Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 20:56 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
strasznie ci zazdroszczę bo miałem chrapkę na to auto .tak po prostu po polsku ci zazdroszczą. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 20:59 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
fux napisał(a):
Zanim skasujesz, to zastanów się, co je spowodowało... :wink:

Czasem wystarczy rozładowanie lub zwykłe odpięcie akumulatora.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:00 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Wiem. Tylko najpierw bym szukał przyczyny...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:06 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
juri dalej się zastanawiasz czy kupić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:10 

Dołączył: 14.01.2012
Posty: 42
kl napisał(a):
Z tym wyciekiem spod pokryw to dziwna sprawa - sprzedający zarzekał się, że kupił do tego auta komplet uszczelek z okazji wycieków ale okazało się, że właśnie cieknie tylko spod pokryw i ten wyciek usunął.
Czyżby znów tam ciekło?


No właśnie znowu wyciek z pokryw. a mam FV od niego na której jest zakup uszczelek do silnika 964. Dziwne :?: Myślę czy nie oddac wiatraka do Porsche Centrum Poznań na uszczelnienie...


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:13 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
oddaj,wszystko będziesz miał wspaniale i cacy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:13 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
Oprócz f-ry vat... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:19 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
fux- a przyjażń się nie liczy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:45 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
interfejs diagnostyczny z adapterem do porsche 964 i kopią programu Durametric (w prezencie) kupisz na allegro za max 200 pln - sam kupowałem dla siebie i będziesz mógł sobie codziennie diagnostykę sam robić :) usuwać błędy również. Polecam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 21:46 

Dołączył: 23.11.2009
Posty: 173
A ta nie będzie w tym przypadku oparta na biletach NBP? :lol:

:wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 22:04 

Dołączył: 14.01.2012
Posty: 42
[quote="kuchar"]interfejs diagnostyczny z adapterem do porsche 964 i kopią programu Durametric (w prezencie) kupisz na allegro za max 200 pln - sam kupowałem dla siebie i będziesz mógł sobie codziennie diagnostykę sam robić :) usuwać błędy również. Polecam.[/quote

Masz kolego jakieś namiary żeby kupić ten interfejs z tą przejściówką? to bym zamówił.
Pozdrawiam
Marek


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 22:23 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
adapter do 964 to chyba będzie tutaj:
http://allegro.pl/adapter-obd-2-na-pors ... 01590.html
Durametrica szukać raczej na ebay (na allegro rzadko się pojawia), chyba że ktoś ma zapisane namiary


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2012, 22:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Specjalista100 - gratuluje zakupu! Ja marzylem o 911 przynajmniej (swiadomie) od czasu wejscia na rynek 964, czyli ponad 20 lat... A teraz mam radosc za kazdym razem, jak jade prosiakiem. Takze wtedy, gdy ewentualnie musze cos poprawic/naprawic.

Wycieki spod dekli zaworow mozna czesto latwo zlikwidowac przy okazji regulacji zaworow. Co 20 tys. km powinno sie taka operacje robic i jednoczesnie wymienic uszczelki pod deklami. Moj mial to ostatnio robione w PCW 2 tys. km temu i oleju ani nie gubi, ani nie pali (bo nie uczeszcza teraz w pojezdzawkach).

Radosci z uzytkowania wiatraka!




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2012, 11:28 

Dołączył: 14.01.2012
Posty: 42
Dzięki chłopaki za cenne informacje! :wink:
A jeszcze jedno pytanie do użytkowników 964- na rozgrzanym silniku jakie powinno byc ciśnienie oleju?
Pozdrawiam
Marek


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2012, 12:36 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
U mnie (a dziś u BT) jeśli dobrze pamiętam jest w okolicy 1,5.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2012, 13:15 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
specjalista100 napisał(a):
kuchar napisał(a):
interfejs diagnostyczny z adapterem do porsche 964 i kopią programu Durametric (w prezencie) kupisz na allegro za max 200 pln - sam kupowałem dla siebie i będziesz mógł sobie codziennie diagnostykę sam robić :) usuwać błędy również. Polecam.[/quote

Masz kolego jakieś namiary żeby kupić ten interfejs z tą przejściówką? to bym zamówił.
Pozdrawiam
Marek


Już wysłałem Tobie PW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2012, 15:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Zgadza sie - na rozgrzanym silniku I wolnych obrotach powinno byc ok. 1,5-2. Podczas przyspieszania I jazdy cisnienie rosnie do 4-5.

Na zimnym silniku I wolnych obrotach jest ponad 2.

Temperatura po rozgrzaniu w dolnej 1/3.

Ilosc oleju (trzeci wskaznik - na poczatku gubilem sie w nich wszystkich) jest pokazana prawidlowo na rozgrzanym silniku, wolnych obrotach I rowno stojacym samochodzie (warto odczekac z 30 sek). Bagnete tez sprawdzasz na chodzacym silniku.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: istotne
PostNapisane: 15.01.2012, 16:20 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 327
Dwie uwagi:

1.Bardzo ważne jest aby nie zalewać za dużo oleju! wycieki oleju przy za dużej ilości oleju to standard pozatym jest to bardzo niedobre dla żywotności silnika ( zbyt mała ilość też)
2.Olej powinno się sprawdzać w dwóch zakresach temperatur zawsze na chodzącym silniku
-przy zimmnym silniku
-przy normalnej temperaturze pracy np. po 15 minutach jazdy
szczególnie istotne przy modelach z dodatkową chłodnicą oleju.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2012, 17:00 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Z chęcią przyłączam się do gratulacji i z chęcią też zobaczyłbym parę fotek u nowego właściciela bo nie ukrywam że dużo mi nie brakło żeby to autko stanęło w moim garażu szczególnie po tym filmiku :D http://www.youtube.com/watch?v=wuIV7g-xVHk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2012, 18:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Wydechow Maxflo firmy Fabspeed rowniez slucha sie z przyjemnoscia (tu strona z roznymi kombinacjami do 964):

http://www.fabspeed.com/964C2_C4_RS.html

Zawsze jednak pozostaje w glowie mysl, ze moze jednak Zuffenhausen nienajgorzej wymyslilo fabryczne rozwiazania.. :?: A troche kusi charkot szybciej wylatujacych trucizn... :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum