Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.05.2008, 0:13 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
http://www.rennteam.com/showflat.php?Ca ... ain=438469

Dla spragnionych:-)

Przy okazji dowiedziałem się, Cayenne Diesel będzie oferowany jako najtańszy z serii. Dealerzy zacierają ręce....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2008, 10:58 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
już jestem chory i objawy narastają z każdym dniem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 19:23 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
Marion, to zaraźliwe...nowa Carrera S to coś, co zaczyna mi się mocno, mocno, mocno podobać ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 20:08 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
3 miesiące temu kupiłem nowe auto a już mnie męczy przyszła nowsza wersja, myślałem że jestem już wyleczony z tej choroby ale ona jest straszna, rozprzestrzenia się w lawinowym tempie i chyba nie da się jej wyleczyć.

pozostaje tylko leczenie objawowe i tak jak w przypadku środków przeciwbólowych muszą być coraz mocniejsze :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 20:23 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
kupienie w salonie, to duży wydatek, ale za to biorą w rozliczeniu. Przynajmniej w Porsche Centrum Warszawa. Jakoś tak dzisiaj rozmawiałem na ten temat z nimi...bez związku oczywiście ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 21:33 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Rozmawiaj dalej Jacek. Daj znać co ciekawego usłyszysz.
Jak zrozumiałem z dzisiejszej - zupełnie 'luźnej' rozmowy z przedstawicielem Porsche Centrum - nie dysponują jeszcze cennikiem ani szczegółami.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 21:48 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
ja też zupełnie "luźno" zastanawiam się ile bym musiał stracić na nowym aucie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 22:00 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Marion,
patrz na to z innej strony - zobacz ile możesz zyskać -
DSG, łopatki w kierownicy, 30 KM, sekunda na przyśpieszeniu do 100 km/h, lepsze czasy w Poznaniu, nowe przeżycia.... bezcenne!
Za resztę zapłacisz .... itd
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 22:47 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
More info published over on Rennteam, but a flavour for you..

Press Embargo C2 (S) Coupé / Cabrio 06.06.2008,C4 (S) Coupé / Cabrio 25.06.2008,Targa 4 (S) 28.07.2008

Start of Production C2 (S) LHD / RHD 21.04.2008, C4 (S) / Targa 4 (S) LHD / RHD 05.05.2008, C2 (S) / C4 (S) / Targa 4 (S) USA KW 23/2008

Market Launch C2 (S) Coupé / Cabrio EU, LHD / RHD 05.07.2008, C2 (S) Coupé / Cabrio USA / Canada, 20.09.2008, RoW LHD/RHD, C4 (S) Coupé / Cabrio, Targa 4 (S) Worldwide 25.10.2008

Models Available

• 911 Carrera Coupé / Cabriolet
• 911 Carrera S Coupé / Cabriolet
• 911 Carrera 4 Coupé / Cabriolet
• 911 Carrera 4S Coupé / Cabriolet
• 911 Targa 4
• 911 Targa 4S

• New engine generation with direct fuel injection (DFI):
- 3.6-l boxer engine with 345 hp (+20 hp), 390 Nm (+20 Nm)
- 3.8-l boxer engine with 385 hp (+30 hp), 420 Nm (+20 Nm)
Increased performance with significant reduction in fuel consumption and
CO2 emissions; all engines comply with stringent EU5 regulations (see Appendix 2)
• Optimised manual gearbox, upshift indicator in instrument cluster for economical
driving (standard for manual gearbox)
• Self-adjusting clutch now also on 3.6-l models
• Drive-off assist (standard for manual gearbox and PDK)
• Porsche Traction Management (PTM, standard for C4 / Targa 4 models)
• Mechanical limited-slip rear differential (standard for C4 / Targa 4 models)
• Enhanced Porsche Stability Management (PSM) now also with additional functions
for C2 models
• New braking system for 3.6-l models: closed-top calipers, brake disc diameters:
330 mm front (+12 mm), 330 mm rear (+31 mm), thicker brake discs at rear
(+4 mm)
• Standard wheels with new design: 18-inch Carrera IV wheel, 19-inch Carrera S II
wheel
• Larger wheel width and offset at rear for 18-inch Carrera IV wheels on C2 models
(10.5J x 18 ET 60)
• Bi-Xenon headlights with cleaning system now also standard on 3.6-l models
• LED daytime running lights and side lights, conventional foglights discontinued
• LED taillights with new design
• New Porsche Communication Management (PCM):
Central multimedia system including:
- 6.5-inch TFT colour display (touchscreen)
- Radio with RDS twin tuner and scan/phase diversity for optimum reception
- CD/DVD drive, MP3-compatible, supports audio output from audio/video DVDs
• Restyled front bumper with larger air intakes
• Restyled and separate auxiliary front light units above air intakes
• New rear bumper
• New, semi-integrated stainless steel tailpipes
• Larger exterior mirrors with new design
• Additional differentiation on all-wheel drive models: rear light-strip (coloured in red),
black trim at base of rear bumper, titanium paint finish on front air intake surrounds
and horizontal grilles
• Optimised hood system on Cabriolet models
• New colour range:
- Porsche Racing Green Metallic (metallic colour) replaces Forest Green Metallic
- Aqua Blue Metallic (metallic colour) replaces Cobalt Blue Metallic
- Nordic Gold Metallic (special colour) replaces Dark Olive Metallic
- Cream White (special colour) replaces Slate Grey Metallic
• Front centre console with new styling, black paint finish, modified air-conditioning
controls, fewer switches
• All standard steering wheels with rim in smooth-finish leather, machine-sewn seam
and airbag module with soft-touch paint finish
• New controls for hood/roof (Cabriolet, Targa / worldwide) and window lifts (NAFTA markets
only)
• Uprated vehicle key
• 7-speed Porsche Doppelkupplung (PDK) (250) incl. new 3-spoke sports steering
wheel for PDK and new, specially designed gear selector
• Sport Chrono Package Plus in conj. w. PDK: new functions - launch control, racetrack
gearshift strategy and additional ‘Sport Plus’ button (640)
• Mechanical limited-slip rear differential (only for C2 models, standard for C4 /
Targa 4 models) (220)
• PASM sports suspension (incl. 20 mm lowering) and mechanical limited-slip rear differential,
also offered for USA (P17) (only for Coupé models, limited-slip differential for allwheel
drive models as standard)
• Uprated Tyre Pressure Monitoring (TPM) with faster tyre pressure display (482)
• Dynamic cornering lights (603)
• Seat ventilation for standard and comfort seats (541)
• Steering wheel heating, only in conj. w. seat heating and PDK (345)
- Navigation module with hard-disc drive (672)
- Voice control with whole-word input (671)
- GSM quad-band telephone module (Bluetooth® SAP) (666)
- Cordless active handset for telephone module (669)
- Mobile-phone preparation with console (Bluetooth® HFP) (618)
- Mobile-phone preparation (Bluetooth® HFP) (619)
- Integrated CD/DVD autochanger (6-disc), MP3-compatible (693)
- Universal audio interface for connecting external audio devices, e.g., Apple iPod® or
USB stick in centre console storage compartment (AUX, USB and iPod® ports).
iPod® and USB stick operated via PCM (870)
- BOSE® Surround Sound System, 385 Watts, supports 5.1 discrete surround sound
format (680
- TV tuner (analogue & digital reception DVB-T) (676)
• New multifunction steering wheels for PDK in smooth-finish leather (844), macassar
(847), carbon (845) and Aluminium Look (XPU)
• Airbag module in smooth-finish leather as additional feature in optional leather
interior
• Sycamore wood options discontinued
• Optional external antenna relocated to front right-hand wing on all models (461)
• PCNA: XM satellite radio (SDARS) (686)
• PJ: Extended factory-fitted sat-nav preparation (Japan) plus Clarion aftermarket
navigation system from VPC (standard)
• PGCN: Factory-fitted sat-nav preparation (China) plus Panasonic aftermarket
navigation system in PCM from Porsche dealer (optional, from week 45/08)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2008, 23:01 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
taaaaaak, teraz tylko trzeba tylko znaleźć uzasadnienie przed samym sobą dla takiej decyzji :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: JW
PostNapisane: 2.06.2008, 16:09 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
jest proste...;)
LEPSZE JEST WROGIEM DOBREGO 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 17:12 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
Jasmin napisał(a):
Rozmawiaj dalej Jacek. Daj znać co ciekawego usłyszysz.
Jak zrozumiałem z dzisiejszej - zupełnie 'luźnej' rozmowy z przedstawicielem Porsche Centrum - nie dysponują jeszcze cennikiem ani szczegółami.


szczegolow nie mają, to prawda. Ale wstępnie zdecydowanie namawiają na wersję 'S', a nie 4S. Jesienią będą robić jakieś pokazy. jak mi się uda 'załapać', to na pewno podzielę się wrażeniami. chyba, że coś wcześniej ;-). może w czerwcu uda mi się, w ramach podtrzymywania klubowych relacji, podjechać do Porsche AG, to popytam....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 20:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Moim zdaniem to należy się cieszyć tym co się ma :!:
Pomyślcie ,20 lat temu ktoś kupował Carrerę która miała 230 KM i był szczęśliwy.......że czasy się zmieniły? Owszem czasy się zmieniły ale ludzie nie.Jeśłi komus wystarczało 230 KM i 6,sek do 100 ki to dlaczego teraz już niewystarcza ponad 300 KM?
Marketing popycha ludzi do niezdrowego chorobliwego wyścigu w kupowaniu ,wszystkiego byle nowsze.....nowsza komórka,nowszy TV,aparat fotograficzny etc. po roku te najnowsze stają się śmieciami....
Śmieszy mnie też chęć kupna najszybszego samochodu np. Porsche za wszelką cenę.To jakby wyścig z fabryką ,lub z tunerami.
Fabryka zawsze coś wymyśli aby wyciągnąć kasę, i jak ktoś się skusi i co rok lub 2 będzie kupował nowy model lub po prostu wyższy to w końcu się sfrustruje :wink: niezdązy nawet gruntownie poznać co ma a już będzie śnił o następnym.

A pozatym to tak jak z tą rybą - zawsze gdzieś tam znajdzie się większa....Boxter...997...997 S...997 GT3...997 GT2...998....Ferrari....itd :)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 21:08 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
bardzo dobry głos rozsądku. Ale gdyby naszym życiem kierował rozsądek, to prawdopodobnie żaden z nas nie powinien mieć Porsche. A ja na pewno ;-).

a tak, od najmłodszych lat, przymierzamy, marzymy i... kupujemy i czujemy, że żyjemy. Jeśli kogoś stać i ma mu to podnieść samopoczucie, to ja popieram w 200% (mniej frustratów na ulicach).

I tak jak ten mały poniżej, na wczorajszej imprezie, od czasu do czasu przymierzę się do nowego modelu. A że na razie mnie nie stać, no to co :-) - facet bez marzeń nie istnieje.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 21:18 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
jurek968: święta prawda - nic dodać nic ująć, czasem przyda się jakis kubek zimnej wody w gorący dzień :D - trzeba poprostu wrzucić na luz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 21:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
a ja popieram Jurka. Nie mozna dawac ksztaltowac swojej swiadomosci poprzez reklame. Mowi sie, ze byt ksztaltuje swiadomosc. To bzdura na resorach. Niektorzy wiecej by zrozumieli jakby ich dac na obozu przetrwania lub 600zl/miesiac i poczuliby czym jest prawdziwe zecie, a nie karmic kolorowymi cukierkami.
Tak samo jest z samochodami. Niektorzy lubia klasyki a niektorzy najnowasze produkcje. Tu nie ma uniwersalnej prawdy ale nie mozna powiedziec ze nie ma takich co marza o klasycznej 911. Czy to juz nie jest marzenie? :roll:

Tak marzenia napedzaja ludzkosc ale na pewno nie slepe kupowanie czegos to nowszego poniewaz to slepa droga, syzyfowa praca stawiajaca raczej na forme niz na tresc.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 22:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
A ja powiem jedno: wsluchajcie sie w slowa:
http://youtube.com/watch?v=4exPauh5X_w


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: JW
PostNapisane: 2.06.2008, 22:26 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
A ja pozwolę zie nie zgodzić z Jurkiem, rozsądek rozsądkiem, ale gdyby nie ten pęd do coraz nowszych lepszych zabawek, sprzetów, zbrojeń itp to tkwilibyśmy gdzieś w kamieniu łupanym ;)
Jeśli kogos stać to prosze bardzo... zresztą posiadacze samochodów na to nasze P... tak dla ogółu są szpanerami, lanserami... nie łudzmy się ;)
ten pęd powoduje ze się swiat rozwija...
TRZEBA TYLKO UMIEĆ Z TYCH DOBRODZIEJSTW ODPOWIEDNIO KORZYSTAĆ:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 22:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Jurek ma rację - każdy się cieszy czymś innym i w inny sposób się realizuje.
Fajnie mi się czyta, że ktoś się zgadza lub nie zgadza z Jurkiem - bo ja też Jurek... :-)

A teraz moje zdanie:
marzenia trzeba mieć i je realizować.
I dobrze, że nie wszyscy marzymy o tym samym :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2008, 23:04 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 285
Nie zabraniam nikomu realizować marzeń, ale jakby nie spojrzeć współczesne 911 są zbyt szybkie na drogi. Nie dla wszystkich, ale dla znaczącej wielkości. jednocześnie Porsche ma ten urok, epatuje stylem - nie tak nachalnym jak w japońskich wrc, czy włoskich pięknościach, że przyciąga i przyciągać będzie. Niestety technika idzie do przodu, ale ludzka mentalność bynajmniej, czasami mam wrażenie, że dzieje się wręcz odwrotnie.
podsumowując - realizacja marzeń zmniejsza ilość frustratów na drogach, ale niestety nie redukuje ilości wariatów za kółkiem. Nie zmienia to oczywiście faktu, że też chciałbym być właścicielem takiego bolidu (ale nie tak bardzo jak 924 Carrera GT :P ).


MN : masz rację co do rozwoju cywilizacyjnego. Bodajże w sadze o Wiedźminie znalazła się trochę cyniczna, ale według mnie całkiem trafna definicja postępu cywilizacyjnego. Zawierała się ona mniej więcej w słowach: Dzięki postępowi możemy się mordować efektywniej i w większych ilościach.

Dobra idę spać, niech id poszaleje w snach...
:roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron