Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Który model wybrać?
S 4%  4%  [ 1 ]
S 4%  4%  [ 1 ]
S 4%  4%  [ 1 ]
S 4%  4%  [ 1 ]
4S 76%  76%  [ 19 ]
V6 8%  8%  [ 2 ]
Liczba głosów : 25
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.04.2014, 13:26 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
Witam
Obecnie jestem użytkownikiem BMW f10 oraz Audi D3 :-)

Tyle tytułem wstępu ;-)

Przymierzam sie do zakupu Panamery, chciałbym prosić o pomoc przy wyborze wersji

Celuje rocznikowo w 2011 rok, biore pod uwage v6 S/4S

Z tego co sie zorientowałem na forum to zaraz mi napiszecie ze v6 to mega syf


:wink:

Czyli co, zostaje S/4S?

Celować w naped na 4 łapy czy zwykła S sie dobre odpycha?

Jakie dodatki warto mieć? na co zwrócić uwagę?

Mieszkam z Łodzi, to mnie martwi ze najblizszy serwis jest w Wawie :-(
Jest ktoś w Łodzi co ewentualnie ogarnie drobne usterki?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 21:27 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Witam

Dużo zależy od Twoich oczekiwań wobec auta i stylu jazdy. Jak lubisz trochę poszaleć to minimum 4s. Jeżeli auto do toczenia się po mieście to może i v6 się nada. Napisz coś wiecej to może Ci coś podpowiem - sam niedawno kupowałem Panamerę i w moim przypadku po jeździe testowej wybór był prosty - GTS

Pozdrawiam
albi




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 22:43 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
GTS!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 23:09 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
GTS odpada, celuje wydać netto 50k euro w niemcowni a GTS produkowane pod koniec 2012 dużo wiecej chodzą.

Bujam się głownie po mieście, głownie centrum korki. Carrera odpada bo chce uniwersalny wóz a córka się urodziła w styczniu.

Po prawdzie to v6 by starczyło ale idzie downsizing vide v6 w nowej esce wiec jak teraz nie kupie v8 to mogę już nie mieć okazji
:lol:

Chętnie się bujne na tor Poznań a tam v6 będzie malo :wink:

Spalanie nie pytam bo ja w 3.0 tdi audi a8 mam 21 w mieście a wspólnik jak się furami zamieniamy schodzi do 13 :lol:

S czy 4s? Ślizga się bardzo oska?

Ponawiam pytanie o serwis, zostaje mi aso w wawie czy coś niezależnego znajdę bliżej?

Bmw kupiłem nowa i mierzi mnie skubanie frajerów w aso jak za wymianę opon biorą 7 stow
:shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 15:55 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
A kto Ci kaze jezdzic wymieniac opony w ASO? To samo sie tychy innych spraw eksploatacyjnych?!

Ja serwisuje wszystkie auta w ASO i niezaleznie czy sa na gwarancji czy juz po to serwis dostaje auto a w bagaznik sa oleje, filtry, klocki, tarcze. Place za robocizne a wpisy w ksiazce musza zrobic!

Inaczej zawsze bedziesz placic x10 i bedziesz leszczem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 16:03 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
Wlasnie nie musze w ASO, ale kupiłem w zimie, to letnie zostawili w cenie na stocku - przy wymianie na lato tyle chcieli


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 16:15 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
To trzeba kazać im załadować do bagażnika! To są Twoje zapłacone opony! Jakim prawem mają wymuszać na Tobie haracz?

Kiedyś podjechałem do Citroena (tfu!!!) autem 3 miesięcznym na przegląd. Serwisant na wieść o tym, że olej i filtry są w bagażniku mówi do mnie: "Straci Pan gwarancję!"

Ja mu na to: "Proszę wpisac w książkę serwisową dokładnie jaki olej przywiozłem, jaki filtr i proszę o pisemną informację o anulowaniu gwarancji." Przeprosił i więcej się nie wygłupiał.

To samo tyczy się każdego ASO! Ty jesteś właścicielem samochodu! Sam decydujesz jakie części kupujesz i gdzie auto serwisujesz!

Nie daj sobie ciemnoty wciskać!

Aktualnie serwisuję BMW z przebiegiem 350 tys. km nadal w ASO i płacę za robociznę. Auto jest serwisowane należycie a koszty są porównywalne z serwisami NONASO.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 16:44 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
Super ze pogadaliśmy o BMW i Cytrynach ale bardziej mnie w tej chwili interesuje panamera :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 16:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
4 lub 4S to dobry wybór. Jeśli będziesz jeździć nią cały rok to 4S, z drugiej strony, jeśli zamierzasz się wybrać na tor to lepsza (bo lżejsza) będzie S :D

Skądinąd 700 zł za wymianę opon to niezłe przegięcie :shock:




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 17:14 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
Oczywiście wrzuciłem do bagażnika oponki i wymieniłem za rogiem za stówkę :lol:

Czyli co, brać Eske???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 17:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Weź egzemplarz w lepszym stanie/cenie/kolorze/specyfikacji ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 17:43 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
ceny są bardzo podobne, róźnica na poziomie 3-4 tysiecy euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 18:24 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Witaj z forum BMW :wink:

Ja na twoim miejscu brałbym S bądź 4S w PDK. Pamiętaj o dobrym wyposazeniu :wink: V8 to V8, nie będzie dużo więcej paliło za to kultura pracy i osiągi nie porównywalne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 19:17 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Skoro różnica w $ niewielka to proponuję 4S, PDK, ceramika.

3.0 TDI w D3 21 l w mieście? To zdecydowanie ceramika.

Na jakich kołach (") z ciekawości jeździsz po Łodzi?

Czy powyżej 20" jest sens?

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 19:18 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
Siemasz Kokos :wink:

A jest automat w panamerze bez pdk?
W sumie to wacham się już tylko nad 4s/s v6 już odpada.

Na co zwrócić uwagę przy wyposażeniu? Burmester itd mnie nie interesuje nie jestem audiofilem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 19:24 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
PDK to automat dwusprzęgłowy. Rewelacyjny, jak pojedziesz na tor to sprawdzi się idealnie ( mega szybki, dobrze dobiera przełożenia ) i w mieście w normalnym trybie też jest komfortowy i nie gorszy niż ten z F10. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 19:39 

Dołączył: 3.11.2013
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
Jak nie chcesz GTS, a myślisz o 4s to z wyposażenia dodatkowego zdecydowanie polecam pakiet Sport Chrono (będziesz miał tryb Sport Plus w którym auto będzie miało całkiem inne - sportowe oblicze, launch control itp.). Do tego ktoś na forum bardzo polecał doposażenie w wydech Akrapovic.

Pozdrawiam
albi




_________________

911 996 3.8 CUP - 1:41.7
911 GT2RS 991.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 19:54 

Dołączył: 14.04.2014
Posty: 62
Ten wydech akrocostam jest montowany jako opcja przez porsche, czy trzeba indywidualnie dokładać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 20:06 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Akrapovic :)

Nie sądzę, żeby był gdzieś montowany standardowo przez Porsche, może oprócz aut na LeMans :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.04.2014, 20:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Polecam 4S z wydechem Acrapovic, jest to najlepsza sportowa limuzyna jaką jeździłem i nic nie może się równać :)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum