Ja od 6 lat buduje od zera swoją g911 i mimo iż byłem na ponad 10 zlotach Porsche do zakupu 986 zawsze niestety jako pasażer.
Ponieważ odbudowa się przedłużała postanowiłem kupić "kanalize" aby mieć w końcu swoje Porsche na zlocie.
Przyznam iż byłem fanatycznym wyznawcą wiatraków jako jedyne słuszne
Moje podejście zmieniło się po zakupie właśnie Boxa.
Uważam iż jest to idealne auto do jazdy na przejażdżki z otwartym dachem (trzeba tylko pamiętać o kremie z filtrem), zabawy na ciasnym torze (na duże brakuje mu jednak mocy) czy do turystycznego wyjazdu weekendowego.
Mam 2.7 i uważam że do takich akcji jest idealny, uwielbiam jego dźwięk wydechu wkręcającego się na wysokie obroty z otwartym dachem, jego wygląd nie jest wcale jeszcze "zabytkowy", moi sąsiedzi nie wiedzą ile ma lat czy 5 czy 15 czy 20, ponieważ nie siedzą w modelach tak jak "My".
Wiele Pań i dziewczyn często przez szybę swoich samochodów przeważnie typu Suv(np Cayene czy Q&) mówiło - "o jakie ładne autko
"
Kupiłem go od właściciela, który miał go 10 lat i wszystko robił w serwisach porsche (faktury na 20 tyś przez 10 lat), ja na start zrobiłem pakiet startowy z oponami za około 7 tyś.
Wydaje mi się iż ceny Boxów w dobrym stanie raczej już nie spadną i wydanie 50 za dobrą sztukę to będzie dobry zakup.
Pozdrawiam
Załącznik:
FB_IMG_1593349278987.jpg
Załącznik:
received_1355548391298392.jpeg
_________________
Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look
Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit
Porsche 986 Boxster 2.7 `00
Corrado VR6 3.0 Turbo `92
i pare innych