Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.03.2014, 22:50 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Witam,
Auto zgasło podczas jazdy i nie chce odpalić. Nic nie szarpało itp, zero problemów. Kręci ale nie odpala.
Błedy na desce to PCM faliture a jak długo pokręci to ABS faliture.
Z kompa wyszło to:
Motronic 7.1
-P1525 vehicle electrical system voltage
-P2090
-P2088 Camshaft position actuator control Bank 1

Tiptronic
-1314
Instrument Cluster
1314
470
459

Czy ktoś coś może z tego rozszyfrować?
Auto musze sholować ale nie wiem czy do serwisu czy do zwykłego mechanika. Nie wiem jaka to skala problemu a niechaciałbym tak auta wozić na lawecie od do.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2014, 22:56 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Który model, rok, wersja, cokolwiek...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2014, 23:00 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Sorry
3.2 z 2004 wersja Europa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2014, 23:10 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Jutro moge sprawdzić opisy błędów i spróbować coś wywnioskować bo z tych opisow to wiele nie wynika poza problemem z rozrzadem i jakimś bledem zasilania.
Zastanawiające jest ze zgasł. Nie próbuje nawet zapalić? Ile jest paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2014, 23:13 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
No właśnie paliwa jest ponad pół zbiornika. Zgasł przy małej predkości.
Dodatkowo zauważyłem że na wyświetlaczu non stop pali sieliterka D, po wykasowaniu błedu skrzyni powraca na P ale przy próbie odpalenia znowu to samo.
Kreci non stop ale nic nie zaskakuje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2014, 18:08 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Witam,
Dziś rano jakim
ś cudem zapalił po nocy na 10 sekund i zgasl, później już na 5 sekund


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2014, 18:49 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Sprawdz filtr i ciśnienie pompy paliwa.

Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2014, 19:34 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Objawy sa identyczne jakie mialem w mojej 1997 993 Targa - zgasla w czasie jazdy, nie chciala odpalic, potem odpalila na krotko, zgasla znowu...

U mnie byla bardzo prosta (i znana w tych modelach i 964) przyczyna - zly DME Fuel Pump Relay (nie wiem jak sie nazywa po polsku - przekaznik pompy paliwowej?). Czesc oznaczona jako 993-615-227-01. Stary wymieniony byl na nowy, i smiga bez problemu...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2014, 19:55 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Wlasnie o taka informacje mi chodziło pytając czy nie probuje zapalic i ile jest paliwa.
Nie ma w tym aucie filtra paliwa ani przekaznika dme.
Jedna z pomp paliwa nie pracuje.
Jak nalejesz paliwa do pelna (np z karnistra) to powinien normalnie zapalic i pracowac i powinno dac sie dojechac do mechanika.
Ew mozna zastosowac sztuczke i zmusic auto do pracy na drugiej pompie aby dojechac do warsztatu ale to juz trudniejszy temat i bardziej ryzykowny.
Miałem juz auto z taka usterką do naprawy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2014, 21:15 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Ok, jutro skombinuje duże kalnistry i zaleje.
Zrobiłem jeszczejedną sztuczke. Odłączyłem przepływomierze, odpalił i nie gaśnie ale nie reaguje na gaz i ma nierówne obroty. Skrzynia też wchodzi w tryb awaryjny ale po skasowaniu błedów znów ok.
Ciężko bedzie samemu te pompę zmienić jak coś?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2014, 21:16 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Oczywiście jeden przepływomierz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2014, 0:22 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
I jak???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2014, 2:26 

Dołączył: 15.12.2013
Posty: 21
Paliwo nic nie dało. Auto chodzi ale bardzo nierówno pracuje. Podejrzewam albo wiązki które idą za silnikiem przy podszybiu bo na chwike jak tam ruszalem to chodzil rowniutko, przejechalem się od razu i po chwili stracił całkowicie moc wyskoczył błąd psm i znów nie równo..
To co zauwazylem to gdy dotykam w okolicach takiej gruszki z ciegnem, przewodów itd to silnik inaczej pracuje jakby coś tam nie łączyło..
Brak reakcji na odłączenie przeplywomierza, tak samo chodzi.
Ciężki dostęp z tylu ale jutro chyba zajmę się przewodami bo dziwne ze jak się przy nich szpera to zmienia się kultura pracy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.03.2014, 10:07 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Skoro jesteś z Warszawy to do Michała masz niedaleko...




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum