnik byla do wymiany?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.06.2010, 18:00 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
yoshi napisał(a): a czemu silnik byla do wymiany? narazie nie wiem ale się dowiem TKacki napisał(a):
dobry plan do Borska przyjedziemy chyba dużym.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|