Autor |
Wiadomość |
Doggy Dogg
|
Napisane: 16.01.2020, 10:29 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
|
Góra |
|
maja22
|
Napisane: 16.01.2020, 11:43 |
|
Dołączył: 1.07.2016 Posty: 232
Nr klubowicza: 517
|
Brawo Porsche. Oby jak najdłużej. Następne generacja podobno elektryk...
_________________
911 991.2 TTS and 718GTS RS
|
|
Góra |
|
kajtus
|
Napisane: 16.01.2020, 12:33 |
|
Dołączył: 20.07.2017 Posty: 442
|
maja22 napisał(a): Brawo Porsche. Oby jak najdłużej. Następne generacja podobno elektryk... A mi się wydaje, że po prostu zareagowali na słowa krytyki i słabą sprzedaż. Myślę, że następna generacja pójdzie sprawdzoną ścieżką i zostanie tylko z B6. A pomysł z EV jak dla mnie może być zrealizowany o tak. Świetny koncept! - https://www.pca.org/news/2020-01-07/opi ... che-914-ev
|
|
Góra |
|
m1k0
|
Napisane: 16.01.2020, 20:02 |
|
Dołączył: 29.05.2017 Posty: 269 Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 566
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 16.01.2020, 22:26 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
Z tego co widzę w konfiguratorze to tylko manual. Fajnie zachowali przestrzeń do sprzedawania 4-cylindrowych S. To są jednak mistrzowie sprzedaży
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 17.01.2020, 8:16 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
tunix napisał(a): Z tego co widzę w konfiguratorze to tylko manual. Fajnie zachowali przestrzeń do sprzedawania 4-cylindrowych S. To są jednak mistrzowie sprzedaży Ma być tez PDK tylko później.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 17.01.2020, 10:05 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
b0g0b0jny napisał(a): Ma być tez PDK tylko później. To oficjalna informacja od Porsche? Nie zebym chcial PDK, z ciekawosci pytam
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 17.01.2020, 10:09 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
tunix napisał(a): b0g0b0jny napisał(a): Ma być tez PDK tylko później. To oficjalna informacja od Porsche? Nie zebym chcial PDK, z ciekawosci pytam Czytałem w jakimś artykule zakładam, że redaktor pisak prawdę. Choć mógł nie mieć równie dobrze pojęcia i strzelać
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 17.01.2020, 10:38 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Nieoficjalna notka z wewnętrznych dokumentów dealerów, ale 100% pewne: „PDK availability production for 718 GTS 4.0, Cayman GT4 and Boxster Spyder will be: CW 36/ 2020” Czyli przełom sierpnia/września br. zaczną klepać. Ja mam ciekawsze pytanie: macie jakieś info ze swoich sprawdzonych źródeł na temat 718 GT4 RS?
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 17.01.2020, 13:27 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
Doggy Dogg napisał(a): Nieoficjalna notka z wewnętrznych dokumentów dealerów, ale 100% pewne: „PDK availability production for 718 GTS 4.0, Cayman GT4 and Boxster Spyder will be: CW 36/ 2020” Czyli przełom sierpnia/września br. zaczną klepać. Ja mam ciekawsze pytanie: macie jakieś info ze swoich sprawdzonych źródeł na temat 718 GT4 RS? Będzie prawdopodobnie w drugiej części roku razem z wprowadzeniem PDK do oferty.
|
|
Góra |
|
MDU
|
Napisane: 17.01.2020, 19:44 |
|
Dołączył: 30.03.2018 Posty: 176
|
Przeciez juz 996 gt3 wypluwalo 100 koni z litra a w 40 jahre brakowalo niewiele, pewnie zwykle 996.2 wypluje 360 po delikatnych modach.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 17.01.2020, 22:19 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
wit007 napisał(a): W wolnossaku 100 KM z litra to dobry wynik. Choć tyle samo było już w 2008 w 997.2 A w S2K było 120hp z litra w 1999
|
|
Góra |
|
Keber
|
Napisane: 17.01.2020, 23:09 |
|
Dołączył: 10.07.2018 Posty: 120
|
To auto wymiata i jest lepsze od 911! Szkoda że tak mało ludzi to docenia
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.01.2020, 23:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
tunix napisał(a): wit007 napisał(a): W wolnossaku 100 KM z litra to dobry wynik. Choć tyle samo było już w 2008 w 997.2 A w S2K było 120hp z litra w 1999 Honda się nie liczy
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 17.01.2020, 23:37 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Ten nowy silnik 4.0 to nie jest konstrukcja działu GT Porsche; wiele osób, w tym dziennikarzy uważających się za PRO, podaje błędne info bo nie chce im się nawet doczytać. Biadolenie, że komuś coś tam urwało, bo tylko 100 KM z litra, jest śmieszne. Wg mnie powinniśmy się cieszyć, że w czasach gdy wszystko jest uturbione i ofiltrowane, do końca 2021 możemy za relatywnie nieduże pieniądze kupić nowe lekkie auto z silnikiem NA, w manualu, bez dachu, z emisją CO2 250 g/km i cieszyć się jazdą (pseudoekolodzy pewnie już jadą swoimi Priusami pod centrale P na pikiete hehe). Jak komuś mało to może kupić Speedstera za 400k € i podniecać się wskaźnikiem rzędu 130 KM/L.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 17.01.2020, 23:41 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
Ten silnik to jest pochodna “zwyklego” silnika z 992 tylko bez turbo i o wiekszej pojemnosci. Wg reviewsow GT4 i Spydera porzadny silnik ale nie urywa d.... Na filmikach brzmi tak sobie. Znalazlem filmik porownujacy dzwiek GT4 718 i 981. Ten starszy brzmi duzo fajniej. Niemniej fajnie ze taki GTS jest, powaznie sie gryze z mysla o takim Boxsterze.
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 17.01.2020, 23:59 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 18.01.2020, 22:04 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2061
|
tunix napisał(a): Ten silnik to jest pochodna “zwyklego” silnika z 992 tylko bez turbo i o wiekszej pojemnosci. Wg reviewsow GT4 i Spydera porzadny silnik ale nie urywa d.... Na filmikach brzmi tak sobie. Znalazlem filmik porownujacy dzwiek GT4 718 i 981. Ten starszy brzmi duzo fajniej. Niemniej fajnie ze taki GTS jest, powaznie sie gryze z mysla o takim Boxsterze. Czy może być to konsekwencja, że w międzyczasie wprowadzono DPF do benzynowych silników? W recenzjach różnych aut na Youtube, przy bezposrednim porównaniu starszej i nowszej wersji tej samej generacji modelu, nowszy brzmi gorzej z powodu DPFa, np. Audi R8.
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 18.01.2020, 22:51 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1038
|
Duke napisał(a): Czy może być to konsekwencja, że w międzyczasie wprowadzono DPF do benzynowych silników? W recenzjach różnych aut na Youtube, przy bezposrednim porównaniu starszej i nowszej wersji tej samej generacji modelu, nowszy brzmi gorzej z powodu DPFa, np. Audi R8. Na pewno dodatkowe coś w wydechu nie pomaga dźwiękowi. Ale pewnie w grę wchodzi masa czynników. Ze strony tych gości, których podesłał Doggy Dogg: The introduction of WLTP regulations have seen the introduction of OPF (exhaust particulate filters) and very restrictive rear silencer assemblies into the latest generation of models. The OPF serves as an emissions device but has a secondary impact which is very obvious to anyone who's heard just how muted all of the latest generation cars sound.
Recenzent z carfection zwrócił uwagę, że nie ma strzałów z wydechu przy ujęciu gazu co podobno jest wynikiem kolejnych regulacji. Właśnie - czy ktoś zwrócił uwagę czy na przykład 992 robi takie burlbburlbburlb gdy się zdejmie nogę z gazu?
|
|
Góra |
|
strzela
|
Napisane: 20.01.2020, 0:40 |
|
Dołączył: 2.08.2017 Posty: 61
|
Oprócz limitu emisji spalin ( i narzucenia GPF), UE wprowadziła też limit dB (do max 77 dB z tego co pamiętam) i Niemcy się rygorystycznie do tego stosują. Plus zabroniono u nich montowania wydechów, które by to omijały (są agresywnie sprawdzane podczas kontroli policyjnych). Burbling (cracks & pops) z wydechu jest symboliczny w 992 i praktycznie go nie ma w GT4/Spyderze (własne testy). Ponoć też ze względu na emisje i limit dB.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|