Autor |
Wiadomość |
yoshi
|
Napisane: 15.01.2012, 19:30 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
TET930 napisał(a): ... Olej powinno się sprawdzać w dwóch zakresach temperatur zawsze na chodzącym silniku -przy zimmnym silniku -przy normalnej temperaturze pracy np. po 15 minutach jazdy....
A dokąd kreska na bagnecie powinna byc zaznaczona na zimnym a dokąd na rozgrzanym?
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 15.01.2012, 19:59 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
W 930 i 964 Turbo 3.3 powinno być 4 bary przy 5500rpm i temp 80C°
Z olejem trzeba uważać jak jest gorący powinno być pomiędzy górną i dolną kreską na bagnecie.
Jak jest zimny powinno być na niższej kresce albo nawet nieco poniżej.
W turbinie mamy poza chłodnicami oleju jeszcze obieg oleju w turbinie tak więc olej należy sprawdzać przy ca 80C° kiedy termostat otworzy obieg drugiej chlodnicy. (termostat powinienł otworzyc obieg 2 chłodnicy przy ca. 50 stopniach jak dobrze pamiętam)
W starszych modelach był problem z ciśnieniem oleju bo olej powrotny się pienił ( powstawała piana) i spadało ciśnienie oleju. Porsche zrobiło speckjalny adapter na powrocie oleju jako zalecany zamiennik ( mniejszy otwór ) wymieniałem to w moich starszych modelach i wzrost ciśnienia był około 0.5. do 1 bara .
Jeżeli ktoś będzie szukał to podam numer tej części jak poszukam w moich papierach.
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 15.01.2012, 21:34 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
dzieki TET930 za info ...
|
|
Góra |
|
specjalista100
|
Napisane: 16.01.2012, 16:02 |
|
Dołączył: 14.01.2012 Posty: 42
|
Dzisiaj odpalę maleństwo to sprawdzę wg. tłumaczenia kolegi!
Pozdrawiam
Marek
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 16.01.2012, 18:33 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
pit napisał(a): cichyg60 napisał(a): sprzedający mówił że byl jakiś strzał w tylny błotnik + od jednego z pracowników PCP wiem ze auto ogólnie lakierniczo szału nie robi jakiś czas temu w w-wa sprzedalo sie czerwone c2 w ładnym stanie, ale tez tu i tam lakierowane za 72k zł ten czerwony, to może z okolic Piaseczna?
nie nie,ten z piaseczna to chyba to przelakierowane z blekitu na czerwony?
ja pisalem o c2 z okoic jabłonnej,ze znaczkiem RS z tylu,widziałem je potem w centrum juz za kadencji nowego właściciela i troche pooglądałem - ladna sztuka
nabywcy poznanskiego 964 gratuluję
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2012, 18:37 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ten przelakierowany nie był chyba z Piaseczna. Blachy z centrum (WI), a stał w garażu na Kabatach.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
cichyg60
|
Napisane: 16.01.2012, 18:46 |
|
Dołączył: 10.08.2007 Posty: 242
|
chyba konto allegro było z lokalizacja piaseczno z tego co pamiętam
|
|
Góra |
|
Jasiek_Wawa
|
Napisane: 16.01.2012, 19:07 |
|
Dołączył: 27.12.2011 Posty: 19
|
cichyg60 napisał(a): ten czerwony, to może z okolic Piaseczna?
nie nie,ten z piaseczna to chyba to przelakierowane z blekitu na czerwony? [/quote]
tak, tak to straszny kasztan był, oglądałem go w lecie i strasznie zamęczone to było auto. Na podłodze woda, skrzynia nia za dobrze działała, no i to przemalowanie zrobione w sposób dramatyczny - blachy na zewnątrz na czerwono a jak otworzyłem maske i klape silnika to piękny błękit. Dramat.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.01.2012, 19:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Też oglądałem to auto, bo było do kupienia bardzo tanio. Ale Tip to zupełnie nie dla mnie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|