Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
Offline
PostPosted: 24.10.2019, 15:59 

Joined: 28.11.2016
Posts: 202
Filtr papierowy nie dodaje koni - to wiem, ale dziękuję za wyjaśnienie.
Papierowy filtron natomiast te 5 do 10 koni zabiera.

Jeżeli chodzi serwis filtrów, to nie nazwałbym tego robieniem auta, ale pewnie zrobiłem tego z 1000 razy więcej...

Korzystam z markowej hamowni firmy Dyno-Project.

Nie zamierzam kontynuować dyskusji z Tobą, ponieważ ja te rzeczy sprawdziłem - wyniki pomiarów hamownią, jakość puszek filtrów oleju organoleptycznie (do czego nie raczyłeś się odnieść, ale to akurat plus, skoro nie masz o tym pojęcia), więc Twoje dwa zrobione auta nie są dla mnie żadnym punktem odniesienia.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.10.2019, 18:06 

Joined: 4.12.2016
Posts: 994
Club number: 582
Te gdzie ten garaż masz???
Bo Ty jakiś cichociemny jesteś z tego wynika.
Tysiące aut zrobionych....
:banghead:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.10.2019, 18:33 

Joined: 11.05.2009
Posts: 374
Panie Jaśku bardzo ciekaw jestem wykresów z hamowni. Niewątpliwie wielu z nas byłoby zaskoczonych wynikami.
Jeśli masz taką możliwość to podziel się z nami tą wiedzą.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.10.2019, 20:01 

Joined: 23.09.2018
Posts: 226
każda hamownia ma swoje własne wyniki, taka prawda :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 25.10.2019, 8:01 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
wit007 wrote:
To nie pierwsza zła opinia o Filtronie, jaką słyszę. Coś w tym musi być. A umówmy się, paręnaście czy parędziesiąt złotych różnicy to chyba nie majątek. A znacznie bezpieczniej wziąć Manna czy Knechta.


Panowie. Ten post założyłem aby pokazać co zrobiłem i poprosić o opinie w kwestii prac, ewentualne podpowiedzi itp. Moim zamiarem nie jest dyskusja na temat filtrów filtorna. Zakładam je od wielu lat i nie widzę w tym problemu jeśli nawet 2KM mechaniczne mi uciekną.

Celem jest bezawaryjna obsługa samochodu a to uzyskuje wymieniając filtry na czas a nawet przed czasem.

Proszę o dyskusje nad moim tematem a temat wyższości filtrona na Mannem (które podobno mają i tak jednego właściciela) proszę przenieść do innego wątku....


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.10.2019, 19:16 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
Wracam do tematu.

Mam już powymieniane:
1. Olej silnik, most przód, rozdzielcza i manualna biegów.

Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu?

Aktualnie na tapecie:

1. Radio nie działa - zauważyłem brak bezpiecznika w pozycji związanej ze wzmacniaczem i TV. Czy to może być przyczyna ze radio nie działa? Na zdjęciu poniżej obraz bezpieczników.

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

2. Mata pasażera już grzeje - bezpiecznik.
3. Do wymiany przednie klocki. Na zdjęciu poniżej pokazuję przednie i tylne zaciski. Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są.

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.10.2019, 11:12 

Joined: 28.11.2016
Posts: 202
mkzibi wrote:
Wracam do tematu.
Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu?

Zdemontować, rozebrać i zobaczyć, co tam się dzieje, potem podjąć decyzję.
mkzibi wrote:
Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są.

Dobrać po VIN nr oryginału i położyć markowy zamiennik - zależnie od preferencji.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.10.2019, 14:06 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
Pan Jasiek wrote:
mkzibi wrote:
Wracam do tematu.
Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu?

Zdemontować, rozebrać i zobaczyć, co tam się dzieje, potem podjąć decyzję.
mkzibi wrote:
Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są.

Dobrać po VIN nr oryginału i położyć markowy zamiennik - zależnie od preferencji.


Czy gdzieś w necie znajdę wyszukiwarkę po VIN?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.10.2019, 8:30 

Joined: 18.03.2015
Posts: 295
mkzibi wrote:
Pan Jasiek wrote:
mkzibi wrote:
Wracam do tematu.
Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu?

Zdemontować, rozebrać i zobaczyć, co tam się dzieje, potem podjąć decyzję.
mkzibi wrote:
Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są.

Dobrać po VIN nr oryginału i położyć markowy zamiennik - zależnie od preferencji.


Czy gdzieś w necie znajdę wyszukiwarkę po VIN?



spisz lepiej numery z dyfra, koło korka spustowego masz kwadracik a na nim numer dyfra


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.10.2019, 10:42 

Joined: 28.11.2016
Posts: 202
mkzibi wrote:
Czy gdzieś w necie znajdę wyszukiwarkę po VIN?

Każdy dystrybutor części ma na stronie - Inter Cars, Auto Partner, PolCar etc.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 12.11.2019, 21:46 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
Radio uratowane.

Rozebrałem, porozpinałem paski i poprzypinałem ponownie. Złożyłem i działa....


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 16.11.2019, 10:22 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
mkzibi wrote:
Radio uratowane.

Rozebrałem, porozpinałem paski i poprzypinałem ponownie. Złożyłem i działa....



No niestety. Z radością się pośpieszyłem. Znowu przestało działać. Ten problem przenoszę do innego wątku, tutaj:

becker-be6635-pcm2-e1-czasami-sie-wlacza-t21678.html


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 8.12.2019, 2:45 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
SebastianP wrote:
Nie, piszę o napinaczu górnym łańcucha rozrządu


Gdzie znajdę ten napinacz. Czy trzeba go jakoś ustawiać, regulować czy po prostu wymieniam i tyle?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.12.2019, 23:22 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
mkzibi wrote:
SebastianP wrote:
Nie, piszę o napinaczu górnym łańcucha rozrządu


Gdzie znajdę ten napinacz. Czy trzeba go jakoś ustawiać, regulować czy po prostu wymieniam i tyle?


Napinacz wymieniony. Może ktoś wie jakim momentem go dokręcać?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 14.12.2019, 23:29 

Joined: 18.10.2015
Posts: 78
mkzibi wrote:
mkzibi wrote:
SebastianP wrote:
Nie, piszę o napinaczu górnym łańcucha rozrządu


Gdzie znajdę ten napinacz. Czy trzeba go jakoś ustawiać, regulować czy po prostu wymieniam i tyle?


Napinacz wymieniony. Może ktoś wie jakim momentem go dokręcać?


OK. znalazłem tutaj:

czujniki-polozenia-walu-cayenne-3-2-lpg-t13700-40.html?hilit=napinacz%20hydrauliczny


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 15.12.2019, 11:39 

Joined: 10.06.2017
Posts: 415
mkzibi tak się zafiksowałeś że zaczynasz pisać sam ze sobą :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum