Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.12.2016, 0:21 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Witam mam panamerę 4s , i chciałbym zmienić tarczę na 390mm , na przodzie , a patrząc na zaciski z gtsa i turbo , sa takie same , no chyba ze mocowanie jest inne,może ktoś wymieniał lub coś wie na ten temat .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2016, 1:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Tak na szybko zerknąłem w katalog i zaciski w GTS i Turbo są inne niż w 4S,
niestety.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: R
PostNapisane: 5.12.2016, 14:09 

Dołączył: 24.08.2016
Posty: 5
e


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.12.2016, 18:29 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Dziś trochę szperałem i wychodzi na to ze zaciski takie same ale sa potrzebne jakieś adaptery , złożę dziś zapytanie do porsche może bedzie można dokupić do tych zacisków same adaptery.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.12.2016, 20:05 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Klocek musi być większy.

To bezpośrednio wpływa na skrócenie drogi hamowania.

Największe klocki i zaciski są w Turbo/Turbo S.

Do tego odpowiednie jarzma łaczące zacisk z zwrotnicą.

A jak jeździsz naprawdę dynamicznie to tylko ceramika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2016, 22:29 

Dołączył: 14.09.2013
Posty: 192
Miałem zaciski z Panamery GTS(390), z Panamery zwykłej (360) i mam aktualnie z z macana(350)[na sprzedaż w razie co :P]
Zaciski i klocki są identyczne. Różnica jest taka, że w miejscu, gdzie są mocowane do piasty, są fabrycznie toczone pod daną tarczę. Po-prostu zacisk z GTS jest wyżej osadzony a np w macanie pod tarcze 350 jest w tym miejscu stoczony[bardziej płaski] oznaczenia na zaciskach [nr brembo, nie oem sa takie same] także nawet nie trzeba adapterów a wystarczy dać odpowiednie tuleje/podkładki aby wyrównać tą różnice pomiędzy tarczą 360 a 390.

PS. zrobiłem mały edit bo wcześniej bez ładu i składu na szybko z telefonu poszło.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.12.2016, 23:02 

Dołączył: 14.09.2013
Posty: 192
tu widać to bardzo ładnie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2016, 21:57 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Dziekuję za pomoc , też już wlasnie ustaliłem że sa całe z odlewami już tak robione , ale miałbym kolegą do Ciebie prożbę , czy mógłbyś mi zmierzyć , jaki dystans musialbym dorobić i czy jest on jakoś pod kątem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.12.2016, 22:20 

Dołączył: 14.09.2013
Posty: 192
ilo944 napisał(a):
Dziekuję za pomoc , też już wlasnie ustaliłem że sa całe z odlewami już tak robione , ale miałbym kolegą do Ciebie prożbę , czy mógłbyś mi zmierzyć , jaki dystans musialbym dorobić i czy jest on jakoś pod kątem?

zostały mi tylko zaciski z macana. Ale raczej nie ma co mierzyć jeśli osadzenie jest takie samo to trzeba dać tuleje pod śrubę o połowę krótszą niż różnica w średnicy tarczy. Jeśli zaś osadzenie tarczy też się zmienia to trzeba wytoczyć adapter przesunięty o różnice osadzenia i do góry o różnicę miedzy tarczami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2016, 19:10 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Ok dziekuję bardzo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2017, 21:35 

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 65
Panowie dziś montowałem zaciski i tarcze od wersji turbo , i zaciski sa jednak inne , sa cięższe i masywniejsze , a od 4s niby na oko to samo ale jak się przyjrzeć , są duże różnice.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.09.2023, 22:30 

Dołączył: 13.09.2023
Posty: 2
Witam , szanowne grono , chciałbym się dopytać czy ktoś wie jakie idą klocki do tarcz ceramicznych lub gdzie i jakie kupić ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.09.2023, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
W Porsche masz wiele różnych typów klocków do tarcz ceramicznych. Wszystko zależy od tego do jakiego auta szukasz. Zdarza się, że w ramach oszczędności zakłada się klocki nieoryginalne do ceramiki. Zwykle nie zaobserwowałem żadnych problemów, ale nie jest to polecany proceder z uwagi na bardzo wysoką ceną tarczy hamulcowej.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum