Autor |
Wiadomość |
juri
|
Napisane: 5.01.2012, 15:40 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 8
|
|
Góra |
|
lewen
|
Napisane: 5.01.2012, 15:43 |
|
Dołączył: 3.01.2012 Posty: 6
|
PIĘKNE
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 5.01.2012, 15:57 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
ojojoj, taki mi się kiedyś marzy.... po co wrzucacie takie na forum .... niech zostaną w mojej błogiej nieświadomości...
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 5.01.2012, 16:19 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
chec posiadania ja z kolei mimo iz mam turbo to z apetytem patrze na czarne wersje cabrio ... oczywiscie nie w zastepstwie .. ale zeby tak stal obok i czekal pod reka na sloneczne dni
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 5.01.2012, 16:47 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
Yoshi.... ja wiem ...dlatego mam półki pełne substytutów w postaci modeli...chociaż namiastka garażu marzeń
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.01.2012, 17:35 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Piekne! Chetnie kupilbym go, gdybym nie mial mojego. Czarna skora to, obok bezowej, super kombinacja kolorystyczna z ciemnym nadwoziem. Wydech z dwoma rurami nie jest standardowy w 964, wiec warto dowiedziec sie, co to jest.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 5.01.2012, 17:39 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Ładne, ładne, tylko człowieka denerwują
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 5.01.2012, 17:52 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Obserwuje to autko już od miesiąca bo mam straszną ochotę na drugie (jak większość )ale czasu i odwagi brak
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.01.2012, 17:58 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Adi_rallye napisał(a): Obserwuje to autko już od miesiąca bo mam straszną ochotę na drugie (jak większość )ale czasu i odwagi brak
Warto pomyslec, bo wiecej ich nie bedzie. A obecni wlasciciele rzadko sie rozstaja ze swoimi "dziadkami": utrata wartosci znikoma (koszty to tyle, co wydasz na serwis, ewentualne naprawy i ubezpieczenie), a przyjemnosc ogromna.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 5.01.2012, 18:21 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
BT napisał(a): Adi_rallye napisał(a): Obserwuje to autko już od miesiąca bo mam straszną ochotę na drugie (jak większość )ale czasu i odwagi brak Warto pomyslec, bo wiecej ich nie bedzie. A obecni wlasciciele rzadko sie rozstaja ze swoimi "dziadkami": utrata wartosci znikoma (koszty to tyle, co wydasz na serwis, ewentualne naprawy i ubezpieczenie), a przyjemnosc ogromna.
I to mi się podoba,mała lub wręcz zerowa utrata wartości,ciekawi mnie stan auta bo cena atrakcyjna a wiadomo że nic za darmo nie ma.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.01.2012, 18:28 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Adi_rallye napisał(a): I to mi się podoba,mała lub wręcz zerowa utrata wartości,ciekawi mnie stan auta bo cena atrakcyjna a wiadomo że nic za darmo nie ma.
Cena jest jazda starym, "topornym" jak to ktos wczesniej obrazowo napisal, samochodem... w ktorym zapach palonej benzyny i "kurzu" miesza sie z typowym warkotem wiatraka za plecami, powodujac u niektorych gesia skorke na grzbiecie.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 5.01.2012, 18:57 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
BT napisał(a): Adi_rallye napisał(a): I to mi się podoba,mała lub wręcz zerowa utrata wartości,ciekawi mnie stan auta bo cena atrakcyjna a wiadomo że nic za darmo nie ma. Cena jest jazda starym, "topornym" jak to ktos wczesniej obrazowo napisal, samochodem... w ktorym zapach palonej benzyny i "kurzu" miesza sie z typowym warkotem wiatraka za plecami, powodujac u niektorych gesia skorke na grzbiecie.
Mam kilka starszych sporo aut i już to lubię
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 5.01.2012, 21:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
czarna mamba...ale nie znam i to nie poznań
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 5.01.2012, 21:17 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
eeee manual?
tak serio, bardzo ładny (przynajmniej ze zdjęć) egzemplarz, tylko trochę nie pasują mi te 2 lufy...
Osobiście wolałbym wydech w oryginale, ale może się czepiam...
Moim zdaniem, warto sprawdzić organoleptycznie.
|
|
Góra |
|
juri
|
Napisane: 5.01.2012, 21:39 |
|
Dołączył: 24.12.2009 Posty: 8
|
Dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi.
rychu, Czarnków, jeśli dobrze odczytuję z rejestracji
Chyba jutro zadzwonię i popytam, ew. umówię się na oględziny.
Panowie - mając takie auta i będąc bogatszymi w wiedzę o nich, o co byście się wypytali na moim miejscu przez telefon? Zrobię sobie check-listę
Auto nie ma zaznaczone, że jest bezwypadkowe - zapytam co było robione, o co chodzi z podwójnym wydechem, czy można sprawdzić w PCP i jak z historią serwisową. Rdza raczej w 964 nie jest problemem? W tym roczniku powinny już być uszczelki pod głowicami, prawda? Kurczę, patrzyłem ze względów finansowych na SC/3.2, o 964 się tyle nie naczytałem i czuję się... niedoinformowany.
Jak z dostępem do części do tego modelu? Eksploatacja wiadomo, dużo oleju, 12 świec etc. ale to żaden problem. Co jak padnie kompresor klimy czy lambda lub inna część? Dostępność tylko przez ASO (ze względu na poziom skomplikowania) czy nie ma dramatu? Gdybyśmy chcieli porównać do innych, nieco starszych wiatraków?
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 5.01.2012, 22:55 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Wydech powinien być standardowo pojedynczy. Podniesiesz auto, to sprawdzisz co było przerabiane
Akurat o klimę czy lambdę to się martwić nie musisz. To nie są rzeczy, które unieruchamiają auto
Kompresor można zregenerować, a sondę kupić nową (dedykowaną bądź uniwersalną).
Poza oględzinami okolic silnika i skrzyni polecałbym dokładne przetestowanie wszelkiego elektrycznego ustrojstwa (szyby, zamki, fotele, dach, spoiler, spryskiwacze) - nic zbytnio odstręczającego, ale zawsze mogą być argumenty przy negocjacji
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 6.01.2012, 11:16 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
juri napisał(a): Dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi. rychu, Czarnków, jeśli dobrze odczytuję z rejestracji Chyba jutro zadzwonię i popytam, ew. umówię się na oględziny. Panowie - mając takie auta i będąc bogatszymi w wiedzę o nich, o co byście się wypytali na moim miejscu przez telefon? Zrobię sobie check-listę Auto nie ma zaznaczone, że jest bezwypadkowe - zapytam co było robione, o co chodzi z podwójnym wydechem, czy można sprawdzić w PCP i jak z historią serwisową. Rdza raczej w 964 nie jest problemem? W tym roczniku powinny już być uszczelki pod głowicami, prawda? Kurczę, patrzyłem ze względów finansowych na SC/3.2, o 964 się tyle nie naczytałem i czuję się... niedoinformowany. Jak z dostępem do części do tego modelu? Eksploatacja wiadomo, dużo oleju, 12 świec etc. ale to żaden problem. Co jak padnie kompresor klimy czy lambda lub inna część? Dostępność tylko przez ASO (ze względu na poziom skomplikowania) czy nie ma dramatu? Gdybyśmy chcieli porównać do innych, nieco starszych wiatraków?
Cena jest dobra, więc:
1. Czy auto ma oryginalną książkę serwisową od nowości - to jedyna
rzecz, która gwarantuje oryginalny przebieg.
2. Do wglądu wszystkie faktury z serwisu Porsche Poznań - zobaczysz czy
auto było rzeczywiście często i dobrze serwisowane czy tylko pieczątka
jedna lub dwie były wbite przez serwis w książkę serwisową.
3. Czy silnik był już uszczelniony - przy tym przebiegu lub wyższym, jeśli
nie był to zaraz będzie trzeba to zrobić a koszt jest bardzo wysoki. I
nie ma znaczenia w tak starym aucie czy były już uszczelki czy nie.
Przynajmniej moim zdaniem i z lektur.
4. Last but no least...matching numbers...czy numer silnika zgadza się z
nadwoziem.
Poza tym te auta to bajka.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.01.2012, 11:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Akurat uszczelniania silnika bym się nie bał - kosztowo. Chyba że chcesz to zrobić w ASO, wtedy faktycznie cena może lekko zszokować Generalnie serwisowanie 964 jest najdroższe ze wszystkich wiatraków, ale... czy to ma znaczenie?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Redbeans
|
Napisane: 6.01.2012, 12:27 |
|
Dołączył: 2.03.2011 Posty: 38
|
Koledzy a jak wygląda sprawa z autocasco dla takiego modelu ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.01.2012, 12:31 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Myślałem o tym, ale:
1) Mało kto taki samochód chce ubezpieczać
2) Wartość dla AC to w porywach 40 000 zł
3) Przy szkodzie policzą olbrzymią amortyzację
i zrezygnowałem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|