Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 0:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
troche odgrzebuje , ale jak zakonczyła sie sprawa ? Moze przy okazji ktos wie czy komp (ecu , dme ) silnika wymagało-wymaga jakiejs konfiguracji jezeli sie go zmienia na inny egzemplarz o tym samym nr czesci i zgodny z pet tylko np. własnie ze specjanie napisanym softem zeby je sobie zamieniac i na codzien latac na seryjnym programie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 0:29 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
3.4 i 3.6 to inne silniki. Komp z 3.4 nie bedzie pasowal do 3.6 - inny vario-cam, dodatkowy zmienny wznios zaworow, pomijam fakt ze pierwsze 3.4 sa bez e-gas.
Komputerow tak sobie nie podmienisz o tym samym numerze. W kazdym sterowniku jest zapisana konfiguracja auta oraz immo.
Trzeba by klona robic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.01.2013, 0:34 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
nie no co do silnikow to rzecz jasna , interesowało mnie tylko czy własnie sam komp mozna sobie podmieniac w tych samych motorach. Skoro juz by był taki klon zrobiony to rozumiem ze jest to wykonalne , czy w servisie jak sie im zawiezie auto i 2 sterowniki to zrobia to (a moze auta nie potrzebuja)? Jaki moze byc koszt ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum