Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.09.2020, 23:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Burmester to chyba najlepsze co można dobrać z opcji w Panamerze :)




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.09.2020, 7:53 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
venglin napisał(a):
GTS to wspaniała wersja. Przychylam się do wszystkiego, co napisałeś. Zachęcam Cię jednak do poszukania egzemplarza z PA. Przy takim wieku i przebiegu, zaczynają się pojawiać kosztowne niespodzianki.


Świetne auto pod każdym względem, Panamera kolegi, a GTS który oglądałem to jakby zupełnie coś innego. Kiedyś miałem okazję być przewiezionym Maserati Qattroporte to tam poza dźwiękiem silnika wszystko zalatuje tandetą, skrzypiały fotele i plastiki na desce pomimo tego że było prawie nowe z przebiegiem ponad 30 tys.

adamax napisał(a):
Burmester to chyba najlepsze co można dobrać z opcji w Panamerze :)


Pisałem o BOSE że ten z Porsche gra lepiej niż w Audi pomimo że ta sam producent nagłośnienia. Nawet nie wiedziałem że Burmaster był opcją w Panamerze, dzięki za info. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.09.2020, 17:32 

Dołączył: 19.04.2019
Posty: 174
burmaster mam u siebie w macanie. Nagłośnienie swietne 1000 W robi wrażenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2020, 11:40 

Dołączył: 26.03.2019
Posty: 13
Ja również przychylałbym się na Twoim miejscu do kupienia Panamery, ale koniecznie w Porsche Approved. Co jakiś czas pojawiają się Panamery GTS polift z przebiegami 60-90tyś. w programie Approved, może kosztować ok 315tyś., ale warto dopłacić te pare tysięcy i mieć spokój

Użytkujemy od nowości 991.2 4S, z którą nie ma problemów (ale to również ze względu na małe przebiegi(ok 7tyś. rocznie)) i również od nowości Macana Turbo, z którym również na codzień nie ma problemów, ale po 3.5roku i przebiegu 55tyś.. mieliśmy wyjmowany silnik i zmieniane wszystkie śruby, śrubki, śrubeczki, ponieważ ciśnienia są duże i materiał z którego są robione śrubki nie wytrzymuje. Dzięki gwarancji nie zapłaciliśmy za to ani grosza, gdzie samo wyjęcie silnika kosztuje w serwisie 15tyś, nie mówiąc o reszcie. Potem 4 latach przedłużyliśmy Approved na kolejne 2 lata i dalej mamy spokój.

W Panamerach GTS, Turbo, Turbo S jest taka sama sytuacja jak u Nas. Z tym, że my wymieniliśmy wszystko od razu kiedy serwis polecił to zrobić, a większość osób robi to dopiero przy 80-100tyś. przebiegu. Dlatego kupując auto bez Approved i z ok. 100tyś. przebiegu, przygotuj się na spory wydatek, ponieważ prawdopodobnie nikt tych śrub nie wymienił i ten obowiązek spadnie na Ciebie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2020, 15:03 

Dołączył: 26.03.2019
Posty: 13
Tak jak wspominałem, co jakiś czas się pojawia dobra oferta:

Oferta z dzisiaj: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-p ... DlQ0K.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2020, 16:28 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Jezdziłem Panamerą turbo i nie było miłości. To auto chce być limuzyną ale to jest zawsze porsche, nie ma tam mega wyciszenia, czuć tam mocno że jest to Porsche...i dlatego go nie kupiłem. Jeśli ma być to szybka limo do jazdy na codzień to nie, nie można mieć auta do wszystkiego....kupiłem zamiast panamery Audi S8 D4, auto jest mega wygodną limuzyną, przy 150kmh jest tak jak w innych autach przy 100, auto ma wszystkie systemy jakie mogły być w 2013 roku min, system aktywnego tłumienia głośności (4 mikrofony które nakładają antyfale na szum), auto jest więc mega ciche, mega wygodne, teraz kwestia osiągów, zrobiłem u siebie w S8 wymianę downpipe i program plus filtry, auto wypluło na hamowni 670KM, nie jest to szybkie auto, jest to mega szybkie auto, osiągi na racelogicu 3,4 0-100 i 7,5 100-200. Jest to wygodna limuzyna którą można podróżować, spalanie jest na poziomie wszystkich innych V8, może nawet czasem mniejsze bo auto ma system odłączania 4 cylindrów przy małym obciążeniu, ogólnie miałem 50 aut w życiu i często zmieniałem auta..od momentu jak mam S8 to nie mam na co zmienić bo to auto ma wszystko, wygodę, osiągi superaut i normalność na codzień. Jeśli mogę coś polecić w budżecie 140-200 tys zł, to własnie S8...najgorzej że kupiłem 997TT i w serii to auto dostaje bęcki od tej dwutonowej limuzyny, to może świadczyć jak jeżdzi takie S8 :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 16:40 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
prnit napisał(a):
Jezdziłem Panamerą turbo i nie było miłości. To auto chce być limuzyną ale to jest zawsze porsche, nie ma tam mega wyciszenia, czuć tam mocno że jest to Porsche...i dlatego go nie kupiłem. Jeśli ma być to szybka limo do jazdy na codzień to nie, nie można mieć auta do wszystkiego....kupiłem zamiast panamery Audi S8 D4, auto jest mega wygodną limuzyną, przy 150kmh jest tak jak w innych autach przy 100, auto ma wszystkie systemy jakie mogły być w 2013 roku min, system aktywnego tłumienia głośności (4 mikrofony które nakładają antyfale na szum), auto jest więc mega ciche, mega wygodne, teraz kwestia osiągów, zrobiłem u siebie w S8 wymianę downpipe i program plus filtry, auto wypluło na hamowni 670KM, nie jest to szybkie auto, jest to mega szybkie auto, osiągi na racelogicu 3,4 0-100 i 7,5 100-200. Jest to wygodna limuzyna którą można podróżować, spalanie jest na poziomie wszystkich innych V8, może nawet czasem mniejsze bo auto ma system odłączania 4 cylindrów przy małym obciążeniu, ogólnie miałem 50 aut w życiu i często zmieniałem auta..od momentu jak mam S8 to nie mam na co zmienić bo to auto ma wszystko, wygodę, osiągi superaut i normalność na codzień. Jeśli mogę coś polecić w budżecie 140-200 tys zł, to własnie S8...najgorzej że kupiłem 997TT i w serii to auto dostaje bęcki od tej dwutonowej limuzyny, to może świadczyć jak jeżdzi takie S8 :lol: :lol:


S8 ciekawe auto tylko z tego co się orientuję to jest tam torsen 50/50, nie przeszkadza to w dynamicznej jeździe po zakrętach? W BMW mam xDrive 40:60 przez co auto prowadzi się jak RWD tyle że cały czas jest dobra trakcja i leci jak po szynach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 18:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.12.2017
Posty: 717
Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
Nie rozumiem, chcesz dwutonowym, pieciometrowym daily smigac po gorskich serpetynach?




_________________

981 Boxster GTS


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 18:31 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
Johnny napisał(a):
Nie rozumiem, chcesz dwutonowym, pieciometrowym daily smigac po gorskich serpetynach?


Lubię jeździć dynamicznie i komfortowo, nie koniecznie po serpentynach, ale fajnie żeby auto skręcało na zakrętach. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 19:46 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą JEDNAK jak na tak dużą limo to według mnie S8 jeździ bardzo przyzwoicie, pneumatyka działa jak trzeba, na ustawieniach sport można bardzo przyjemnie pośmigać tym po zakrętach, byłem tym autem w górach, śmigałem po mazurach, nic mu nie brakuje, chociaż na te osiągi jakie ma teraz to jednak nawet na ustawieniach sport jest to auto za wygodne i trzeba uważać, tak zrobione s8 to auto dla ludzi z głową, nawet tutaj seria jeździ już fajnie ale dopiero po programie jest zabawa, ostatnio na dwupasmówce złapaliśmy się z RS6C7 80-220 szliśmy równo, fajne w s8 jest to że to auto nie wygląda na szybkie, jest cichociemne i nie rzuca się w oczy, co dla mnie też ma znaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.09.2020, 7:41 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
prnit napisał(a):
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą JEDNAK jak na tak dużą limo to według mnie S8 jeździ bardzo przyzwoicie, pneumatyka działa jak trzeba, na ustawieniach sport można bardzo przyjemnie pośmigać tym po zakrętach, byłem tym autem w górach, śmigałem po mazurach, nic mu nie brakuje, chociaż na te osiągi jakie ma teraz to jednak nawet na ustawieniach sport jest to auto za wygodne i trzeba uważać, tak zrobione s8 to auto dla ludzi z głową, nawet tutaj seria jeździ już fajnie ale dopiero po programie jest zabawa, ostatnio na dwupasmówce złapaliśmy się z RS6C7 80-220 szliśmy równo, fajne w s8 jest to że to auto nie wygląda na szybkie, jest cichociemne i nie rzuca się w oczy, co dla mnie też ma znaczenie.


To wiadomo że trzeba z głową bo osiągi jak na taką wielkość auta ma kosmiczne i nie ma co przesadzać, a do tego jak napisałeś nikt się nie spodziewa że może tak szybko jechać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.09.2020, 22:22 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
prnit napisał(a):
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą

A to mnie zaskoczyles. Mialem mase bmw, teraz merca 4matic, objezdzilem wiele km w audikach quattro i wg mnie zadne z nich nie umywa sie do quattro. Szczegolnie widac to na autostradzie jak zaczyna padac, nagle lewy pas zaczynaja okupować audiki ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.09.2020, 22:28 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Zebym byl dobrze zrozumiany: z tych trzech audiki tez najmniej lubie. Mi Audi zalatuje jednak takim „korpoautem” albo lepiej zapakowanym VW. Nie zmienia to faktu ze quattro jest bezkonkurencyjne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.09.2020, 7:52 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
and6412 napisał(a):
prnit napisał(a):
Audi nigdy nie dorówna bmw w kwestii prowadzenia, miałem bmw i wiem jak te auta jeźdzą

A to mnie zaskoczyles. Mialem mase bmw, teraz merca 4matic, objezdzilem wiele km w audikach quattro i wg mnie zadne z nich nie umywa sie do quattro. Szczegolnie widac to na autostradzie jak zaczyna padac, nagle lewy pas zaczynaja okupować audiki ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Co do prowadzenia Quattro bym polemizował, jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to xDrive radzi sobie lepiej w zakrętach jak i na mokrym trzyma niesamowicie, u siebie mam problem stracić trakcję, a czasem chciało by się polecieć bokiem i po prostu nie da rady, po części też zaleta dobrych opon. Jazdy autostradą po deszczu to wielu kierowców się obawia, albo po prostu nie mają xDrive w BMW lub nie znają jego możliwości. Quattro w RS'kach to inny temat i nawet nie będę się wypowiadał, ale zwykłe to nic szczególnego.

and6412 napisał(a):
Zebym byl dobrze zrozumiany: z tych trzech audiki tez najmniej lubie. Mi Audi zalatuje jednak takim „korpoautem” albo lepiej zapakowanym VW. Nie zmienia to faktu ze quattro jest bezkonkurencyjne.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Quattro dobrze radzi sobie w warunkach polowych, a tam mało kto wjeżdża usportowioną limuzyną czy suvem, chociaż takich nie brakuje co myślą że jak ma 4x4 to może wszędzie każdym autem. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.09.2020, 10:38 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Audi zawsze płużyło przodem, miałem Audi S2, S4B5,S4B6, S6C5, RS6C5, RS6C6, S3 i jeszcze z 5 innych cywilnych typu A6C7 3.0tfsi, A8 itd i one wszystkie nigdy nie prowadziły się idealnie. Niestety quattro nic tutaj nie zmienia, quattro to trakcja a nie prowadzenie, mi to jednak nie przeszkadza bo nie jezdze tymi autami po torach tylko po ulicach i zawsze mi się audi jezdziło najlepiej :) S8 polecam, nie wiem czy w cenie 150-200 tys mozna dziś kupić lepsze, wygodniejsze i szybsze auto , jeśli macie propozycje to słucham :o,ja długo szukałem i nic innego nie przyszło mi do głowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 10:31 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
Kupiłem Panamerę z koncówki 2015 roku, GTS'a z praktycznie full wyposażeniem jakie mogło być, przebiegu ponad 120 tys i wykupionym PA. Jestem bardzo zadowolony z auta, prowadzenie i osiągi dużo lepsze niż w F10, jedynie ciężko przyzwyczaić się do tego że praktycznie każdy się ogląda, ale i też zdarzają się miłe sytuacje kiedyś ktoś wpuści z podporządkowanej albo przy zmianie pasa bez krzywych spojrzeń jak to bywało jeżdżąc Beemką.

Frajda z jazdy niesamowita jak na gabaryty, Porsche lubi zakręty, powiedziałbym że nawet lepiej się w nie wchodzi niż BMW, do tego chyba napęd ma lepszy rozkład mocy przód\tył, albo po prostu sprawia takie wrażenie. Jedyny minus to że wyjeżdżając wieczorami na miasto sporo osób próbuje się ze mną ścigać przeważnie spod świateł.

Sprawdzałem też z kolegą czasy 0-100, 0-200 przy użyciu Dragy i wychodzi 4,1s, a do 200 14,6s. Z tego co wiem auto nic nie dłubane, a wychodzi lepiej niż katalogowo. Błąd pomiarowy czy po prostu tylko się cieszyć?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 11:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Hej, gratulacje, pochwal się zdjęciem. Porsche zawsze podaje dane dotyczące osiągów „ostrożnie”




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 22:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2069
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Baain napisał(a):
Kupiłem Panamerę z koncówki 2015 roku, GTS'a z praktycznie full wyposażeniem jakie mogło być, przebiegu ponad 120 tys i wykupionym PA. Jestem bardzo zadowolony z auta, prowadzenie i osiągi dużo lepsze niż w F10, jedynie ciężko przyzwyczaić się do tego że praktycznie każdy się ogląda, ale i też zdarzają się miłe sytuacje kiedyś ktoś wpuści z podporządkowanej albo przy zmianie pasa bez krzywych spojrzeń jak to bywało jeżdżąc Beemką.

Frajda z jazdy niesamowita jak na gabaryty, Porsche lubi zakręty, powiedziałbym że nawet lepiej się w nie wchodzi niż BMW, do tego chyba napęd ma lepszy rozkład mocy przód\tył, albo po prostu sprawia takie wrażenie. Jedyny minus to że wyjeżdżając wieczorami na miasto sporo osób próbuje się ze mną ścigać przeważnie spod świateł.

Sprawdzałem też z kolegą czasy 0-100, 0-200 przy użyciu Dragy i wychodzi 4,1s, a do 200 14,6s. Z tego co wiem auto nic nie dłubane, a wychodzi lepiej niż katalogowo. Błąd pomiarowy czy po prostu tylko się cieszyć?
Super! Gratuluje. Panamera to moim zdaniem genialne auto jako pierwsze Porsche. Złapiesz bagcyla i już za rogiem czekają na Ciebie: 911, Boxster i transaxle.
Powodzenia!




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.10.2020, 17:48 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
wit007 napisał(a):
Hej, gratulacje, pochwal się zdjęciem. Porsche zawsze podaje dane dotyczące osiągów „ostrożnie”
Gratulacje. Dobry wybór




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.12.2020, 12:00 

Dołączył: 21.09.2020
Posty: 20
Mieliście jakieś uprzykrzenia z powodu jeżdżenia Porsche? Mam wiele miłych sytuacji gdzie ktoś mnie wpuści kiedy włączam się do ruchu czy przy zmianie pasa, ale wśród tego zdarzają się takie że normalnie szkoda gadać.

Już dwa razy się zdarzyło że miałem spuszczone powietrze z opony, raz na parkingu przy supermarkecie, drugi na parkingu podziemnym w galerii handlowej. Wieczorny objazd po mieście to najczęściej próby prowokowania wyścigu spod świateł albo podpuszczanie do ścigania się, nie wspominając o częstym przyśpieszaniu kiedy kogoś wyprzedzam najczęściej jakieś Audi albo VW, miałem też kilka sytuacji gdzie ktoś mnie wyprzedzał i wyhamowywał albo zajeżdżał drogę nie dając się wyprzedzić. Jak to jest u was? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum