Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.10.2014, 19:40 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
evan napisał(a):
alexdr napisał(a):

Niezależnie od flag, i pomijając Twój zawiły i pozbawiony faktów komentarz. Nawet gdyby flaga była zielona, to co, przepraszam, ten 20-tonowy pojazd robił w obszarze nie zabezpieczonym barierami etc. ? Tu nie ma żadnej wymówki, totalne partactwo organizatora !! "Nawet" na naszym prowincjonalnym torze w Poznaniu jakakolwiek ingerencja służb oznacza wstrzymanie wyścigu (safety car lub czerwona flaga). Aż trudno mi uwierzyć, że przytrafiło się to Japończykom, skąd innąd bardzo rzetelnym, obowiązkowym i przezornym ludziom.

PS: a dlaczego uwazasz, że słusznie usunięto film z Youtube'a ??? Moze uda się coś ukryc, zatuszować ?? Interesujaca teoria.

Po pierwsze zauważ, że to jest cytat czyli nie moje słowa tylko Mikołaja Sokoła - to odnośnie Twojego pytania o kasowanie filmu.
Druga sprawa to machanie zieloną flagą i wjazd dźwigu to dwa osobne tematy i nigdzie nie wypowiadałem się na temat dźwigu ;)
Zabrałem tylko głos w sprawie flag , które były pokazywane prawidłowo.



SORRY, przeoczyłem, że to cytat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.10.2014, 23:21 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Adi_rallye napisał(a):
Nigdy nie mogłem i nadal nie mogę zrozumieć czemu nie było safety cara w momencie gdy dźwig jest na torze co innego jak zabiera bolid ramieniem stojąc za oponami a co innego jak taki kolos wjeżdża na tor i stoi na wypadkowej. Jakby tak był olej na asfalcie to kilka bolidów miałby pod sobą.


Moim zdaniem to nie jest coś innego. Zwykle zanim taki dźwig, który stoi za barierami podniesie auto, najpierw zaczepy muszą zamontować ludzie...
Zatem w tym feralnym przypadku bolid rzeczywiście nie wjechał by w dźwig tylko w tych ludzi. Zatem jeśli bolid stoi w miejscu zagrożonym, to bez względu na to jaki to dźwig, safety car powinien wyjechać przed akcją podnoszenia.
I cały wywód dotyczący wypadku wyglądał by tak samo, tylko ofiary mniej medialne.


Regulaminy, przepisy etc nie zastępują logicznego myślenia, mogą tylko ułatwiać podejmowanie decyzji w sytuacjach krytycznych.
Nie dotyczy to przecież tylko wyścigów.

Poprawią procedury, to pewne.

Oby Bianchi z tego wyszedł. I to jak rozumiem, niestety takie pewne nie jest.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2014, 0:39 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
http://giant.gfycat.com/HiddenSleepyIce ... pzebra.gif


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.10.2014, 0:40 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
http://giant.gfycat.com/HiddenSleepyIce ... pzebra.gif


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum