Autor |
Wiadomość |
Pan Jasiek
|
Napisane: 24.10.2019, 15:59 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Filtr papierowy nie dodaje koni - to wiem, ale dziękuję za wyjaśnienie. Papierowy filtron natomiast te 5 do 10 koni zabiera.
Jeżeli chodzi serwis filtrów, to nie nazwałbym tego robieniem auta, ale pewnie zrobiłem tego z 1000 razy więcej...
Korzystam z markowej hamowni firmy Dyno-Project.
Nie zamierzam kontynuować dyskusji z Tobą, ponieważ ja te rzeczy sprawdziłem - wyniki pomiarów hamownią, jakość puszek filtrów oleju organoleptycznie (do czego nie raczyłeś się odnieść, ale to akurat plus, skoro nie masz o tym pojęcia), więc Twoje dwa zrobione auta nie są dla mnie żadnym punktem odniesienia.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 24.10.2019, 18:06 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1582
Nr klubowicza: 582
|
Te gdzie ten garaż masz??? Bo Ty jakiś cichociemny jesteś z tego wynika. Tysiące aut zrobionych....
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 24.10.2019, 18:33 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 692
|
Panie Jaśku bardzo ciekaw jestem wykresów z hamowni. Niewątpliwie wielu z nas byłoby zaskoczonych wynikami. Jeśli masz taką możliwość to podziel się z nami tą wiedzą.
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 24.10.2019, 20:01 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 420
|
każda hamownia ma swoje własne wyniki, taka prawda
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 25.10.2019, 8:01 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
wit007 napisał(a): To nie pierwsza zła opinia o Filtronie, jaką słyszę. Coś w tym musi być. A umówmy się, paręnaście czy parędziesiąt złotych różnicy to chyba nie majątek. A znacznie bezpieczniej wziąć Manna czy Knechta. Panowie. Ten post założyłem aby pokazać co zrobiłem i poprosić o opinie w kwestii prac, ewentualne podpowiedzi itp. Moim zamiarem nie jest dyskusja na temat filtrów filtorna. Zakładam je od wielu lat i nie widzę w tym problemu jeśli nawet 2KM mechaniczne mi uciekną. Celem jest bezawaryjna obsługa samochodu a to uzyskuje wymieniając filtry na czas a nawet przed czasem. Proszę o dyskusje nad moim tematem a temat wyższości filtrona na Mannem (które podobno mają i tak jednego właściciela) proszę przenieść do innego wątku....
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 27.10.2019, 19:16 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
Wracam do tematu. Mam już powymieniane: 1. Olej silnik, most przód, rozdzielcza i manualna biegów. Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu? Aktualnie na tapecie: 1. Radio nie działa - zauważyłem brak bezpiecznika w pozycji związanej ze wzmacniaczem i TV. Czy to może być przyczyna ze radio nie działa? Na zdjęciu poniżej obraz bezpieczników. https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing2. Mata pasażera już grzeje - bezpiecznik. 3. Do wymiany przednie klocki. Na zdjęciu poniżej pokazuję przednie i tylne zaciski. Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są. https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 28.10.2019, 11:12 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
mkzibi napisał(a): Wracam do tematu. Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu? Zdemontować, rozebrać i zobaczyć, co tam się dzieje, potem podjąć decyzję. mkzibi napisał(a): Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są. Dobrać po VIN nr oryginału i położyć markowy zamiennik - zależnie od preferencji.
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 28.10.2019, 14:06 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
Pan Jasiek napisał(a): mkzibi napisał(a): Wracam do tematu. Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu? Zdemontować, rozebrać i zobaczyć, co tam się dzieje, potem podjąć decyzję. mkzibi napisał(a): Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są. Dobrać po VIN nr oryginału i położyć markowy zamiennik - zależnie od preferencji. Czy gdzieś w necie znajdę wyszukiwarkę po VIN?
|
|
Góra |
|
SebastianP
|
Napisane: 29.10.2019, 8:30 |
|
Dołączył: 18.03.2015 Posty: 328
|
mkzibi napisał(a): Pan Jasiek napisał(a): mkzibi napisał(a): Wracam do tematu. Niestety most przód wyje. Jak proponujecie zacząć o regeneracji w postaci wymiany łożysk czy szukać nowego mostu? Zdemontować, rozebrać i zobaczyć, co tam się dzieje, potem podjąć decyzję. mkzibi napisał(a): Podpowie ktoś jakie klocki na przód zamówić bo z tego co widzę w sieci to różne typy są. Dobrać po VIN nr oryginału i położyć markowy zamiennik - zależnie od preferencji. Czy gdzieś w necie znajdę wyszukiwarkę po VIN? spisz lepiej numery z dyfra, koło korka spustowego masz kwadracik a na nim numer dyfra
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 29.10.2019, 10:42 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
mkzibi napisał(a): Czy gdzieś w necie znajdę wyszukiwarkę po VIN? Każdy dystrybutor części ma na stronie - Inter Cars, Auto Partner, PolCar etc.
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 12.11.2019, 21:46 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
Radio uratowane.
Rozebrałem, porozpinałem paski i poprzypinałem ponownie. Złożyłem i działa....
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 16.11.2019, 10:22 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
mkzibi napisał(a): Radio uratowane.
Rozebrałem, porozpinałem paski i poprzypinałem ponownie. Złożyłem i działa.... No niestety. Z radością się pośpieszyłem. Znowu przestało działać. Ten problem przenoszę do innego wątku, tutaj: becker-be6635-pcm2-e1-czasami-sie-wlacza-t21678.html
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 8.12.2019, 2:45 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
SebastianP napisał(a): Nie, piszę o napinaczu górnym łańcucha rozrządu Gdzie znajdę ten napinacz. Czy trzeba go jakoś ustawiać, regulować czy po prostu wymieniam i tyle?
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 14.12.2019, 23:22 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
mkzibi napisał(a): SebastianP napisał(a): Nie, piszę o napinaczu górnym łańcucha rozrządu Gdzie znajdę ten napinacz. Czy trzeba go jakoś ustawiać, regulować czy po prostu wymieniam i tyle? Napinacz wymieniony. Może ktoś wie jakim momentem go dokręcać?
|
|
Góra |
|
mkzibi
|
Napisane: 14.12.2019, 23:29 |
|
Dołączył: 18.10.2015 Posty: 152
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 15.12.2019, 11:39 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1207
|
mkzibi tak się zafiksowałeś że zaczynasz pisać sam ze sobą
|
|
Góra |
|
jestemtu
|
Napisane: 28.06.2021, 10:00 |
|
Dołączył: 21.08.2020 Posty: 12
|
Witam, jestem też po wymianach olejów ale mam pewien wątpliwość bo dałem się namówić sprzedawcy że olej do manualnej skrzyni biegów będzie odpowiedni : MOTUL MULTI DCTF i taki wlałem ale chciałbym zasięgnąć Waszej opinii czy taki olej moze być tam stosowany. Jak również nie wiem dlaczego wlałem do skrzyni 2 litry a według tego co doczytałem na forum powinno wejść 1.8litra, dodam że auto stało tak że przód był troszkę wyżej ok 10cm bo taki jest krótki kanał że wejść to nie mogłem całym wjechać i tył stał przed progiem wjazdowym. Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
adriso
|
Napisane: 28.06.2021, 15:30 |
|
Dołączył: 19.06.2021 Posty: 29
|
jestemtu napisał(a): Witam, jestem też po wymianach olejów ale mam pewien wątpliwość bo dałem się namówić sprzedawcy że olej do manualnej skrzyni biegów będzie odpowiedni : MOTUL MULTI DCTF i taki wlałem ale chciałbym zasięgnąć Waszej opinii czy taki olej moze być tam stosowany. Jak również nie wiem dlaczego wlałem do skrzyni 2 litry a według tego co doczytałem na forum powinno wejść 1.8litra, dodam że auto stało tak że przód był troszkę wyżej ok 10cm bo taki jest krótki kanał że wejść to nie mogłem całym wjechać i tył stał przed progiem wjazdowym. Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam Wyjasnię ci to trochę przykładem z życia. Weź sobie butelkę litrową, odkręć korek, połóż na płasko i wklej wody. Zacznie ci się wylewać przy jakiś 300ml. Jak ją podniesiesz dziubkiem chociaż o 4 cm do góry, to już ci się wleje z 600ml. Ze skrzynią podobnie, tam nie wlewasz tak że całe zębatki pływają w oleju. Jest pewien ustalony poziom maksimum i tyle. A co do oleju. Teoretycznie wszędzie buczą o "orginale" ale ile fraz nie wpiszesz to zawsze wychodzi ci 75W-90 o różnych różnistych specyfikacjach. Akurat nie mam manuala w porsche, więc nie chcę się wymądrzać, ale wszystkie manuale jakie miałem śmigały na takich olejach jak im wlałem, ze specyfikacją nastawioną na tryb jazdy, obciążenia, temperaturę. Ostatnio miałem do zabawy Eosa 2.0 TFSI zrobionego na 320 koni i też mu lałem inny olej niż zaleca producent bo był to typowy resorak do wyciskania potów, a biegi zmieniałem na zasadzie fast shiftów.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|