|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ALPINE_
|
Napisane: 26.03.2014, 22:50 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
Witam,
Auto zgasło podczas jazdy i nie chce odpalić. Nic nie szarpało itp, zero problemów. Kręci ale nie odpala.
Błedy na desce to PCM faliture a jak długo pokręci to ABS faliture.
Z kompa wyszło to:
Motronic 7.1
-P1525 vehicle electrical system voltage
-P2090
-P2088 Camshaft position actuator control Bank 1
Tiptronic
-1314
Instrument Cluster
1314
470
459
Czy ktoś coś może z tego rozszyfrować?
Auto musze sholować ale nie wiem czy do serwisu czy do zwykłego mechanika. Nie wiem jaka to skala problemu a niechaciałbym tak auta wozić na lawecie od do.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 26.03.2014, 22:56 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Który model, rok, wersja, cokolwiek...
|
|
Góra |
|
ALPINE_
|
Napisane: 26.03.2014, 23:00 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
Sorry
3.2 z 2004 wersja Europa
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 26.03.2014, 23:10 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Jutro moge sprawdzić opisy błędów i spróbować coś wywnioskować bo z tych opisow to wiele nie wynika poza problemem z rozrzadem i jakimś bledem zasilania.
Zastanawiające jest ze zgasł. Nie próbuje nawet zapalić? Ile jest paliwa?
|
|
Góra |
|
ALPINE_
|
Napisane: 26.03.2014, 23:13 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
No właśnie paliwa jest ponad pół zbiornika. Zgasł przy małej predkości.
Dodatkowo zauważyłem że na wyświetlaczu non stop pali sieliterka D, po wykasowaniu błedu skrzyni powraca na P ale przy próbie odpalenia znowu to samo.
Kreci non stop ale nic nie zaskakuje
|
|
Góra |
|
ALPINE_
|
Napisane: 27.03.2014, 18:08 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
Witam,
Dziś rano jakim
ś cudem zapalił po nocy na 10 sekund i zgasl, później już na 5 sekund
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 27.03.2014, 18:49 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Sprawdz filtr i ciśnienie pompy paliwa.
Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 manual
|
|
Góra |
|
jczar
|
Napisane: 27.03.2014, 19:34 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 423
|
Objawy sa identyczne jakie mialem w mojej 1997 993 Targa - zgasla w czasie jazdy, nie chciala odpalic, potem odpalila na krotko, zgasla znowu...
U mnie byla bardzo prosta (i znana w tych modelach i 964) przyczyna - zly DME Fuel Pump Relay (nie wiem jak sie nazywa po polsku - przekaznik pompy paliwowej?). Czesc oznaczona jako 993-615-227-01. Stary wymieniony byl na nowy, i smiga bez problemu...
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 27.03.2014, 19:55 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Wlasnie o taka informacje mi chodziło pytając czy nie probuje zapalic i ile jest paliwa.
Nie ma w tym aucie filtra paliwa ani przekaznika dme.
Jedna z pomp paliwa nie pracuje.
Jak nalejesz paliwa do pelna (np z karnistra) to powinien normalnie zapalic i pracowac i powinno dac sie dojechac do mechanika.
Ew mozna zastosowac sztuczke i zmusic auto do pracy na drugiej pompie aby dojechac do warsztatu ale to juz trudniejszy temat i bardziej ryzykowny.
Miałem juz auto z taka usterką do naprawy.
|
|
Góra |
|
ALPINE_
|
Napisane: 27.03.2014, 21:15 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
Ok, jutro skombinuje duże kalnistry i zaleje.
Zrobiłem jeszczejedną sztuczke. Odłączyłem przepływomierze, odpalił i nie gaśnie ale nie reaguje na gaz i ma nierówne obroty. Skrzynia też wchodzi w tryb awaryjny ale po skasowaniu błedów znów ok.
Ciężko bedzie samemu te pompę zmienić jak coś?
|
|
Góra |
|
ALPINE_
|
Napisane: 27.03.2014, 21:16 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
Oczywiście jeden przepływomierz
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 29.03.2014, 0:22 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
|
Góra |
|
ALPINE_
|
Napisane: 29.03.2014, 2:26 |
|
Dołączył: 15.12.2013 Posty: 21
|
Paliwo nic nie dało. Auto chodzi ale bardzo nierówno pracuje. Podejrzewam albo wiązki które idą za silnikiem przy podszybiu bo na chwike jak tam ruszalem to chodzil rowniutko, przejechalem się od razu i po chwili stracił całkowicie moc wyskoczył błąd psm i znów nie równo..
To co zauwazylem to gdy dotykam w okolicach takiej gruszki z ciegnem, przewodów itd to silnik inaczej pracuje jakby coś tam nie łączyło..
Brak reakcji na odłączenie przeplywomierza, tak samo chodzi.
Ciężki dostęp z tylu ale jutro chyba zajmę się przewodami bo dziwne ze jak się przy nich szpera to zmienia się kultura pracy
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.03.2014, 10:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Skoro jesteś z Warszawy to do Michała masz niedaleko...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|