Autor |
Wiadomość |
pdmobil
|
Napisane: 28.10.2013, 14:17 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
piterson napisał(a): W tym roku nie byłem... Opuściłem pierwszy raz od niepamiętnych czasów (.............) Poczekajmy co napisze Piotr (tym razem drugie miejsce w "historykach" - gratulacje!).
lepiej żebyś nie był ciekaw
bo pierwsze cierpkie słowa to do Ciebie. Czołowy kierowca Klubu, pod nosem ma imprezę do której wzdycha od lat i co....lajcik na Słowacji, jak by to jedyny słoneczny weekend był. E.....
Impreza wymarzona na zakończenie sezonu. Oczywiście nie ogólnoklubowego, bo wiadomo, koszty, regulaminy i w ogóle, ale w kontekście tego ("Kraków->Zakopane....") wątku, trzeba było pogadać z kim trzeba, pociągnąć temat. Byłaby i klasyfikacja "markowa" w Rajdzie i "klubowa" i koszty do utargowania...tyko...trzeba było, a nie skończyć temat na dwóch czy trzech postach bez pointy.
Tyle wstępu, po którym można przypuszczać, że jestem zły.
Nic podobnego...dla mnie BINGO !
II miejsce to to, które sobie wymyśliłem, bo tego brakowało mi do kolekcji ! Teraz historię Żubrów zamykam tak:
1 x Im.. 1 x IIm., 2 x IIIm., 3 x IV m, 1 x VIIm, 1 x nu. I starczy. Tym bardziej, że perspektywy przed tym rajdem się chyba zamykają. Bo, jak westchnął Piterson, z imprezy gdzie startowało 120 załóg, w tym 30 fenomenalnie przegotowanych załóg włoskich (również bywali Austriacy czy Czesi), gdzie było 11 os-ów, zrobiła się impreza całkiem dla amatorów (nikomu nic nie ujmując) czyli weekendowa, chwilami trochę szybsza przejażdżka. Ot w sam raz na wspomniane zakończenie sezonu.
Tegoroczny Rajd, którego start powrócił do Myślenic, to były dwie pętle w okolicy, na których były po dwa odcinki i dwie próby zręcznościowe na placach, czyli w sumie 4 "niby os-y" i 4 kręciołki Takie było założenie Organizatora, spełniające wymogi odgórnie wyśrubowane po ubiegłorocznej tragedii. W ostatniej chwili odwołano trzeci "os" Harbutowice (fajny os ), bo się chłop nie zgodził...Cóż, jak tak dalej będzie, czyli wszyscy, wszystkim kłody pod nogi, to Rajd przestanie istnieć.
Co do samej imprezy;
Dwa, znane z poprzednich rajdów odcinki "Zachełmna" i "Lanckorona" zostały skrócone, a odcinki proste obstawiono szykanami. Dwie próby slalomowe były moim zdaniem fajne...jak na próby "wokół trzepaka".
Krytykowane wcześniej dopuszczenie do zawodów kierowców licencjonowanych, startujących aktualnie w GSMP, czy za granicami, uratowało choć trochę frekwencję i atrakcyjność zawodów. Zawodnicy ci ( Escort RS, Alfa Romeo GTA, GTV, SAAB, 125p) nie odegrali większej roli ) Piotr Szafrański w obecnym aucie okazał się poza konkurencją. Zarówno w grupie historycznej jak i uzyskał najlepszy czas bezwzględny.
Mi wypada podziękować Andrzejowi, który mi pilotował, szczególnie za zmotywowanie mnie do udziału w imprezie oraz za bardzo fajne partnerowanie na trasie...przy stoliku i na parkiecie...
Rajd zacząłem przygodą w Radomiu, kiedy w piątek rano jechałem do Myślenic, pękł wspornik linki sprzęgła...naprawiony bardzo zręcznie w pobliskim serwisie, ale mimo to sprzęgło pracowało ciężko, linka się zaciera, kolano (to chrome, lewe) pobolewa do dziś....ale przepiękne widoki słonecznego Podhala, pyszne menu i zimna wódka....w rozsądnej ilości, pozwoliły zapomnieć o niewygodach..
Krótko - udany wypad do Zakopanego
( pod względem sportowym - lipa i wielki niedosyt )
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 28.10.2013, 22:10 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
pdmobil napisał(a): lepiej żebyś nie był ciekaw bo pierwsze cierpkie słowa to do Ciebie. Czołowy kierowca Klubu, pod nosem ma imprezę do której wzdycha od lat i co....lajcik na Słowacji, jak by to jedyny słoneczny weekend był. E.....
Piotrze,
Tym razem nie mogłem być nawet jako widz (inna sprawa, że na 99% wybrałbym Wyrazów) bo niestety o 13:00 miałem egzamin na którym MUSIAŁEM być Stąd w niedzielę musiałem sobie jakoś to "odbić"...
Na Rajd Żubrów rzeczywiście miałem ochotę od dawna ale podstawowy problem jest w tym że nie miałem czym jechać! S2 gdy jeszcze była w moich rękach, była za "młoda". Aktualne 944 na te trasy zupełnie się nie nadaje bo jest w specyfikacji wybitnie "torowej" - inna sprawa że te nędzne 150KM w górach kompletnie się nie sprawdza
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 28.10.2013, 22:33 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
piterson napisał(a): Piotrze, Tym razem nie mogłem być nawet jako widz............... inna sprawa że te nędzne 150KM w górach kompletnie się nie sprawdza
Piotrku.. tak strasznie poważnie potraktowałeś to co napisałem ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Cooldude
|
Napisane: 29.10.2013, 1:04 |
|
Dołączył: 23.03.2013 Posty: 61
|
pdmobil napisał(a): II miejsce to to, które sobie wymyśliłem, bo tego brakowało mi do kolekcji ! Teraz historię Żubrów zamykam tak: 1 x Im.. 1 x IIm., 2 x IIIm., 3 x IV m, 1 x VIIm, 1 x nu.
Piotr, gdybyś chciał uzupełnić kolekcję o VI-te, to moge odstąpić swoje, tegoroczne... w zamian za III-cie dajmy na to, w końcu masz takie dwa
|
|
Góra |
|
porsche
|
Napisane: 29.10.2013, 11:59 |
|
Dołączył: 1.12.2007 Posty: 477
|
Mogę podpisać się pod powyższymi słowami. Rajd fajny, jak co roku, ale coraz mniej jeżdżenia i coraz mniej zagranicznego towarzystwa kreśli chyba powoli koniec legendarnych Żubrów.
simprez, czy masz jakieś zdjęcia czerwonej Alfy Romeo Spider na lubelskich tablicach? Póki co widziałem tylko jej skrawek przy fotce 944 Marcina
pozdr,
Łukasz
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 30.10.2013, 20:51 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Cześć, na pewno (na~90% ) uwieczniłem również waszą załogę. Muszę jeszcze raz przepatrzeć i podam Ci linka. Tylko czasu trochę znajdę
A w ogóle to dziarsko i powabnie Wam ta Alfa pomykała! Fajnie się ją na próbie oglądało
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 31.10.2013, 9:25 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
porsche napisał(a): Mogę podpisać się pod powyższymi słowami. Rajd fajny, jak co roku, ale coraz mniej jeżdżenia i coraz mniej zagranicznego towarzystwa kreśli chyba powoli koniec legendarnych Żubrów. simprez, czy masz jakieś zdjęcia czerwonej Alfy Romeo Spider na lubelskich tablicach? Póki co widziałem tylko jej skrawek przy fotce 944 Marcina pozdr, Łukasz
Nie wiedziałem, że to Ty pilotujesz Markowi. szkoda,że nie dołączyliście "sprzętowo" do GTV i GTA, choć i tym ślicznym autkiem, widzę, dawaliście radę dowodząc, że w zasadzie każdym sprzętem, jak się chce i potrafi, to można
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 1.11.2013, 0:38 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Skoro sporo ostatnio na Forum o Mercedesie, i to w jakich superlatywach, przyjdę w sukurs naszej ulubionej Marce
Ekipa Classicauto na Rajd (dosłownie, zaraz po mecie auta "spakowano") dostała ze Słowackiej "stajni" 500-tki SEL, przygotowane wzorowo do sportu. Wywołały wielkie zainteresowanie na starcie i na mecie, ale w trakcie nie zagroziły.... Jakie by nie były sukcesy zacnej Firmy, to jednak w sporcie Porsche jest dla siebie klasą Oczywiście pomijam czasy wszechmogącej "Srebrnej Strzały".
(piszę te słowa świadom komentarzy, a właściwie jestem ich ciekaw )
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 1.11.2013, 7:15 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Alez piekne te Mercedesy!
W sumie trudno sie dziwic, ze MB dostaly od Porsche na rajdzie. Przeciez nasza ulubiona marka zostala stworzona do sportu
Cos omijaja mnie te Zubry, ale za chwile zestarzeje sie, auta rowniez i bedzie mniej wymowek, zeby nie jechac. Tylko czy Zubry beda Zubrami..?
Fajna relacja, dzieki Piotrze.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 2.11.2013, 22:21 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 3.11.2013, 9:43 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
coś mnie te mercedesy wyglądają na SLC...?
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 3.11.2013, 11:00 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Zdecydowanie, C107 SLC z przednimi reflektorami w specyfikacji US.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 4.11.2013, 8:31 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
rychu napisał(a): coś mnie te mercedesy wyglądają na SLC...?
Oczywiście to SLC 500.
Równie efektownie wyglądające w rzeczywistości jak i w załączonej przez "simpreza" galerii. A jak fajnie jezdziły ! Imponujący potencjał, nic tylko wykorzystać
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 4.11.2013, 21:37 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
...ech 107 SL najlepiej 300SL europa( czyli w cabrio ) ciągle chodzi za mną , ale ceny mocno odjechały już niestety ...
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|