Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 550 spyder
PostNapisane: 14.08.2010, 21:19 

Dołączył: 14.08.2010
Posty: 4
Zakupiłem replikę 550 jest w dobrym stanie silnik 914 ,muszę doprowadzić do porządku i zamieszczę zdjęcia . Szukam kontaktu z posiadaczami 356 bo parę detali jest podobnych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: 356
PostNapisane: 29.12.2010, 15:44 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 17
Witam
Posiadam 356 B T5 1961 w trakcie remontu. Mam sporą kolekcję cześci oraz
sprowadzam na zamóienie części do 356 ze stanów zjednoczonych. Jestem w stanie również sprowadzić ze stanów auta 356 i 911 do remontu jak rónież gotowe. Gdyby było coś potrzebne to polecam się.
Piotr Bem
500 425 833


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.01.2011, 13:56 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
no to witaj w klubie centralnosilnikowców, ja co prawda sie nie chwaliłem ale tez nabyłem nowe autko 914 co prawda do renowacji ale już jest


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.09.2011, 9:53 

Dołączył: 19.09.2011
Posty: 125
Witam,

Niedawno zamieściłem artykuł na stronie o Porsche 550 Spyder, może ktoś będzie zainteresowany, gdyby pojawiły się jakieś uwagi proszę o kontakt.

http://www.stajnia-klasykow.pl/samochod ... pyder.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.09.2011, 0:23 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
wiktorso - spodobał mi się Twój artykuł. Wnikliwe przedstawiłeś genezę 550, ciekawie opisałeś wyczyny sportowe. Wiele ciekawostek, o których wcześniej nie wiedziałem, świetny dobór zdjęć i filmów. Klimat jak znalazł :)
Ale mam też parę uwag. Wrzuciłeś tam za dużo wątków, którym zabrakło kontynuacji. Najpierw hasło Dean + Spyder a potem cisza, mało o Spyderach w USA. Było sporo o 550 RSK, ale moim zdaniem należało pójść dalej i opisać też 718 (to z nim chyba najczęściej kojarzy się symbol RSK).
Gratuluję fajnego artykułu! Czekam na kontynuację


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.09.2011, 10:06 

Dołączył: 19.09.2011
Posty: 125
Cieszę się bardzo, że się spodobał :D to dla mnie dużo znaczy bo gromadzenie materiału i tłumaczenie zajmuje sporo czasu. W kwestii RSK, myślę żeby z czasem napisać kolejny artykuł o modelach 904 - 910, będących niejako kontynuatorami koncepcji 550. Słuszna uwaga odnośnie kariery 550 w USA, mam nawet o tym artykuł w magazynie Road&Track z 1970, postaram się w najbliższym czasie uzupełnić artykuł na stronie, również o informację dotyczące śmierci Deana. Swoją drogą to też była ciekawa sprawa, najprawdopodobniej samochód prowadził wtedy jego mechanik. Dla fanów Porsche polecam także artykuł o Max'ie Hoffman'ie, w zakładce Ludzie - miał on nieoceniony wkład w rozwój firmy. Planuję także artykuł o Huschke von Hanstein'ie - który był doprawdy niesamowitym człowiekiem.

Pozdrawiam serdecznie, gdyby pojawiły się jakiekolwiek uwagi bardzo chętnie się z nimi zapoznam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.09.2011, 10:39 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
Mnie tez podoba sie twój artykuł.Prosze o wiecej.Dobrze sie to czyta.Mysle ze możesz ciagnac watek na forum, bedzie duzo zainteresowanych.
Samochod Deana -little bastard-a wlasciwie te czesci co zostaly -silnik-przeszczepione do innych modeli w USA spowodowal wiele innych wypadkow i ofiar,tak mowi legenda.Zreszta sam o tym napiszesz.Watek mechanika prowadzacego samochod nigdy nie zostal potwierdzony.
:roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2011, 8:41 

Dołączył: 19.09.2011
Posty: 125
Witam serdecznie,

Uzupełniłem artykuł :) , rozbudowałem nieco wątek śmierci Deana, znalazłem filmik, na którym widać w jakim stanie było auto po wypadku. Opisałem też w zarysie sytuację jaka panowała w wyścigach w USA w latach 50, pokazuje to jak istotnym czynnikiem w rozwoju europejskich marek był rynek amerykański. Chciałbym bardzo podziękować za wszelkie uwagi, stronę prowadzę sam i z pewnością wiele spraw może mi umknąć. Dlatego jeszcze raz dziękuję i gdyby pojawiły się dalsze uwagi do tego lub innych artykułów proszę o kontakt. :wink:

ARTYKUŁ

Pozdrawiam,
Wiktor


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.09.2011, 10:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Bardzo ciekawy artykuł i w rodzimym języku co rzadkość :D
Proszę o opis pozostałych historii sportowych aut Porsche, których tak brakuje.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum