Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.01.2012, 15:40 

Dołączył: 24.12.2009
Posty: 8
Panowie,
zna ktoś/słyszał ktoś o tej 964 C2? Jest może właściciel na forum/w klubie?

http://otomoto.pl/porsche-911-964-C22379574.html
:twisted:

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 15:43 

Dołączył: 3.01.2012
Posty: 6
PIĘKNE :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 15:57 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
ojojoj, taki mi się kiedyś marzy.... po co wrzucacie takie na forum :twisted: .... niech zostaną w mojej błogiej nieświadomości... :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 16:19 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
chec posiadania :) ja z kolei mimo iz mam turbo to z apetytem patrze na czarne wersje cabrio ... oczywiscie nie w zastepstwie .. ale zeby tak stal obok i czekal pod reka na sloneczne dni :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 16:47 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
Yoshi.... ja wiem :)...dlatego mam półki pełne substytutów w postaci modeli...chociaż namiastka garażu marzeń ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 17:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Piekne! Chetnie kupilbym go, gdybym nie mial mojego. Czarna skora to, obok bezowej, :wink: super kombinacja kolorystyczna z ciemnym nadwoziem. Wydech z dwoma rurami nie jest standardowy w 964, wiec warto dowiedziec sie, co to jest.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 17:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Ładne, ładne, tylko człowieka denerwują :lol:




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 17:52 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Obserwuje to autko już od miesiąca bo mam straszną ochotę na drugie (jak większość :D )ale czasu i odwagi brak :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 17:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Adi_rallye napisał(a):
Obserwuje to autko już od miesiąca bo mam straszną ochotę na drugie (jak większość :D )ale czasu i odwagi brak :evil:


Warto pomyslec, bo wiecej ich nie bedzie. :D A obecni wlasciciele rzadko sie rozstaja ze swoimi "dziadkami": utrata wartosci znikoma (koszty to tyle, co wydasz na serwis, ewentualne naprawy i ubezpieczenie), a przyjemnosc ogromna.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 18:21 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
BT napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
Obserwuje to autko już od miesiąca bo mam straszną ochotę na drugie (jak większość :D )ale czasu i odwagi brak :evil:


Warto pomyslec, bo wiecej ich nie bedzie. :D A obecni wlasciciele rzadko sie rozstaja ze swoimi "dziadkami": utrata wartosci znikoma (koszty to tyle, co wydasz na serwis, ewentualne naprawy i ubezpieczenie), a przyjemnosc ogromna.

I to mi się podoba,mała lub wręcz zerowa utrata wartości,ciekawi mnie stan auta bo cena atrakcyjna a wiadomo że nic za darmo nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 18:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Adi_rallye napisał(a):
I to mi się podoba,mała lub wręcz zerowa utrata wartości,ciekawi mnie stan auta bo cena atrakcyjna a wiadomo że nic za darmo nie ma.


Cena jest jazda starym, "topornym" jak to ktos wczesniej obrazowo napisal, samochodem... w ktorym zapach palonej benzyny i "kurzu" miesza sie z typowym warkotem wiatraka za plecami, powodujac u niektorych gesia skorke na grzbiecie. :headbang: :drive:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 18:57 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
BT napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
I to mi się podoba,mała lub wręcz zerowa utrata wartości,ciekawi mnie stan auta bo cena atrakcyjna a wiadomo że nic za darmo nie ma.


Cena jest jazda starym, "topornym" jak to ktos wczesniej obrazowo napisal, samochodem... w ktorym zapach palonej benzyny i "kurzu" miesza sie z typowym warkotem wiatraka za plecami, powodujac u niektorych gesia skorke na grzbiecie. :headbang: :drive:

Mam kilka starszych sporo aut i już to lubię :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 21:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
czarna mamba...ale nie znam i to nie poznań




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 21:17 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
eeee manual? ;)
tak serio, bardzo ładny (przynajmniej ze zdjęć) egzemplarz, tylko trochę nie pasują mi te 2 lufy...
Osobiście wolałbym wydech w oryginale, ale może się czepiam... :?

Moim zdaniem, warto sprawdzić organoleptycznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 21:39 

Dołączył: 24.12.2009
Posty: 8
Dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi.

rychu, Czarnków, jeśli dobrze odczytuję z rejestracji :wink:
Chyba jutro zadzwonię i popytam, ew. umówię się na oględziny.

Panowie - mając takie auta i będąc bogatszymi w wiedzę o nich, o co byście się wypytali na moim miejscu przez telefon? Zrobię sobie check-listę :D

Auto nie ma zaznaczone, że jest bezwypadkowe - zapytam co było robione, o co chodzi z podwójnym wydechem, czy można sprawdzić w PCP i jak z historią serwisową. Rdza raczej w 964 nie jest problemem? W tym roczniku powinny już być uszczelki pod głowicami, prawda? Kurczę, patrzyłem ze względów finansowych na SC/3.2, o 964 się tyle nie naczytałem i czuję się... niedoinformowany.

Jak z dostępem do części do tego modelu? Eksploatacja wiadomo, dużo oleju, 12 świec etc. ale to żaden problem. Co jak padnie kompresor klimy czy lambda lub inna część? Dostępność tylko przez ASO (ze względu na poziom skomplikowania) czy nie ma dramatu? Gdybyśmy chcieli porównać do innych, nieco starszych wiatraków? :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 22:55 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Wydech powinien być standardowo pojedynczy. Podniesiesz auto, to sprawdzisz co było przerabiane ;)
Akurat o klimę czy lambdę to się martwić nie musisz. To nie są rzeczy, które unieruchamiają auto :P
Kompresor można zregenerować, a sondę kupić nową (dedykowaną bądź uniwersalną).
Poza oględzinami okolic silnika i skrzyni polecałbym dokładne przetestowanie wszelkiego elektrycznego ustrojstwa (szyby, zamki, fotele, dach, spoiler, spryskiwacze) - nic zbytnio odstręczającego, ale zawsze mogą być argumenty przy negocjacji ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 11:16 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
juri napisał(a):
Dziękuję za dotychczasowe wypowiedzi.

rychu, Czarnków, jeśli dobrze odczytuję z rejestracji :wink:
Chyba jutro zadzwonię i popytam, ew. umówię się na oględziny.

Panowie - mając takie auta i będąc bogatszymi w wiedzę o nich, o co byście się wypytali na moim miejscu przez telefon? Zrobię sobie check-listę :D

Auto nie ma zaznaczone, że jest bezwypadkowe - zapytam co było robione, o co chodzi z podwójnym wydechem, czy można sprawdzić w PCP i jak z historią serwisową. Rdza raczej w 964 nie jest problemem? W tym roczniku powinny już być uszczelki pod głowicami, prawda? Kurczę, patrzyłem ze względów finansowych na SC/3.2, o 964 się tyle nie naczytałem i czuję się... niedoinformowany.

Jak z dostępem do części do tego modelu? Eksploatacja wiadomo, dużo oleju, 12 świec etc. ale to żaden problem. Co jak padnie kompresor klimy czy lambda lub inna część? Dostępność tylko przez ASO (ze względu na poziom skomplikowania) czy nie ma dramatu? Gdybyśmy chcieli porównać do innych, nieco starszych wiatraków? :D


Cena jest dobra, więc:

1. Czy auto ma oryginalną książkę serwisową od nowości - to jedyna
rzecz, która gwarantuje oryginalny przebieg.
2. Do wglądu wszystkie faktury z serwisu Porsche Poznań - zobaczysz czy
auto było rzeczywiście często i dobrze serwisowane czy tylko pieczątka
jedna lub dwie były wbite przez serwis w książkę serwisową.
3. Czy silnik był już uszczelniony - przy tym przebiegu lub wyższym, jeśli
nie był to zaraz będzie trzeba to zrobić a koszt jest bardzo wysoki. I
nie ma znaczenia w tak starym aucie czy były już uszczelki czy nie.
Przynajmniej moim zdaniem i z lektur.
4. Last but no least...matching numbers...czy numer silnika zgadza się z
nadwoziem. :)

Poza tym te auta to bajka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 11:53 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Akurat uszczelniania silnika bym się nie bał - kosztowo. Chyba że chcesz to zrobić w ASO, wtedy faktycznie cena może lekko zszokować ;) Generalnie serwisowanie 964 jest najdroższe ze wszystkich wiatraków, ale... czy to ma znaczenie? :D




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 12:27 

Dołączył: 2.03.2011
Posty: 38
Koledzy a jak wygląda sprawa z autocasco dla takiego modelu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.01.2012, 12:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Myślałem o tym, ale:
1) Mało kto taki samochód chce ubezpieczać
2) Wartość dla AC to w porywach 40 000 zł
3) Przy szkodzie policzą olbrzymią amortyzację

i zrezygnowałem ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum