Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
Offline
PostPosted: 24.09.2020, 12:52 

Joined: 24.01.2017
Posts: 129
Club number: 560
GTS to wspaniała wersja. Przychylam się do wszystkiego, co napisałeś. Zachęcam Cię jednak do poszukania egzemplarza z PA. Przy takim wieku i przebiegu, zaczynają się pojawiać kosztowne niespodzianki.




_________________

Panamera GTS 2013
MB V300d 2019


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.09.2020, 23:51 
User avatar

Joined: 20.05.2015
Posts: 1324
Location: Tychy
Club number: 468
Burmester to chyba najlepsze co można dobrać z opcji w Panamerze :)




_________________

pozdrawiam
Adam

=========================
944/970/986/996

http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 25.09.2020, 7:53 

Joined: 21.09.2020
Posts: 15
venglin wrote:
GTS to wspaniała wersja. Przychylam się do wszystkiego, co napisałeś. Zachęcam Cię jednak do poszukania egzemplarza z PA. Przy takim wieku i przebiegu, zaczynają się pojawiać kosztowne niespodzianki.


Świetne auto pod każdym względem, Panamera kolegi, a GTS który oglądałem to jakby zupełnie coś innego. Kiedyś miałem okazję być przewiezionym Maserati Qattroporte to tam poza dźwiękiem silnika wszystko zalatuje tandetą, skrzypiały fotele i plastiki na desce pomimo tego że było prawie nowe z przebiegiem ponad 30 tys.

adamax wrote:
Burmester to chyba najlepsze co można dobrać z opcji w Panamerze :)


Pisałem o BOSE że ten z Porsche gra lepiej niż w Audi pomimo że ta sam producent nagłośnienia. Nawet nie wiedziałem że Burmaster był opcją w Panamerze, dzięki za info. :wink:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 25.09.2020, 17:32 

Joined: 19.04.2019
Posts: 94
burmaster mam u siebie w macanie. Nagłośnienie swietne 1000 W robi wrażenie.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.09.2020, 11:40 

Joined: 26.03.2019
Posts: 10
Ja również przychylałbym się na Twoim miejscu do kupienia Panamery, ale koniecznie w Porsche Approved. Co jakiś czas pojawiają się Panamery GTS polift z przebiegami 60-90tyś. w programie Approved, może kosztować ok 315tyś., ale warto dopłacić te pare tysięcy i mieć spokój

Użytkujemy od nowości 991.2 4S, z którą nie ma problemów (ale to również ze względu na małe przebiegi(ok 7tyś. rocznie)) i również od nowości Macana Turbo, z którym również na codzień nie ma problemów, ale po 3.5roku i przebiegu 55tyś.. mieliśmy wyjmowany silnik i zmieniane wszystkie śruby, śrubki, śrubeczki, ponieważ ciśnienia są duże i materiał z którego są robione śrubki nie wytrzymuje. Dzięki gwarancji nie zapłaciliśmy za to ani grosza, gdzie samo wyjęcie silnika kosztuje w serwisie 15tyś, nie mówiąc o reszcie. Potem 4 latach przedłużyliśmy Approved na kolejne 2 lata i dalej mamy spokój.

W Panamerach GTS, Turbo, Turbo S jest taka sama sytuacja jak u Nas. Z tym, że my wymieniliśmy wszystko od razu kiedy serwis polecił to zrobić, a większość osób robi to dopiero przy 80-100tyś. przebiegu. Dlatego kupując auto bez Approved i z ok. 100tyś. przebiegu, przygotuj się na spory wydatek, ponieważ prawdopodobnie nikt tych śrub nie wymienił i ten obowiązek spadnie na Ciebie :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.09.2020, 15:03 

Joined: 26.03.2019
Posts: 10
Tak jak wspominałem, co jakiś czas się pojawia dobra oferta:

Oferta z dzisiaj: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-p ... DlQ0K.html


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.09.2020, 16:28 

Joined: 27.02.2011
Posts: 102
Jezdziłem Panamerą turbo i nie było miłości. To auto chce być limuzyną ale to jest zawsze porsche, nie ma tam mega wyciszenia, czuć tam mocno że jest to Porsche...i dlatego go nie kupiłem. Jeśli ma być to szybka limo do jazdy na codzień to nie, nie można mieć auta do wszystkiego....kupiłem zamiast panamery Audi S8 D4, auto jest mega wygodną limuzyną, przy 150kmh jest tak jak w innych autach przy 100, auto ma wszystkie systemy jakie mogły być w 2013 roku min, system aktywnego tłumienia głośności (4 mikrofony które nakładają antyfale na szum), auto jest więc mega ciche, mega wygodne, teraz kwestia osiągów, zrobiłem u siebie w S8 wymianę downpipe i program plus filtry, auto wypluło na hamowni 670KM, nie jest to szybkie auto, jest to mega szybkie auto, osiągi na racelogicu 3,4 0-100 i 7,5 100-200. Jest to wygodna limuzyna którą można podróżować, spalanie jest na poziomie wszystkich innych V8, może nawet czasem mniejsze bo auto ma system odłączania 4 cylindrów przy małym obciążeniu, ogólnie miałem 50 aut w życiu i często zmieniałem auta..od momentu jak mam S8 to nie mam na co zmienić bo to auto ma wszystko, wygodę, osiągi superaut i normalność na codzień. Jeśli mogę coś polecić w budżecie 140-200 tys zł, to własnie S8...najgorzej że kupiłem 997TT i w serii to auto dostaje bęcki od tej dwutonowej limuzyny, to może świadczyć jak jeżdzi takie S8 :lol: :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 16:40 

Joined: 21.09.2020
Posts: 15
prnit wrote:
Jezdziłem Panamerą turbo i nie było miłości. To auto chce być limuzyną ale to jest zawsze porsche, nie ma tam mega wyciszenia, czuć tam mocno że jest to Porsche...i dlatego go nie kupiłem. Jeśli ma być to szybka limo do jazdy na codzień to nie, nie można mieć auta do wszystkiego....kupiłem zamiast panamery Audi S8 D4, auto jest mega wygodną limuzyną, przy 150kmh jest tak jak w innych autach przy 100, auto ma wszystkie systemy jakie mogły być w 2013 roku min, system aktywnego tłumienia głośności (4 mikrofony które nakładają antyfale na szum), auto jest więc mega ciche, mega wygodne, teraz kwestia osiągów, zrobiłem u siebie w S8 wymianę downpipe i program plus filtry, auto wypluło na hamowni 670KM, nie jest to szybkie auto, jest to mega szybkie auto, osiągi na racelogicu 3,4 0-100 i 7,5 100-200. Jest to wygodna limuzyna którą można podróżować, spalanie jest na poziomie wszystkich innych V8, może nawet czasem mniejsze bo auto ma system odłączania 4 cylindrów przy małym obciążeniu, ogólnie miałem 50 aut w życiu i często zmieniałem auta..od momentu jak mam S8 to nie mam na co zmienić bo to auto ma wszystko, wygodę, osiągi superaut i normalność na codzień. Jeśli mogę coś polecić w budżecie 140-200 tys zł, to własnie S8...najgorzej że kupiłem 997TT i w serii to auto dostaje bęcki od tej dwutonowej limuzyny, to może świadczyć jak jeżdzi takie S8 :lol: :lol:


S8 ciekawe auto tylko z tego co się orientuję to jest tam torsen 50/50, nie przeszkadza to w dynamicznej jeździe po zakrętach? W BMW mam xDrive 40:60 przez co auto prowadzi się jak RWD tyle że cały czas jest dobra trakcja i leci jak po szynach.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 18:21 

Joined: 27.12.2017
Posts: 100
Nie rozumiem, chcesz dwutonowym, pieciometrowym daily smigac po gorskich serpetynach?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 18:31 

Joined: 21.09.2020
Posts: 15
Johnny wrote:
Nie rozumiem, chcesz dwutonowym, pieciometrowym daily smigac po gorskich serpetynach?


Lubię jeździć dynamicznie i komfortowo, nie koniecznie po serpentynach, ale fajnie żeby auto skręcało na zakrętach. :wink:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 19:46 

Joined: 27.02.2011
Posts: 102
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą JEDNAK jak na tak dużą limo to według mnie S8 jeździ bardzo przyzwoicie, pneumatyka działa jak trzeba, na ustawieniach sport można bardzo przyjemnie pośmigać tym po zakrętach, byłem tym autem w górach, śmigałem po mazurach, nic mu nie brakuje, chociaż na te osiągi jakie ma teraz to jednak nawet na ustawieniach sport jest to auto za wygodne i trzeba uważać, tak zrobione s8 to auto dla ludzi z głową, nawet tutaj seria jeździ już fajnie ale dopiero po programie jest zabawa, ostatnio na dwupasmówce złapaliśmy się z RS6C7 80-220 szliśmy równo, fajne w s8 jest to że to auto nie wygląda na szybkie, jest cichociemne i nie rzuca się w oczy, co dla mnie też ma znaczenie.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.09.2020, 7:41 

Joined: 21.09.2020
Posts: 15
prnit wrote:
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą JEDNAK jak na tak dużą limo to według mnie S8 jeździ bardzo przyzwoicie, pneumatyka działa jak trzeba, na ustawieniach sport można bardzo przyjemnie pośmigać tym po zakrętach, byłem tym autem w górach, śmigałem po mazurach, nic mu nie brakuje, chociaż na te osiągi jakie ma teraz to jednak nawet na ustawieniach sport jest to auto za wygodne i trzeba uważać, tak zrobione s8 to auto dla ludzi z głową, nawet tutaj seria jeździ już fajnie ale dopiero po programie jest zabawa, ostatnio na dwupasmówce złapaliśmy się z RS6C7 80-220 szliśmy równo, fajne w s8 jest to że to auto nie wygląda na szybkie, jest cichociemne i nie rzuca się w oczy, co dla mnie też ma znaczenie.


To wiadomo że trzeba z głową bo osiągi jak na taką wielkość auta ma kosmiczne i nie ma co przesadzać, a do tego jak napisałeś nikt się nie spodziewa że może tak szybko jechać.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.09.2020, 22:22 
User avatar

Joined: 7.04.2015
Posts: 632
Location: Kraków
Club number: 663
prnit wrote:
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą

A to mnie zaskoczyles. Mialem mase bmw, teraz merca 4matic, objezdzilem wiele km w audikach quattro i wg mnie zadne z nich nie umywa sie do quattro. Szczegolnie widac to na autostradzie jak zaczyna padac, nagle lewy pas zaczynaja okupować audiki ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

Porsche Boxster S - 2001 - Manual
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.09.2020, 22:25 

Joined: 30.03.2007
Posts: 3119
Mercedes i BMW to marki premium „od zawsze”, Audi dołączyło całkiem niedawno.
Zawieszenia w Mercedesie S i elektronika w Bmw 7 zawsze wiodły prym.
Audi w porównaniu do Bmw prowadzi się jak taczka (choć ma wiele zalet)
Teraz już wmawiają ludziom, że Volvo też jest premium
Amerykanie jeśli kupują niemieckie limuzyny to Mercedes S i Bmw 7 a nie Audi


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.09.2020, 22:28 
User avatar

Joined: 7.04.2015
Posts: 632
Location: Kraków
Club number: 663
Zebym byl dobrze zrozumiany: z tych trzech audiki tez najmniej lubie. Mi Audi zalatuje jednak takim „korpoautem” albo lepiej zapakowanym VW. Nie zmienia to faktu ze quattro jest bezkonkurencyjne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

Porsche Boxster S - 2001 - Manual
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.09.2020, 7:52 

Joined: 21.09.2020
Posts: 15
and6412 wrote:
prnit wrote:
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą

A to mnie zaskoczyles. Mialem mase bmw, teraz merca 4matic, objezdzilem wiele km w audikach quattro i wg mnie zadne z nich nie umywa sie do quattro. Szczegolnie widac to na autostradzie jak zaczyna padac, nagle lewy pas zaczynaja okupować audiki ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Co do prowadzenia Quattro bym polemizował, jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to xDrive radzi sobie lepiej w zakrętach jak i na mokrym trzyma niesamowicie, u siebie mam problem stracić trakcję, a czasem chciało by się polecieć bokiem i po prostu nie da rady, po części też zaleta dobrych opon. Jazdy autostradą po deszczu to wielu kierowców się obawia, albo po prostu nie mają xDrive w BMW lub nie znają jego możliwości. Quattro w RS'kach to inny temat i nawet nie będę się wypowiadał, ale zwykłe to nic szczególnego.

and6412 wrote:
Zebym byl dobrze zrozumiany: z tych trzech audiki tez najmniej lubie. Mi Audi zalatuje jednak takim „korpoautem” albo lepiej zapakowanym VW. Nie zmienia to faktu ze quattro jest bezkonkurencyjne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Quattro dobrze radzi sobie w warunkach polowych, a tam mało kto wjeżdża usportowioną limuzyną czy suvem, chociaż takich nie brakuje co myślą że jak ma 4x4 to może wszędzie każdym autem. :wink:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.09.2020, 10:38 

Joined: 27.02.2011
Posts: 102
Audi zawsze płużyło przodem, miałem Audi S2, S4B5,S4B6, S6C5, RS6C5, RS6C6, S3 i jeszcze z 5 innych cywilnych typu A6C7 3.0tfsi, A8 itd i one wszystkie nigdy nie prowadziły się idealnie. Niestety quattro nic tutaj nie zmienia, quattro to trakcja a nie prowadzenie, mi to jednak nie przeszkadza bo nie jezdze tymi autami po torach tylko po ulicach i zawsze mi się audi jezdziło najlepiej :) S8 polecam, nie wiem czy w cenie 150-200 tys mozna dziś kupić lepsze, wygodniejsze i szybsze auto , jeśli macie propozycje to słucham :o,ja długo szukałem i nic innego nie przyszło mi do głowy.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.10.2020, 10:31 

Joined: 21.09.2020
Posts: 15
Kupiłem Panamerę z koncówki 2015 roku, GTS'a z praktycznie full wyposażeniem jakie mogło być, przebiegu ponad 120 tys i wykupionym PA. Jestem bardzo zadowolony z auta, prowadzenie i osiągi dużo lepsze niż w F10, jedynie ciężko przyzwyczaić się do tego że praktycznie każdy się ogląda, ale i też zdarzają się miłe sytuacje kiedyś ktoś wpuści z podporządkowanej albo przy zmianie pasa bez krzywych spojrzeń jak to bywało jeżdżąc Beemką.

Frajda z jazdy niesamowita jak na gabaryty, Porsche lubi zakręty, powiedziałbym że nawet lepiej się w nie wchodzi niż BMW, do tego chyba napęd ma lepszy rozkład mocy przód\tył, albo po prostu sprawia takie wrażenie. Jedyny minus to że wyjeżdżając wieczorami na miasto sporo osób próbuje się ze mną ścigać przeważnie spod świateł.

Sprawdzałem też z kolegą czasy 0-100, 0-200 przy użyciu Dragy i wychodzi 4,1s, a do 200 14,6s. Z tego co wiem auto nic nie dłubane, a wychodzi lepiej niż katalogowo. Błąd pomiarowy czy po prostu tylko się cieszyć?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.10.2020, 11:18 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 12.03.2008
Posts: 8670
Location: Gdynia/Warszawa
Club number: 189
Hej, gratulacje, pochwal się zdjęciem. Porsche zawsze podaje dane dotyczące osiągów „ostrożnie”




_________________

Witek
jest: 997S '09 "Maryla" Tor Poznań 1:55,203 :)
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.10.2020, 22:57 
User avatar

Joined: 20.05.2015
Posts: 1324
Location: Tychy
Club number: 468
Baain wrote:
Kupiłem Panamerę z koncówki 2015 roku, GTS'a z praktycznie full wyposażeniem jakie mogło być, przebiegu ponad 120 tys i wykupionym PA. Jestem bardzo zadowolony z auta, prowadzenie i osiągi dużo lepsze niż w F10, jedynie ciężko przyzwyczaić się do tego że praktycznie każdy się ogląda, ale i też zdarzają się miłe sytuacje kiedyś ktoś wpuści z podporządkowanej albo przy zmianie pasa bez krzywych spojrzeń jak to bywało jeżdżąc Beemką.

Frajda z jazdy niesamowita jak na gabaryty, Porsche lubi zakręty, powiedziałbym że nawet lepiej się w nie wchodzi niż BMW, do tego chyba napęd ma lepszy rozkład mocy przód\tył, albo po prostu sprawia takie wrażenie. Jedyny minus to że wyjeżdżając wieczorami na miasto sporo osób próbuje się ze mną ścigać przeważnie spod świateł.

Sprawdzałem też z kolegą czasy 0-100, 0-200 przy użyciu Dragy i wychodzi 4,1s, a do 200 14,6s. Z tego co wiem auto nic nie dłubane, a wychodzi lepiej niż katalogowo. Błąd pomiarowy czy po prostu tylko się cieszyć?
Super! Gratuluje. Panamera to moim zdaniem genialne auto jako pierwsze Porsche. Złapiesz bagcyla i już za rogiem czekają na Ciebie: 911, Boxster i transaxle.
Powodzenia!




_________________

pozdrawiam
Adam

=========================
944/970/986/996

http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum