Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
Offline
PostPosted: 27.11.2020, 14:09 

Joined: 1.01.2015
Posts: 786
Ygrek wrote:
Jak wszystko dobrze pójdzie to next czw/pt będę testował 8)


Daj znać jakie wrażenia. Cholernie mnie ciekawi to auto.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 22:30 

Joined: 15.05.2012
Posts: 574
tunix wrote:
Ygrek wrote:
Jak wszystko dobrze pójdzie to next czw/pt będę testował 8)


Daj znać jakie wrażenia. Cholernie mnie ciekawi to auto.


Ja już jeździłem. Testówki ma Romanowski w Radomiu i Krakowie.

Karoseria to oczywiście kwestia gustu. Na zdjęciach wygląda trochę jak taki mały pokemon, ale ma żywo jest mega fajny, szeroki, przysadzisty, taka mała rajdówka. Do tego testowy egzemplarz zamiast seryjnych BBSów miał przepiękne OZ Rally. Dzieciaki na mieście robiły foty 8)

Wnętrze. Wszechobecny twardy plastik, ale to raczej nie dyskwalifikuje tego typu auta. Fotele wygodne, ładne i dobrze trzymają, ale nawet opuszczone na maksa są jak dla mnie za wysoko. Przez wysoką pozycje fotela i duży monitor strasznie ograniczona jest widoczność przez przednią szybę. Pomiędzy lusterkiem, a wyświetlaczem prawie nic nie widać. Ktoś o wzroście Azjaty nie powinien narzekać, ale przy 180 jest już słabo. Multimediami się nie bawiłem, bo miałem raptem pół godziny i wolałem skupić się na jeździe.

Prowadzi się bardzo dobrze, czuć wyraźnie zmiany ustawień rozkładu napędu. Jechałem jak było sucho więc nie miałem zbyt wiele okazji do polatania bokami, ale wjechałem na pusty plac i da się tym pobawić. Nie oszukujmy się, nie jest to dłubnięte Evo i jednak trochę więcej mocy by się przydało. Zapewne na śniegu czy szutrze będzie więcej zabawy. Super działa skrzynia biegów, bardzo precyzyjna, robi sama między gazy, ale np w i30n działa to lepiej, a najlepiej robić to samemu, bo geje są idealnie rozmieszczone :) Osiągi mnie trochę rozczarowały, niby się sprawnie odpycha, ale nie czuć tego "pierdolnięcia", może to przez przyzwyczajenie do mocniejszych aut. Największe rozczarowanie to dźwięk. O ile w środku mruczy dosyć przyjemnie, ale wydaje mi się, że to "muzyka z głośnika" czego Pan z salonu nie potrafił potwierdzić to na zewnątrz pierdzi jak Tico. Mogli się trochę bardziej postarać o strzały w stylu Focusa RS czy i30n.
Zawieszenie jest bardzo fajnie zestrojone. Wolne Miasto Radom ;) nie słynie ze zbyt dobrych dróg, a ten maluszek na wielkich kołach świetnie się prowadził, pięknie wybierał, nie miotało nim na nierównościach.
No i jeszcze hamulce, wielkie, piękne, super wyczuwalne i mega efektywne.

Czy bym kupił...cały czas biję się z myślami. Generalnie to przed jazdą byłem prawe pewien i jechałem się tylko utwierdzić, że to dobra decyzja. Chciałbym się nim jeszcze przejechać jak będzie ślisko


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 23:03 

Joined: 1.01.2015
Posts: 786
adam748 wrote:
Czy bym kupił...cały czas biję się z myślami. Generalnie to przed jazdą byłem prawe pewien i jechałem się tylko utwierdzić, że to dobra decyzja. Chciałbym się nim jeszcze przejechać jak będzie ślisko


Czyli miłości nie ma :evil:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 23:17 

Joined: 15.05.2012
Posts: 574
tunix wrote:
adam748 wrote:
Czy bym kupił...cały czas biję się z myślami. Generalnie to przed jazdą byłem prawe pewien i jechałem się tylko utwierdzić, że to dobra decyzja. Chciałbym się nim jeszcze przejechać jak będzie ślisko


Czyli miłości nie ma :evil:


Miłości nie ma, ale chęć jest nadal. To miał być taki substytut mojego Evo, którego mi brakuje. Nie skreślam go jeszcze, ale emocje trochę opadły.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 23:17 

Joined: 4.08.2014
Posts: 1054
tunix wrote:
adam748 wrote:
Czy bym kupił...cały czas biję się z myślami. Generalnie to przed jazdą byłem prawe pewien i jechałem się tylko utwierdzić, że to dobra decyzja. Chciałbym się nim jeszcze przejechać jak będzie ślisko


Czyli miłości nie ma :evil:
Dokładnie. Powinno krzyczeć "Kup mnie kup mnie bo inaczej będziesz żałował do końca swoich dni". Bez tego racjonalizowanie zakupu takiego auta mija się z celem...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 23:19 
User avatar

Joined: 11.07.2011
Posts: 1234
Location: Dolnośląskie
Club number: 604
adam748 wrote:
tunix wrote:
adam748 wrote:
Czy bym kupił...cały czas biję się z myślami. Generalnie to przed jazdą byłem prawe pewien i jechałem się tylko utwierdzić, że to dobra decyzja. Chciałbym się nim jeszcze przejechać jak będzie ślisko


Czyli miłości nie ma :evil:


Miłości nie ma, ale chęć jest nadal. To miał być taki substytut mojego Evo, którego mi brakuje. Nie skreślam go jeszcze, ale emocje trochę opadły.


To wróć do evo. Jaki problem




_________________

911 997 Gen II manual
(Old School Factor)

Ex:996,911G,964,911G


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 23:31 

Joined: 15.05.2012
Posts: 574
Niby problemu nie ma, ale chciałem coś nowego, aktualnego.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.12.2020, 23:35 
User avatar

Joined: 11.07.2011
Posts: 1234
Location: Dolnośląskie
Club number: 604
Jeśli coś jest dobre i sprawdzone to lepiej nie zmieniać. Do takiego wniosku właśnie doszedłem z 997
Te 350KM w zupełności mi wystarczy




_________________

911 997 Gen II manual
(Old School Factor)

Ex:996,911G,964,911G


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 0:32 
User avatar

Joined: 8.03.2007
Posts: 1410
Location: Kraków
Club number: 078
Ja miałem tak samo kilka lat temu z GT86. Byłem strasznie nagrzany, praktycznie jechałem kupić a po godzinnej jeździe testowej kompletnie mi przeszło. Kupiłem wtedy 135i coupe i to było to...

Z Yarisem IMHO jest jeden zasadniczy problem - to zawsze będzie tylko Yaris choć na dobrych sterydach. Zresztą z większościa hot hatch'ów popularnych marek mam ten sam dylemat.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997TT '06
958 4.2D '14

ex: 944 S2 '89


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 0:43 

Joined: 15.05.2012
Posts: 574
piterson wrote:
Ja miałem tak samo kilka lat temu z GT86. Byłem strasznie nagrzany, praktycznie jechałem kupić a po godzinnej jeździe testowej kompletnie mi przeszło. Kupiłem wtedy 135i coupe i to było to...


O tototo...niby fajne auto, bokami lata, ale na oponach rozmiaru jak w Priusie i mocy mało

piterson wrote:
Z Yarisem IMHO jest jeden zasadniczy problem - to zawsze będzie tylko Yaris choć na dobrych sterydach. Zresztą z większościa hot hatch'ów popularnych marek mam ten sam dylemat.


Wiesz, oni mu chcą dokleić metkę homologation special i zapewne liczą, że będzie to auto kultowe. Zwykły Yaris to to nie jest, bo z "serii" nasz tam tylko lampy, lusterka i antenę, cała reszta to GR. Nie ma takiej wersji nadwoziowej "cywilnego" Yarisa i jeśli nie zrobią zaraz jakiegoś 3d Yaris GR LIne to może to być ciekawy kąsek. Nie skreślam go jeszcze, ale liczyłem na coś więcej. Myślę, że to może być fajne autko na tory typu Łódź czy Słomczyn


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 2:25 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 21.03.2010
Posts: 3187
Location: Poznań
Club number: 263
No nie wiem jeśli miał bym zdradzić Porsche to chyba kupiłbym mały zwinny szybki i piękny Lotus elise a właśnie taka jest jedyna na otomoto


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.




_________________

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 4:13 

Joined: 30.03.2018
Posts: 102
Tu chyba nie o zdradę chodzi tylko o dokupienie czegoś fajnego na zimę :) Sam od jakiegoś czasu bije się z myślami ze przydał by mi się jakiś hothatch do garażu jako w miarę normalne auto, które daje wciąż trochę frajdy z jazdy. U mnie jednak yaris odpada bo głównym powodem dla którego ciągnie mnie żeby coś dokupić to frustracja spowodowana ciągłym pakowaniem dzieciaków w zimowych kombinezonach/butach do coupe -_-


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 8:22 

Joined: 25.09.2014
Posts: 338
Daro. wrote:
No nie wiem jeśli miał bym zdradzić Porsche to chyba kupił bym mały zwinny szybki i piękny Lotus elise a właśnie taka jest jedyna na otomoto

Mam takiego od niedawna tylko z silnikiem K20 z Hondy Type-R.
Powiem szczerz, że był to zakup typowo "na pałę" od kolegi i na odległość.
Po pierwszych jazdach jestem pod wrażeniem jak ten samochód sie prowadzi- fakt , trzeba nim jechać całkiem inaczej niż przednionapędowcami czy czterołapami ale frajda niesamowita. Bardzo stabilny i przewidywalny.
Ale samochód tylko i wyłącznie na tor - niesamowicie niepraktyczny w użytku na codzień.
Było -3 i opona średnio trzymała
https://www.youtube.com/watch?v=JzIMi8_Bb1g
Także jeśli ktoś szuka w miarę taniej zabawki NA TOR to Lotus jest świetnym wyborem i myślę, że niedocenianym samochodem.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 8:56 
User avatar

Joined: 11.07.2011
Posts: 1234
Location: Dolnośląskie
Club number: 604
evan wrote:


Dobrze idziesz tam w zakrętach :thumbup:




_________________

911 997 Gen II manual
(Old School Factor)

Ex:996,911G,964,911G


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 10:25 

Joined: 25.09.2014
Posts: 338
Arekk wrote:
evan wrote:


Dobrze idziesz tam w zakrętach :thumbup:

Dzięki ale uwierz mi Arku, że do ideału jeszcze daleka droga. :D
Ale ten filmik pokazuje, że auto jest do ogarnięcia mimo tego, że waży 800kg ma jakieś 230KM i lekki przód , który sprzyja podsterowności.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 10:56 

Joined: 3.09.2015
Posts: 13
Club number: 698
adam748 wrote:
tunix wrote:
Ygrek wrote:
Jak wszystko dobrze pójdzie to next czw/pt będę testował 8)


Daj znać jakie wrażenia. Cholernie mnie ciekawi to auto.


Ja już jeździłem. Testówki ma Romanowski w Radomiu i Krakowie.

Karoseria to oczywiście kwestia gustu. Na zdjęciach wygląda trochę jak taki mały pokemon, ale ma żywo jest mega fajny, szeroki, przysadzisty, taka mała rajdówka. Do tego testowy egzemplarz zamiast seryjnych BBSów miał przepiękne OZ Rally. Dzieciaki na mieście robiły foty 8)

Wnętrze. Wszechobecny twardy plastik, ale to raczej nie dyskwalifikuje tego typu auta. Fotele wygodne, ładne i dobrze trzymają, ale nawet opuszczone na maksa są jak dla mnie za wysoko. Przez wysoką pozycje fotela i duży monitor strasznie ograniczona jest widoczność przez przednią szybę. Pomiędzy lusterkiem, a wyświetlaczem prawie nic nie widać. Ktoś o wzroście Azjaty nie powinien narzekać, ale przy 180 jest już słabo. Multimediami się nie bawiłem, bo miałem raptem pół godziny i wolałem skupić się na jeździe.

Prowadzi się bardzo dobrze, czuć wyraźnie zmiany ustawień rozkładu napędu. Jechałem jak było sucho więc nie miałem zbyt wiele okazji do polatania bokami, ale wjechałem na pusty plac i da się tym pobawić. Nie oszukujmy się, nie jest to dłubnięte Evo i jednak trochę więcej mocy by się przydało. Zapewne na śniegu czy szutrze będzie więcej zabawy. Super działa skrzynia biegów, bardzo precyzyjna, robi sama między gazy, ale np w i30n działa to lepiej, a najlepiej robić to samemu, bo geje są idealnie rozmieszczone :) Osiągi mnie trochę rozczarowały, niby się sprawnie odpycha, ale nie czuć tego "pierdolnięcia", może to przez przyzwyczajenie do mocniejszych aut. Największe rozczarowanie to dźwięk. O ile w środku mruczy dosyć przyjemnie, ale wydaje mi się, że to "muzyka z głośnika" czego Pan z salonu nie potrafił potwierdzić to na zewnątrz pierdzi jak Tico. Mogli się trochę bardziej postarać o strzały w stylu Focusa RS czy i30n.
Zawieszenie jest bardzo fajnie zestrojone. Wolne Miasto Radom ;) nie słynie ze zbyt dobrych dróg, a ten maluszek na wielkich kołach świetnie się prowadził, pięknie wybierał, nie miotało nim na nierównościach.
No i jeszcze hamulce, wielkie, piękne, super wyczuwalne i mega efektywne.

Czy bym kupił...cały czas biję się z myślami. Generalnie to przed jazdą byłem prawe pewien i jechałem się tylko utwierdzić, że to dobra decyzja. Chciałbym się nim jeszcze przejechać jak będzie ślisko


Po tych wszystkich entuzjastycznych recenzjach w sieci zastanawialem sie tez czy mojego EVO IV nie zamienic na tego Yarisa. Glownie ze wzgledu na to ze nowsze auto czyli mniej czasu w warsztacie (taka mam nadzieje). Po tym co napisales troche mi zapal zmalal na zmiane :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 13:21 

Joined: 25.09.2014
Posts: 338
Według mnie są dwa typy samochodów do zabawy.
Nowe konstrukcje , którymi możemy pojechać szybko na torze, jak jest ciepło włączyć klimę, podłączyć sobie telefon przez BT i spokojnie wrócić na kołach do domu.
Drugi typ to starsze konstrukcje - np EVO od 5 do 9 , starsze Subaru itd
Tam już nie ma tych bajerów dookoła ale jest większa bezpośredniość i chyba większa radość z dobrych czasów bo tutaj jednak więcej zależy od umiejętności i dużych jaj kierowców.
Dlatego trzeba sobie zadać pytanie przed podjęciem decyzji czy chcesz się mocno napocić, zmęczyć i nie od razu robić dobre czasy ale czerpać 100% przyjemności z jazdy czy stawiasz na szybką jazdę w komfortowych warunkach.
Oczywiście są wyjątki jak np taki Lotus choć najnowsze wersję mają już też jakieś udogodnienia.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 13:59 

Joined: 20.06.2012
Posts: 331
ja w evo9 miałem klimę :P

nie mniej, masz rację - starsze konstrukcje dają mimo wszystko większą bezpośredniość i odczucia, przez co uczą jeździć, a nie "dają się przewieźć"


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 15:11 

Joined: 1.01.2015
Posts: 786
evan wrote:
Oczywiście są wyjątki jak np taki Lotus choć najnowsze wersję mają już też jakieś udogodnienia.


Mają klimę i lekkie fotele, które są jeszcze twardsze:) Lotus fajny ale z pojechaniem dalej na kołach jest słabo. Hałas męczy.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.12.2020, 15:30 

Joined: 25.09.2014
Posts: 338
tunix wrote:
evan wrote:
Oczywiście są wyjątki jak np taki Lotus choć najnowsze wersję mają już też jakieś udogodnienia.


Mają klimę i lekkie fotele, które są jeszcze twardsze:) Lotus fajny ale z pojechaniem dalej na kołach jest słabo. Hałas męczy.

Też jestem tego zdania ....nie wyobrażam sobie jazdy tym na codzień :banghead: :D
Ale jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego..... a na tor to jest mistrz :twisted:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 164 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone



English information
Ostatnie posty publicznego forum