Autor |
Wiadomość |
thestructor
|
Napisane: 14.04.2014, 13:26 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
Witam
Obecnie jestem użytkownikiem BMW f10 oraz Audi D3
Tyle tytułem wstępu
Przymierzam sie do zakupu Panamery, chciałbym prosić o pomoc przy wyborze wersji
Celuje rocznikowo w 2011 rok, biore pod uwage v6 S/4S
Z tego co sie zorientowałem na forum to zaraz mi napiszecie ze v6 to mega syf
Czyli co, zostaje S/4S?
Celować w naped na 4 łapy czy zwykła S sie dobre odpycha?
Jakie dodatki warto mieć? na co zwrócić uwagę?
Mieszkam z Łodzi, to mnie martwi ze najblizszy serwis jest w Wawie
Jest ktoś w Łodzi co ewentualnie ogarnie drobne usterki?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
albi
|
Napisane: 14.04.2014, 21:27 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
Witam
Dużo zależy od Twoich oczekiwań wobec auta i stylu jazdy. Jak lubisz trochę poszaleć to minimum 4s. Jeżeli auto do toczenia się po mieście to może i v6 się nada. Napisz coś wiecej to może Ci coś podpowiem - sam niedawno kupowałem Panamerę i w moim przypadku po jeździe testowej wybór był prosty - GTS
Pozdrawiam
albi
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 14.04.2014, 22:43 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 14.04.2014, 23:09 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
GTS odpada, celuje wydać netto 50k euro w niemcowni a GTS produkowane pod koniec 2012 dużo wiecej chodzą.
Bujam się głownie po mieście, głownie centrum korki. Carrera odpada bo chce uniwersalny wóz a córka się urodziła w styczniu.
Po prawdzie to v6 by starczyło ale idzie downsizing vide v6 w nowej esce wiec jak teraz nie kupie v8 to mogę już nie mieć okazji
Chętnie się bujne na tor Poznań a tam v6 będzie malo
Spalanie nie pytam bo ja w 3.0 tdi audi a8 mam 21 w mieście a wspólnik jak się furami zamieniamy schodzi do 13
S czy 4s? Ślizga się bardzo oska?
Ponawiam pytanie o serwis, zostaje mi aso w wawie czy coś niezależnego znajdę bliżej?
Bmw kupiłem nowa i mierzi mnie skubanie frajerów w aso jak za wymianę opon biorą 7 stow
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 15.04.2014, 15:55 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
A kto Ci kaze jezdzic wymieniac opony w ASO? To samo sie tychy innych spraw eksploatacyjnych?!
Ja serwisuje wszystkie auta w ASO i niezaleznie czy sa na gwarancji czy juz po to serwis dostaje auto a w bagaznik sa oleje, filtry, klocki, tarcze. Place za robocizne a wpisy w ksiazce musza zrobic!
Inaczej zawsze bedziesz placic x10 i bedziesz leszczem.
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 15.04.2014, 16:03 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
Wlasnie nie musze w ASO, ale kupiłem w zimie, to letnie zostawili w cenie na stocku - przy wymianie na lato tyle chcieli
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 15.04.2014, 16:15 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
To trzeba kazać im załadować do bagażnika! To są Twoje zapłacone opony! Jakim prawem mają wymuszać na Tobie haracz?
Kiedyś podjechałem do Citroena (tfu!!!) autem 3 miesięcznym na przegląd. Serwisant na wieść o tym, że olej i filtry są w bagażniku mówi do mnie: "Straci Pan gwarancję!"
Ja mu na to: "Proszę wpisac w książkę serwisową dokładnie jaki olej przywiozłem, jaki filtr i proszę o pisemną informację o anulowaniu gwarancji." Przeprosił i więcej się nie wygłupiał.
To samo tyczy się każdego ASO! Ty jesteś właścicielem samochodu! Sam decydujesz jakie części kupujesz i gdzie auto serwisujesz!
Nie daj sobie ciemnoty wciskać!
Aktualnie serwisuję BMW z przebiegiem 350 tys. km nadal w ASO i płacę za robociznę. Auto jest serwisowane należycie a koszty są porównywalne z serwisami NONASO.
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 15.04.2014, 16:44 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
Super ze pogadaliśmy o BMW i Cytrynach ale bardziej mnie w tej chwili interesuje panamera
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.04.2014, 16:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
4 lub 4S to dobry wybór. Jeśli będziesz jeździć nią cały rok to 4S, z drugiej strony, jeśli zamierzasz się wybrać na tor to lepsza (bo lżejsza) będzie S
Skądinąd 700 zł za wymianę opon to niezłe przegięcie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 15.04.2014, 17:14 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
Oczywiście wrzuciłem do bagażnika oponki i wymieniłem za rogiem za stówkę
Czyli co, brać Eske???
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.04.2014, 17:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Weź egzemplarz w lepszym stanie/cenie/kolorze/specyfikacji
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 15.04.2014, 17:43 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
ceny są bardzo podobne, róźnica na poziomie 3-4 tysiecy euro.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 15.04.2014, 18:24 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Witaj z forum BMW
Ja na twoim miejscu brałbym S bądź 4S w PDK. Pamiętaj o dobrym wyposazeniu V8 to V8, nie będzie dużo więcej paliło za to kultura pracy i osiągi nie porównywalne.
|
|
Góra |
|
Serrgiusz
|
Napisane: 15.04.2014, 19:17 |
|
Dołączył: 24.11.2012 Posty: 249
|
Skoro różnica w $ niewielka to proponuję 4S, PDK, ceramika.
3.0 TDI w D3 21 l w mieście? To zdecydowanie ceramika.
Na jakich kołach (") z ciekawości jeździsz po Łodzi?
Czy powyżej 20" jest sens?
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 15.04.2014, 19:18 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
Siemasz Kokos
A jest automat w panamerze bez pdk?
W sumie to wacham się już tylko nad 4s/s v6 już odpada.
Na co zwrócić uwagę przy wyposażeniu? Burmester itd mnie nie interesuje nie jestem audiofilem.
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 15.04.2014, 19:24 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
PDK to automat dwusprzęgłowy. Rewelacyjny, jak pojedziesz na tor to sprawdzi się idealnie ( mega szybki, dobrze dobiera przełożenia ) i w mieście w normalnym trybie też jest komfortowy i nie gorszy niż ten z F10.
|
|
Góra |
|
albi
|
Napisane: 15.04.2014, 19:39 |
|
Dołączył: 3.11.2013 Posty: 167 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 387
|
Jak nie chcesz GTS, a myślisz o 4s to z wyposażenia dodatkowego zdecydowanie polecam pakiet Sport Chrono (będziesz miał tryb Sport Plus w którym auto będzie miało całkiem inne - sportowe oblicze, launch control itp.). Do tego ktoś na forum bardzo polecał doposażenie w wydech Akrapovic.
Pozdrawiam
albi
_________________
911 996 3.8 CUP - 1:41.7 911 GT2RS 991.2
|
|
Góra |
|
thestructor
|
Napisane: 15.04.2014, 19:54 |
|
Dołączył: 14.04.2014 Posty: 62
|
Ten wydech akrocostam jest montowany jako opcja przez porsche, czy trzeba indywidualnie dokładać?
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.04.2014, 20:06 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Akrapovic
Nie sądzę, żeby był gdzieś montowany standardowo przez Porsche, może oprócz aut na LeMans
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 15.04.2014, 20:08 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Polecam 4S z wydechem Acrapovic, jest to najlepsza sportowa limuzyna jaką jeździłem i nic nie może się równać
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|