Autor |
Wiadomość |
porscheee
|
Napisane: 10.01.2013, 0:10 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
troche odgrzebuje , ale jak zakonczyła sie sprawa ? Moze przy okazji ktos wie czy komp (ecu , dme ) silnika wymagało-wymaga jakiejs konfiguracji jezeli sie go zmienia na inny egzemplarz o tym samym nr czesci i zgodny z pet tylko np. własnie ze specjanie napisanym softem zeby je sobie zamieniac i na codzien latac na seryjnym programie ?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 10.01.2013, 0:29 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
3.4 i 3.6 to inne silniki. Komp z 3.4 nie bedzie pasowal do 3.6 - inny vario-cam, dodatkowy zmienny wznios zaworow, pomijam fakt ze pierwsze 3.4 sa bez e-gas.
Komputerow tak sobie nie podmienisz o tym samym numerze. W kazdym sterowniku jest zapisana konfiguracja auta oraz immo.
Trzeba by klona robic.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 10.01.2013, 0:34 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
nie no co do silnikow to rzecz jasna , interesowało mnie tylko czy własnie sam komp mozna sobie podmieniac w tych samych motorach. Skoro juz by był taki klon zrobiony to rozumiem ze jest to wykonalne , czy w servisie jak sie im zawiezie auto i 2 sterowniki to zrobia to (a moze auta nie potrzebuja)? Jaki moze byc koszt ?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|