|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BartekG
|
Napisane: 12.04.2021, 21:53 |
|
Dołączył: 18.01.2016 Posty: 912
Nr klubowicza: 770
|
Mam pytanie dotyczące zmiany zegarów w autach z US. Prędkościomierz jest w milach - czy aby przejść na km , trzeba kupić nowy zestaw zegarów ? I co wtedy z przebiegiem - czy będzie z tych nowych czy można go jakoś ustawić "programem" ?? Czy może są jakieś "wkładki" które można kupić i wymienić w tym oryginalnym ?? Elektroniczne dane można przestawić na - km i stopnie Celsjusza - to wiem
_________________
BartekG Jest 911-996.2 - C2 - manual Był : Boxster 986 -2,7 manual
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 12.04.2021, 22:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Bartek W tym temacie wiele już napisano na forum... Informacje znajdziesz choćby tu: post218309.html?hilit=Moman#p218309Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
BartekG
|
Napisane: 12.04.2021, 22:07 |
|
Dołączył: 18.01.2016 Posty: 912
Nr klubowicza: 770
|
Dzięki ! Niech Ci bozia w dzieciach wynagrodzi
_________________
BartekG Jest 911-996.2 - C2 - manual Był : Boxster 986 -2,7 manual
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 13.04.2021, 12:47 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
Zależy w którym modelu, w 987/997 idzie gładko. W 996 utknąłem, wymieniłem 3 duże zegary ale nie wiem co zrobić z małymi skrajnymi bo wskazówka chowa się pod plastikiem, ktoś to przerabiał u siebie?
|
|
Góra |
|
siersciu
|
Napisane: 13.04.2021, 12:54 |
|
Dołączył: 28.12.2018 Posty: 228
Nr klubowicza: 696
|
kilazz napisał(a): Zależy w którym modelu, w 987/997 idzie gładko. W 996 utknąłem, wymieniłem 3 duże zegary ale nie wiem co zrobić z małymi skrajnymi bo wskazówka chowa się pod plastikiem, ktoś to przerabiał u siebie? Ja u siebie przerabiałem w 996. Nic więcej nie rozbierasz, po prostu musisz delikatnym plastikiem podważyć te wskazówki od dołu i wyjdą tak jak pozostałe. Jest to trochę bardziej upierdliwe, ale na pewno dasz radę.
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 13.04.2021, 13:27 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
Nie musiałeś ściągać całej plastikowej obudowy? Te trzy główne poszły lekko ale aku i ciśnienie są bardzo mocno zagłębione w obudowie, jak patrzyłem na to pierwszym razem to uznałem że nie wyjdzie? Ale jak mówisz, że da radę to dziś ściągam..
foto poglądowe
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 13.04.2021, 14:08 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
do zdejmowania wskazówek to widelec tylko
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 13.04.2021, 14:37 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Najpierw zrób foty wychylenia wskazówek na nagrzanym silniku, żebyś potem wiedział jak wszystko skalibrować.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
siersciu
|
Napisane: 13.04.2021, 14:46 |
|
Dołączył: 28.12.2018 Posty: 228
Nr klubowicza: 696
|
kilazz napisał(a): Nie musiałeś ściągać całej plastikowej obudowy? Musiałem rozebrać do tego momentu, jaki uwieczniłeś na zdjęciu. Tak jak wspomniał @pawelmontana, nie zapomnij o fotce wychylenia wskazówek, inaczej będziesz mieć upierdliwą kalibrację, zwłaszcza, że ze standardowego OBD nie wyczytasz ilości paliwa w baku.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|