Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.03.2009, 21:52 

Dołączył: 23.03.2009
Posty: 4
Witam

Chcialbym kupic Porsche 911 rocznik ok.2002. Na co zwracac uwage przy zakupie, auto planuje sprowadzic z niemiec, bede szukal modelu z pelna dokumentacja i kisazka serwisowa (tylko ze mam ograniczony budzet ok. 140 000 tys. PLN) czy w tej cenei moge dorwac cos sensownego czy tylko zajezdzone trupy.

Z gory dziekuje za pomoc.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 22:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Może coś trafisz....ja do dziś żałuję ,że niepojechałem kupić 996 Turbo po gradobiciu...przebieg 10 000 km, roczne za 50 000 euro ,było to w 2006 roku.
Podaj linki do ogłoszenia to napiszę co o nim sądzę....

Generalnie to najlepiej dać do sprawdzenie autoryzowanemu serwisowi.
Jeśłi sam to musisz sprawdzić wszsytko co noramlnie plus
1.wygląd korka oleju- może być jedynie ślad nalotu mlecznego oleju,woda jest niegrożna..
2.płyn chłodzący,musi być między min a max i być klarowny
3. Wyciek spod uszczelniacza wału,czyli tzw. RMS ,jeśli wyciek jest duży to niebrać tego auta.
4.Doładnie wysłyuchac najlepiej pod autem czy coś niechargocze również w oklicy RMS czyli tzw. Intermediate schaft beering- failure.
5.generalnie silnik musi chodzić absolutnie cicho i miękko jak w mercedesie,wszystkie stuki itp. niby typowe odgłosy pracy są dyskfalifikujące.
6. Czy 2 gi bieg wchodzi bez zgrzytów ( w skrzyni pada najpierw synchronizator 2 ki)
7.Czy sucha jest przekłądnia kierownicza.
8. ewentualnie podłączyć przez OBD kompa.

No i jazda :D
Moim zdaniem też , 996 jest solidne i awarię można z dużym prawdopodobieństwem wykryć przed kupnem.
Z tego co wiem, takie auto nawet z pękniętym blokiem jest w stanie przejechać 1000 km, a z innymi awariami np. uszkodzonym vario, kilkanaście tysięcy kilometrów, niemóiąc o awariach pompy oleju.
czyli auto się będzie tłukło coś szarpało, z rur będzie szedł siwy /biały dym a auto długo jeszcze pojeżdzi... :)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 22:32 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Przeznaczając 140k. na 996 powinieneś kupić zadbany egzemplarz..
Co do pytania w tytule - to pomysł najlepszy z możliwych! :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 22:35 

Dołączył: 23.03.2009
Posty: 4
dzieki za cenne rady, jestem mechanikiem ;) ale wole jednak dac auto specjaliscie, sam znam sie jedynei na BMW i to tez raczej w nieszerokim zakresie. Linkow jeszcze nei mam co podawac, poniewaz nie chce sie spiszyc z zakupem do lata jeszcze mam czas, a ze w pracy czesto jezdze sluzbowo po niemczech wiec z obejrzeniem kilkunastu aut nei bedzie problemu. Mam jeszcze jedno pytanko, chodiz mi o przebieg, przy szukaniu BMW az tak na to nie zwracalem uwagi, wazneijszy byl ogolny stan auta. Jak to jest z 911, czy dla nich przebiegi powyzej 150-200kkm robia wrazenie, a moze dopiero co sie dotarly ;)))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 22:38 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
200k. przy sportowym samochodzie to moim zdaniem dużo (nawet na niemieckie warunki)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 23:02 

Dołączył: 23.03.2009
Posty: 4
no to widze, ze neizle palnelem z tym 200kkm, nigdy nei mailem do czynienia z ta marka, 911 bedzie przezemnei uzytkowana jako drugie auto (tylko na niedziele ;))) a wolem roboczym nadal pozosatnie E39 4.4l.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 23:04 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Moze 200k to duzo, ale jakos duzo tych aut ma takie przebiegi i nadal jezdza ;)
Chociaz w 996 byly jakies problemy z silnikami ponoc, ale to te pierwsze egzemplarze glownie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.03.2009, 23:35 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jest jeden ładny i zadbany 996 z 2003 roku w Polsce - wersja 4S - rzadkość w sumie. Mocno wyposażony, nawigacja, tiptronic (niestety).
Właściciel daje drugi komplet kół.
Podaje cenę 130 netto bo musi wykupić z leasingu. Mój kolega miał go kupić ale chciał wytargować 110 brutto, bo więcej nie miał - oczywiście się nie dało.
Wydaje mi się, że jak ci takie pasuje to nie ma potrzeby ciągnąć z Niemiec.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2009, 2:09 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
"Zakup Porsche 911, czy to dobry pomysl ;)"

najlepszy!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2009, 13:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
911Bart napisał(a):
Przeznaczając 140k. na 996 powinieneś kupić zadbany egzemplarz..
Co do pytania w tytule - to pomysł najlepszy z możliwych! :D


Tak ale kupując w Pl, w niemczech raczej będzie ciężko.( 2002 rocznik)
W polsce teraz jest baaardzo tanio..jak przeglądam ogłoszenia i tak. np. 997 S mozna kupić świetny egzemplarz poniżej 200 000 zł a BMW M3 E 46 za mniej niż 60 000 zł - o takich cenach w niemczech zapomnij.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2009, 17:12 

Dołączył: 23.03.2009
Posty: 4
jurek968 napisał(a):

Tak ale kupując w Pl, w niemczech raczej będzie ciężko.( 2002 rocznik)
W polsce teraz jest baaardzo tanio..jak przeglądam ogłoszenia i tak. np. 997 S mozna kupić świetny egzemplarz poniżej 200 000 zł a BMW M3 E 46 za mniej niż 60 000 zł - o takich cenach w niemczech zapomnij.


no do czego to doszlo, przez ten kurs Euro trzeba szukac auta w PL


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2009, 17:25 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Jak dobrze ,że mam juz zakup z głowy, :D kupuj 997S w Polsce, raz się żyje, ogladałem kilka 996 w Polsce- porażka z USA, pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2009, 14:20 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
No teraz popsuło się z importem aut. W Polsce raczej kupisz złom, tzn - wiesz te auto generalnie nie wyglądają jak złomy bo to dobre samochody i nie takie stare ale jak trafisz na kogoś z klubu to powinien być w dobrym stanie, jeśli na handlarza to gwarancja tego że był kupiony na aukcji w USA i polepiony. Ja swoje 3 sztuki przywiozłem odpowiednio ze Szwajcarii, USA i Niemiec i więcej nie kupię w PL żadnego auta. Wystarczyło mi BMW 328, która była ładna do momentu gdy nie podniosło się maski (kupowana niestety w nocy), dlatego ją pogoniłem i przywiozłem sobie M5 z Niemiec. Z porsche jest podobnie. Jeśli pytasz o pomysł to oczywiście jest extra, tyle tylko że traktuj to auto raczej jako drugie a nie jako auto do pracy bo po prostu go szkoda na nasze dziury. Ja mając 996 i 986 i tak jeżdżę na co dzień M5 bo po prostu jest wygodniejsza a osiągi ma takie same jak nie lepsze. Tak więc reasumując spóźniłeś się jakieś pół roku - wtedy przywoziło się samochody za śmieszną kasę skąd chciałeś, teraz natomiast jest taki dziwny okres że import może stanowić problem, mimo to kupować w PL nie radzę chyba że trafisz na kogoś uczciwego i porządnego ale mi się jakoś nigdy nie udało trafić na takiego jak kupowałem w naszym kraju ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2009, 22:20 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jurek968 napisał(a):
997 S mozna kupić świetny egzemplarz poniżej 200 000 zł


no a nowy przy tym kursie euro to prawie 600 tys :shock: ale jaja


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum