Autor |
Wiadomość |
Arekk
|
Napisane: 14.01.2012, 20:56 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
strasznie ci zazdroszczę bo miałem chrapkę na to auto .tak po prostu po polsku ci zazdroszczą.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 14.01.2012, 20:59 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
fux napisał(a): Zanim skasujesz, to zastanów się, co je spowodowało...
Czasem wystarczy rozładowanie lub zwykłe odpięcie akumulatora.
|
|
Góra |
|
fux
|
Napisane: 14.01.2012, 21:00 |
|
Dołączył: 23.11.2009 Posty: 173
|
Wiem. Tylko najpierw bym szukał przyczyny...
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.01.2012, 21:06 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
juri dalej się zastanawiasz czy kupić?
|
|
Góra |
|
specjalista100
|
Napisane: 14.01.2012, 21:10 |
|
Dołączył: 14.01.2012 Posty: 42
|
kl napisał(a): Z tym wyciekiem spod pokryw to dziwna sprawa - sprzedający zarzekał się, że kupił do tego auta komplet uszczelek z okazji wycieków ale okazało się, że właśnie cieknie tylko spod pokryw i ten wyciek usunął. Czyżby znów tam ciekło?
No właśnie znowu wyciek z pokryw. a mam FV od niego na której jest zakup uszczelek do silnika 964. Dziwne Myślę czy nie oddac wiatraka do Porsche Centrum Poznań na uszczelnienie...
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.01.2012, 21:13 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
oddaj,wszystko będziesz miał wspaniale i cacy.
|
|
Góra |
|
fux
|
Napisane: 14.01.2012, 21:13 |
|
Dołączył: 23.11.2009 Posty: 173
|
Oprócz f-ry vat...
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.01.2012, 21:19 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
fux- a przyjażń się nie liczy?
|
|
Góra |
|
kuchar
|
Napisane: 14.01.2012, 21:45 |
|
Dołączył: 25.02.2008 Posty: 238
|
interfejs diagnostyczny z adapterem do porsche 964 i kopią programu Durametric (w prezencie) kupisz na allegro za max 200 pln - sam kupowałem dla siebie i będziesz mógł sobie codziennie diagnostykę sam robić usuwać błędy również. Polecam.
|
|
Góra |
|
specjalista100
|
Napisane: 14.01.2012, 22:04 |
|
Dołączył: 14.01.2012 Posty: 42
|
[quote="kuchar"]interfejs diagnostyczny z adapterem do porsche 964 i kopią programu Durametric (w prezencie) kupisz na allegro za max 200 pln - sam kupowałem dla siebie i będziesz mógł sobie codziennie diagnostykę sam robić usuwać błędy również. Polecam.[/quote
Masz kolego jakieś namiary żeby kupić ten interfejs z tą przejściówką? to bym zamówił.
Pozdrawiam
Marek
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 14.01.2012, 22:23 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 14.01.2012, 22:27 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Specjalista100 - gratuluje zakupu! Ja marzylem o 911 przynajmniej (swiadomie) od czasu wejscia na rynek 964, czyli ponad 20 lat... A teraz mam radosc za kazdym razem, jak jade prosiakiem. Takze wtedy, gdy ewentualnie musze cos poprawic/naprawic.
Wycieki spod dekli zaworow mozna czesto latwo zlikwidowac przy okazji regulacji zaworow. Co 20 tys. km powinno sie taka operacje robic i jednoczesnie wymienic uszczelki pod deklami. Moj mial to ostatnio robione w PCW 2 tys. km temu i oleju ani nie gubi, ani nie pali (bo nie uczeszcza teraz w pojezdzawkach).
Radosci z uzytkowania wiatraka!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
specjalista100
|
Napisane: 15.01.2012, 11:28 |
|
Dołączył: 14.01.2012 Posty: 42
|
Dzięki chłopaki za cenne informacje!
A jeszcze jedno pytanie do użytkowników 964- na rozgrzanym silniku jakie powinno byc ciśnienie oleju?
Pozdrawiam
Marek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.01.2012, 12:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
U mnie (a dziś u BT) jeśli dobrze pamiętam jest w okolicy 1,5.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kuchar
|
Napisane: 15.01.2012, 13:15 |
|
Dołączył: 25.02.2008 Posty: 238
|
specjalista100 napisał(a): kuchar napisał(a): interfejs diagnostyczny z adapterem do porsche 964 i kopią programu Durametric (w prezencie) kupisz na allegro za max 200 pln - sam kupowałem dla siebie i będziesz mógł sobie codziennie diagnostykę sam robić usuwać błędy również. Polecam.[/quote Masz kolego jakieś namiary żeby kupić ten interfejs z tą przejściówką? to bym zamówił. Pozdrawiam Marek
Już wysłałem Tobie PW
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.01.2012, 15:27 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Zgadza sie - na rozgrzanym silniku I wolnych obrotach powinno byc ok. 1,5-2. Podczas przyspieszania I jazdy cisnienie rosnie do 4-5.
Na zimnym silniku I wolnych obrotach jest ponad 2.
Temperatura po rozgrzaniu w dolnej 1/3.
Ilosc oleju (trzeci wskaznik - na poczatku gubilem sie w nich wszystkich) jest pokazana prawidlowo na rozgrzanym silniku, wolnych obrotach I rowno stojacym samochodzie (warto odczekac z 30 sek). Bagnete tez sprawdzasz na chodzacym silniku.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 15.01.2012, 16:20 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Dwie uwagi:
1.Bardzo ważne jest aby nie zalewać za dużo oleju! wycieki oleju przy za dużej ilości oleju to standard pozatym jest to bardzo niedobre dla żywotności silnika ( zbyt mała ilość też)
2.Olej powinno się sprawdzać w dwóch zakresach temperatur zawsze na chodzącym silniku
-przy zimmnym silniku
-przy normalnej temperaturze pracy np. po 15 minutach jazdy
szczególnie istotne przy modelach z dodatkową chłodnicą oleju.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 15.01.2012, 17:00 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Z chęcią przyłączam się do gratulacji i z chęcią też zobaczyłbym parę fotek u nowego właściciela bo nie ukrywam że dużo mi nie brakło żeby to autko stanęło w moim garażu szczególnie po tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=wuIV7g-xVHk
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.01.2012, 18:47 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Wydechow Maxflo firmy Fabspeed rowniez slucha sie z przyjemnoscia (tu strona z roznymi kombinacjami do 964):
http://www.fabspeed.com/964C2_C4_RS.html
Zawsze jednak pozostaje w glowie mysl, ze moze jednak Zuffenhausen nienajgorzej wymyslilo fabryczne rozwiazania.. A troche kusi charkot szybciej wylatujacych trucizn...
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|