|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Kucz
|
Napisane: 28.04.2025, 16:40 |
|
Dołączył: 28.04.2025 Posty: 4
|
Jeszcze raz dzień dobry wszystkim Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu, jakiegoś ciekawego auta z v8 pod maską. Mam możliwość zakupu Cayenne 4,5 od pierwszego i jedynego właściciela z przebiegiem 150 tyś km w pełni udokumentowanym. Auto naprawdę zadbane oryginalny lakier olej wymieniany co 10 tyś itd. Jako żę silniki 4,5 nie cieszą się zbyt dobrą opinią, chciałbym Was forumowicze zapytać czy jest faktycznie tak źle jak mówią? Auto ma mi służyć jako drugie w domu tylko i wyłącznie do weekendowych wyjazdów roczne przebiegi do 5 tyś km. Czy przy tym przebiegu jest już przesądzone, że lada moment wystąpią problemy z tulejami? Wypowiedzcie się proszę użytkownicy w kilku zdaniach jak się żyje z 4,5. Idąc dalej może lepiej poszukać zadbanego 4,8 jakie jest wasze zdanie? oczywiście po zakupie zostawię sobie w skarpecie jakieś 20 25 tyś na nieprzewidziane wydatki. Pozdrawiam i będę wdzięczny za wszelkie rady i dygresje.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.04.2025, 19:21 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5309
|
Cześć. Sprawdź stan gładzi cylindrów przy zakupie. Będziesz miał odpowiedź kiedy coś się dużego wydarzy. Natomiast miej w głowie, że remont będzie jedna potrzebny za jakiś czas. Może Twoje przebiegi to oddalą w czasie, ale kiedyś będzie się trzeba z tym zmierzyć. 4,8 ma ten sam problem. I też obowiązkowo obejrzałbym gładzie przy zakupie.
|
|
Góra |
|
Kucz
|
Napisane: 28.04.2025, 21:47 |
|
Dołączył: 28.04.2025 Posty: 4
|
Dziękuję bardzo za odpowiedź, dokładnie to chcę zrobić, jeśli właściciel się zgodzi,zajrzeć endoskopem do cylindra oraz Sprawdzić kompresję.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.04.2025, 22:19 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5309
|
Tylko przypadkiem nie poprzestań na kompresji. Ona zwykle wychodzi dobra a nawet doskonała - pomimo uszkodzeń.
|
|
Góra |
|
Kucz
|
Napisane: 28.04.2025, 23:20 |
|
Dołączył: 28.04.2025 Posty: 4
|
Podejdę do tego kompleksowo. Mam taki przedzakupowy niezbędnik :kompresja, test na upg, komputer i przejrzenie świec. Widziałem parę zatartych cylindrów i kompresja była raczej słaba, dzięki za cenna wskazówkę,że mimo uszkodzeń może wyjść dobrze. Skoro już się tak rozwinęliśmy w dyskusji, co powinno wzbudzić moją czujność przy zakupie jeśli chodzi o 4,5?
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 29.04.2025, 15:26 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2266 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Ja jestem również na zakupie Cayenne I, ale zdecydowanie idę w kierunku 3.6 (ze względu na wagę silnika). Z moich obserwacji (jak przy każdym aucie) warto zobaczyć w jakim stanie ogólnym jest auto, jak często miało wymieniany olej (i gdzie), jakich części używano do jego napraw, jak wygląda blacharka (szczególnie przednie błotniki od strony progów). Powodzenia w zakupie! W czerwcu klub organizuje imprezę dla "jajecznic" i Cayenne I jest idealny pod nią. A na jesieni specjalny event 4x4 mamy 
_________________ pozdrawiam Adam ============ 944/993/996T/957/970986/996http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|