Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
Offline
PostPosted: 25.07.2019, 10:40 

Joined: 21.07.2015
Posts: 81
Nawiązując do dyskusji w temacie obok(kobieta opluła kierowcę a on dał jej z liścia),( oczywiście
Nie powinien zachować się w taki sposób ale napewno powinien jej charnąć z podwojoną siłą).

Ona powinna zadzwonić na policję jeśli poczuła że ktoś mógł złamać prawo a nie szeryfować.

Ciekawe co byście zrobili gdyby wam taka łaska strzeliła w pysk. Już nie da się powiedzieć że deszcz pada.
...
Wracając do tematu "zatracenie marki... "
Skąd wiadomo że cayenne nie śpieszył się do szpitala? Pobocze po którym jechał nigdy nie służyło do poruszania się karetki. Od tego są tworzone między pojazdami korytarze życia a owe pobocza służą do zatrzymania pojazdu w trybie awaryjnym. Korzystają z tego pasa też drogowcy i inne służby ale zachowując ostrożność i jadąc powoli.

Panowie więcej dystansu, nie każdy łamiąc przepisy to kretyn. Czasem nieuwaga, zagapienie czy nawet pośpiech powodują takie sytuacje.

Laska ma ewidentnie kompleksy. Może zawsze chciała mieć chłopaka z Porsche?

P.s. Wprowadzają prawo że pieszy będzie miał zawsze pierwszeństwo nawet gdy tylko przechodzi obok pasów ,to się zacznie dopiero armagedon.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 25.07.2019, 19:55 

Joined: 20.03.2007
Posts: 278
otto wrote:
nie szeryfować.



Jak ja, k****, nie lubię tego określenia! :evil:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.01.2020, 21:27 

Joined: 27.01.2020
Posts: 3
Teraz jest suwak i nie będzie szeryfowania, ale więcej wypadków już tak. Widze na drogach, ze wszędzie suwak ma zastosowanie nawet przy 100 na godzinę :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.01.2020, 20:28 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 21.03.2010
Posts: 2896
Location: Poznań
Club number: 263
Mało tego nagminnie wpychają się na suwak na rozbiegówkach z podporządkowanych a to jest dopiero dramat.




_________________

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.01.2020, 20:59 

Joined: 26.09.2015
Posts: 455
Trzeba uważać, kolega wpuścił na suwaku z prawej , a zaraz po nim wepchał mu sie koleś i uderzył w kumpla. No i zdziwił się jak przyjechała policja i oznajmiła mu że jest winny bo nie wpuścił ! masakra.
Policjant był "normalny" sam mu oznajmił że ten przepis jest bardzo niedopracowany i powiedział ze no musi go uznać winnym tutaj, ale podpowiedział zeby odwolać się u ubezpieczyciela, może coś pomoże.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.01.2020, 16:33 

Joined: 4.05.2017
Posts: 116
Club number: 619
hubi_pl wrote:
przepis jest bardzo niedopracowany


Jak prawie cało prawodawstwo ostatnio. Z odbieraniem prawa jazdy kierowcom zawodowym bez możliwości odwołania gwarantowanej przez konstytucję. Za co im płacimy?
Ciekawe, czy oni mają tan suwak dokładnie rozpisany w kodeksie:




_________________

Image
Macan S diesel, 993 cabrio.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.01.2020, 16:51 

Joined: 10.06.2017
Posts: 428
Niestety koledzy -kamerka obowiązkowo.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.01.2020, 17:01 

Joined: 18.07.2018
Posts: 384
Co do suwaka to polecam doczytać, nie jest aż taki straszny ten przepis:

http://www.dziennikustaw.gov.pl/du/2019/2202/1

Cytat:

W warunkach znacznego zmniejszenia prędkości na jezdni z więcej niż jednym pasem ruchu w tym
samym kierunku jazdy, w przypadku gdy nie istnieje możliwość kontynuacji jazdy pasem ruchu z powodu wystąpienia przeszkody na tym pasie ruchu lub jego zanikania, kierujący pojazdem poruszający się sąsiednim pasem
ruchu jest obowiązany bezpośrednio przed miejscem wystąpienia przeszkody lub miejscem zanikania pasa ruchu
umożliwić jednemu pojazdowi lub jednemu zespołowi pojazdów, znajdującym się na takim pasie ruchu, zmianę
tego pasa ruchu na sąsiedni, którym istnieje możliwość kontynuacji jazdy


Dlatego ja sam robię sobie miejsce, jak ktoś z uporem jedzie zderzak w zderzak, zobaczymy co będzie przy pierwszej obcierce, dam znać 8)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 1.02.2020, 10:55 

Joined: 8.09.2019
Posts: 22
Początki mogą być trudne, dzisiaj pewnie zarówno kierowcy jak i policjanci wiedzą więcej i może mało kto da się nabrać na jakieś wyłudzenie kolizji ;)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.02.2020, 12:26 

Joined: 4.05.2017
Posts: 116
Club number: 619
Najgorszy jest nie brak znajomości przepisu, ale jego nadinterpretowanie.
U mnie mam takie skrzyżowanie, za którym droga zmienia się w jednopasmową. Od kiedy wszedł przepis na lewym pasie ustawiają się tiry (dawniej było to rzadkością) i wciskają się przy końcu pasa za skrzyżowaniem:
https://www.google.com/maps/@50.4878415,19.4172581,3a,75y,271.32h,90.7t/data=!3m7!1e1!3m5!1sEtqNXsLfUpKsk-Q2HijYhw!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DEtqNXsLfUpKsk-Q2HijYhw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D175.38759%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656

Jak tir się wpycha, to już mało ciekawie to wygląda, nie ma co liczyć na lekką obcierkę.

Sytuacja podobna do tej w tym artykule- polecam rzucić okiem:
https://leftlane.pl/2020/01/14/nie-tak-nie-dziala-jazda-na-suwak-nie-badz-jak-ten-niedouczony-kierowca-peugeota/




_________________

Image
Macan S diesel, 993 cabrio.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 50 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum