Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Grubość felgi jest ściśle obliczona (ta minimalna) dla bezpieczeństwa.
Najnowsze felgi mają niekiedy w tym miejscu dodatek innego stopu - reasumując ze względów bezpieczeństwa niemożna takich rzeczy robić.
chciałem kupić do 911 4s felgi wzór Turbo. seryjnie na niej jest wzór carrera S.
tylne felgi z jednego i drugiego wzoru mają takie same rozmiary ale przód seryjny ma rozmiar 8Jx19/ET57 a Turbo mają rozmiar 8,5Jx19/ET56 czyli różna i szerokośc i ET (opony mają jednak takie same rozmiary)
z czego może wynikać taka różnica i czy można takie felgi założyć?
jedno jest pewne że różnica w et o 1mm tak naprawde nie ma znaczenia.
jeżeli chodzi o felgi to w seri felga wchodzi 1 mm wgłąb ale ma szerokość 8 cali, w turbo et "wypycha" felge 1mm na zewnątrz bo ma 8,5 cala.
Przy tej samej szerokości opon nie powinno to mieć znaczenia.
czyli zgodnie ze zdrowym rozsądkiem przy zmianie 8J na 8,5J ET powinno zmienić się z 57 na 55, bo sama szerokość wypycha krawędź opony na zawnątrz to ET powinno ją cofnąć?
tak naprawde to sie trzeba pobawić w matematykę.
bierzesz serie pod uwagę. a potem to tylko obliczenia.
et, szerokośc feli ,szrokość opon, profil
..... a potem dystanse... męka przez ciernie i powrót do .....
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników