Autor |
Wiadomość |
rafie
|
Napisane: 20.01.2020, 10:01 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Nie cierpię tych pierdzących wydechów. Dla mnie to obciach.
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 20.01.2020, 11:51 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 182
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 20.01.2020, 12:51 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
Tutaj macie link do wideo z dźwiękiem nowego GT4: https://www.youtube.com/watch?v=InT_vSQ ... e=emb_logoZe zrobionym wydechem jest potencjał na mega fajny dźwięk. JCR już wypuściło opcje dla GT3 z GPFem i mają też wersję dla 718 GT4/Spydera na testach. 718 GTS 4.0 ma 20KM mniej i różni się niższym redlinem (7800RPM vs 8000RPM w GT4), ciekawi mnie czy coś jeszcze zmienili vs GT4/Spyder jeśli chodzi o silnik. Jeśli reszta jest zbliżona/taka sama to przyszłościowo może to być jedna z bardziej poszukiwanych wersji. Jak dla mnie idealna opcja żeby mieć coś użytecznego na co dzień/weekend, w manualu, nie szorować przy przejazdach i wyjazdach i jechać od czasu do czasu na Tor Poznań lub na trip w Alpy. Dodatkowo na 718 daja rabaty a na auta serii GT już nie
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: 21.01.2020, 0:11 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 68
|
rafie napisał(a): Nie cierpię tych pierdzących wydechów. Dla mnie to obciach. całkowita zgoda, sztuczne i zakłócające prawdziwe brzmienie mechanizmu. Btw mimo, że w GT3 RS po włączeniu aktywnego wydechu brak tych "przeszkadzajek" to i tak stwierdzam, że nie ma nic lepszego niż "naturalny" dźwięk układu napędowego i wydechu. I dokładnie do tego samego doszedłem w przypadku Panamery oraz wszelkich innych pojazdów różnych marek. Poza tym według moich obserwacji w efektach sztucznych strzałów z wydechu bezapelacyjnie bryluje Mercedes a w mistrzem w pierdzeniu jest AUDI/VW
|
|
Góra |
|
profi
|
Napisane: 21.01.2020, 0:15 |
|
Dołączył: 26.02.2010 Posty: 68
|
strzela napisał(a): Tutaj macie link do wideo z dźwiękiem nowego GT4: https://www.youtube.com/watch?v=InT_vSQ ... e=emb_logoZe zrobionym wydechem jest potencjał na mega fajny dźwięk. JCR już wypuściło opcje dla GT3 z GPFem i mają też wersję dla 718 GT4/Spydera na testach. 718 GTS 4.0 ma 20KM mniej i różni się niższym redlinem (7800RPM vs 8000RPM w GT4), ciekawi mnie czy coś jeszcze zmienili vs GT4/Spyder jeśli chodzi o silnik. Jeśli reszta jest zbliżona/taka sama to przyszłościowo może to być jedna z bardziej poszukiwanych wersji. Jak dla mnie idealna opcja żeby mieć coś użytecznego na co dzień/weekend, w manualu, nie szorować przy przejazdach i wyjazdach i jechać od czasu do czasu na Tor Poznań lub na trip w Alpy. Dodatkowo na 718 daja rabaty a na auta serii GT już nie Na GT4/Spyder również można otrzymać rabat - mogę odstąpić miejsce produkcyjne z rabatem.
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 21.01.2020, 19:43 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
profi napisał(a): strzela napisał(a): Tutaj macie link do wideo z dźwiękiem nowego GT4: https://www.youtube.com/watch?v=InT_vSQ ... e=emb_logoZe zrobionym wydechem jest potencjał na mega fajny dźwięk. JCR już wypuściło opcje dla GT3 z GPFem i mają też wersję dla 718 GT4/Spydera na testach. 718 GTS 4.0 ma 20KM mniej i różni się niższym redlinem (7800RPM vs 8000RPM w GT4), ciekawi mnie czy coś jeszcze zmienili vs GT4/Spyder jeśli chodzi o silnik. Jeśli reszta jest zbliżona/taka sama to przyszłościowo może to być jedna z bardziej poszukiwanych wersji. Jak dla mnie idealna opcja żeby mieć coś użytecznego na co dzień/weekend, w manualu, nie szorować przy przejazdach i wyjazdach i jechać od czasu do czasu na Tor Poznań lub na trip w Alpy. Dodatkowo na 718 daja rabaty a na auta serii GT już nie Na GT4/Spyder również można otrzymać rabat - mogę odstąpić miejsce produkcyjne z rabatem. Dzięki, napisz mi proszę na PW o jakim % mówimy.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 21.01.2020, 19:52 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Siedzę sobie z konfiguratorem i dwie rzeczy są dla mnie niejasne. Pierwsza - jakiego typu reflektory są w standardzie? Zastanawiam się czy do kabrioletu jest sens kupować PDLS. I druga - co konkretnie daje wewnętrzny pakiet GTS? Na obrazkach widzę kolorowe przeszycia na fotelach, obszyty kokpit, inny kolor zegarów i pasów i tyle. Alcantara widzę jest w standardzie bez pakietu.
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 21.01.2020, 20:15 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
tunix napisał(a): Siedzę sobie z konfiguratorem i dwie rzeczy są dla mnie niejasne. Pierwsza - jakiego typu reflektory są w standardzie? Zastanawiam się czy do kabrioletu jest sens kupować PDLS. I druga - co konkretnie daje wewnętrzny pakiet GTS? Na obrazkach widzę kolorowe przeszycia na fotelach, obszyty kokpit, inny kolor zegarów i pasów i tyle. Alcantara widzę jest w standardzie bez pakietu. W standardzie są: "Reflektory biksenonowe ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej LED" Czyli bixenony ale nie masz tych 4 punktowych świateł dziennych, które są w PDLS i PDLS plus tylko dodatkowe światło LED po wewnętrznej stronie lampy. No i są srebrne co może nie pasować do koloru auta. https://www.youtube.com/watch?v=43LGoNvCmRgW PDLS masz bixenon, 4 punktowe do jazdy dziennej i doświetlanie zakrętów: https://www.youtube.com/watch?v=JD3c4yMEJ24PDLS Plus masz LEDy 4 punktowe dzienne i LEDowe główne światła z matrycowym doświetlaniem zakrętów i automatycznymi długimi. https://youtu.be/XlC1BhHi5qg?t=28Pakiet GTS: "Przeszycia i pasy bezpieczeństwa w kontrastowym kolorze, logo „GTS” na zagłówkach wyhaftowane w kontrastowym kolorze, zawiera dywaniki podłogowe w kolorze czarnym ze szwami i logo „PORSCHE” w kontrastowym kolorze. Tarcza obrotomierza w kontrastowym kolorze. Pasy ozdobne deski rozdzielczej, elementy ozdobne paneli drzwi i konsoli środkowej z wykończeniem karbonowym. Uwaga: tylko w połączeniu ze wnętrzem wykończonym skórą z licznymi elementami wykończonymi Alcantarą®"
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 21.01.2020, 20:26 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
Moja wersja: http://www.porsche-code.com/PLGKB9D5Auto na lato/weekendy, Tor Poznań i wypady w Alpy w wakacje. Biorąc pod uwagę jakiś delikatny rabat to jest prawie 100k tańszy od Spydera a silnik ten sam. Mam nadzieje, że manual też jest ten sam co w GT4/Spyderze bo chodzi niesamowicie
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 21.01.2020, 20:52 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 688
|
jeszcze wentylacja foteli, żeby się nie spocić
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 21.01.2020, 21:30 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
strzela napisał(a): Bardzo fajne. Mnie też kusi ten kolor
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 22.01.2020, 11:43 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 182
|
strzela napisał(a): Moja wersja: http://www.porsche-code.com/PLGKB9D5Auto na lato/weekendy, Tor Poznań i wypady w Alpy w wakacje. Biorąc pod uwagę jakiś delikatny rabat to jest prawie 100k tańszy od Spydera a silnik ten sam. Mam nadzieje, że manual też jest ten sam co w GT4/Spyderze bo chodzi niesamowicie Tak na szybko, Wyrzucił bym Bose, dodałbym wielofunkcyjną kierownicę.
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 22.01.2020, 12:26 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
ChrisR napisał(a): strzela napisał(a): Moja wersja: http://www.porsche-code.com/PLGKB9D5Auto na lato/weekendy, Tor Poznań i wypady w Alpy w wakacje. Biorąc pod uwagę jakiś delikatny rabat to jest prawie 100k tańszy od Spydera a silnik ten sam. Mam nadzieje, że manual też jest ten sam co w GT4/Spyderze bo chodzi niesamowicie Tak na szybko, Wyrzucił bym Bose, dodałbym wielofunkcyjną kierownicę. Też myślę, że Bose w tym aucie nie ma sensu, szczególnie że chce zrobić wydech jak tylko będzie okazja. Kierownica - zgadzam się. Mam jeszcze wątpliwości co do foteli. Sportowe kubły są ogrzewane ale nieregulowane góra/dół tylko przód tył. Pełne kubły testowałem w GT3 i przez te 15 min jazdy były całkiem wygodne, nie mają ogrzewania ale za to mają regulację góra dół i wyglądają mega fajnie. Z tego co wiem najniższą pozycję dają zwykłe 2-pozycyjne bez elektryki. W takich siedziałem w poznańskim Spyderze i muszę przyznać, że są mega wygodne i tez dobrze trzymają. Macie jakieś doświadczenia ze sportowymi kubełkami vs pełne kubełki?
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 22.01.2020, 16:47 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
strzela napisał(a): Macie jakieś doświadczenia ze sportowymi kubełkami vs pełne kubełki? Każdy ma inną d... i trochę inne proporcje więc najlepiej sam usiądź. Dla mnie pełne kubły są zbyt pionowe a w tych środkowych kubłach siedziało mi się bardzo dobrze. Ale miałem wrażenie, że w fotelach Sport Plus (2-way) siedzi się niżej - tak jak napisałeś. Mam takie w 911, kiedyś jechałem 1kkm jednego dnia i było mi bardzo wygodnie, trzymają też całkiem ok. Ja będę zamawiał właśnie te. BTW - mi się taki setup ułożył http://www.porsche-code.com/PL5EHN54
|
|
Góra |
|
Tobis
|
Napisane: 22.01.2020, 19:13 |
|
Dołączył: 10.12.2019 Posty: 95
|
tunix napisał(a): Ten silnik to jest pochodna “zwyklego” silnika z 992 tylko bez turbo i o wiekszej pojemnosci. Wg reviewsow GT4 i Spydera porzadny silnik ale nie urywa d.... Na filmikach brzmi tak sobie. Znalazlem filmik porownujacy dzwiek GT4 718 i 981. Ten starszy brzmi duzo fajniej. Niemniej fajnie ze taki GTS jest, powaznie sie gryze z mysla o takim Boxsterze. A czy przypadkiem ten silnik to nie to samo co w 991GTS i 997GTS?
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 22.01.2020, 19:18 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 22.01.2020, 19:21 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
Tobis napisał(a): tunix napisał(a): Ten silnik to jest pochodna “zwyklego” silnika z 992 tylko bez turbo i o wiekszej pojemnosci. Wg reviewsow GT4 i Spydera porzadny silnik ale nie urywa d.... Na filmikach brzmi tak sobie. Znalazlem filmik porownujacy dzwiek GT4 718 i 981. Ten starszy brzmi duzo fajniej. Niemniej fajnie ze taki GTS jest, powaznie sie gryze z mysla o takim Boxsterze. A czy przypadkiem ten silnik to nie to samo co w 991GTS i 997GTS? Nie, Andreas Preuninger mówił, że to nowa konstrukcja bazująca na 3.0L silniku biturbo z 991.2 rozwiercona do 4.0L (minus turbo) przygotowana dla platformy 982. Tu jest lista ale jeszcze bez kodów produkcyjnych: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_P ... 87/981/982)
|
|
Góra |
|
Tobis
|
Napisane: 22.01.2020, 19:35 |
|
Dołączył: 10.12.2019 Posty: 95
|
Nie wiem czy to dobra czy zła wiadomość bo ten z 997GTS jest rewelacyjny.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 22.01.2020, 19:45 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
Tobis napisał(a): Nie wiem czy to dobra czy zła wiadomość bo ten z 997GTS jest rewelacyjny. Niestety takich silników już nie będzie. Choćby przez potrzebę stosowania filtra cząstek stałych.
|
|
Góra |
|
Tobis
|
Napisane: 22.01.2020, 19:56 |
|
Dołączył: 10.12.2019 Posty: 95
|
Zawsze można rozwiercić carrere do 4.0 i mamy takuego GTSa. Bardzo poważnie sam się zastanawiam czy nie poszukać 997 z uszkodzonym silnikiem.
Gratulacje zakupów. Mogliście razem zamówić 718 - w pakiecie byłby rabat.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|