Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.04.2021, 21:53 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 988
Mam pytanie dotyczące zmiany zegarów w autach z US.
Prędkościomierz jest w milach - czy aby przejść na km , trzeba kupić nowy zestaw zegarów ? I co wtedy z przebiegiem - czy będzie z tych nowych czy można go jakoś ustawić "programem" ??
Czy może są jakieś "wkładki" które można kupić i wymienić w tym oryginalnym ??
Elektroniczne dane można przestawić na - km i stopnie Celsjusza - to wiem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.04.2021, 22:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5073
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Bartek
W tym temacie wiele już napisano na forum...
Informacje znajdziesz choćby tu:
post218309.html?hilit=Moman#p218309
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium 911/004 '00, 126p S ’78
sprzedam: R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.04.2021, 22:07 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 988
Dzięki ! :lol:
Niech Ci bozia w dzieciach wynagrodzi :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 12:47 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 897
Zależy w którym modelu, w 987/997 idzie gładko. W 996 utknąłem, wymieniłem 3 duże zegary ale nie wiem co zrobić z małymi skrajnymi bo wskazówka chowa się pod plastikiem, ktoś to przerabiał u siebie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 12:54 

Dołączył: 28.12.2018
Posty: 237
kilazz napisał(a):
Zależy w którym modelu, w 987/997 idzie gładko. W 996 utknąłem, wymieniłem 3 duże zegary ale nie wiem co zrobić z małymi skrajnymi bo wskazówka chowa się pod plastikiem, ktoś to przerabiał u siebie?
Ja u siebie przerabiałem w 996. Nic więcej nie rozbierasz, po prostu musisz delikatnym plastikiem podważyć te wskazówki od dołu i wyjdą tak jak pozostałe. Jest to trochę bardziej upierdliwe, ale na pewno dasz radę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 13:27 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 897
Nie musiałeś ściągać całej plastikowej obudowy? Te trzy główne poszły lekko ale aku i ciśnienie są bardzo mocno zagłębione w obudowie, jak patrzyłem na to pierwszym razem to uznałem że nie wyjdzie? Ale jak mówisz, że da radę to dziś ściągam..

foto poglądowe


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 14:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2298
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
do zdejmowania wskazówek to widelec tylko :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 14:37 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Najpierw zrób foty wychylenia wskazówek na nagrzanym silniku, żebyś potem wiedział jak wszystko skalibrować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.04.2021, 14:46 

Dołączył: 28.12.2018
Posty: 237
kilazz napisał(a):
Nie musiałeś ściągać całej plastikowej obudowy?


Musiałem rozebrać do tego momentu, jaki uwieczniłeś na zdjęciu.

Tak jak wspomniał @pawelmontana, nie zapomnij o fotce wychylenia wskazówek, inaczej będziesz mieć upierdliwą kalibrację, zwłaszcza, że ze standardowego OBD nie wyczytasz ilości paliwa w baku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP