Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.11.2008, 12:03 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
kl napisał(a):
A jak wyglada zuzycie oleju w silnikach chlodzonych powietrzem?

Na przestrzeni 3.000 mil w moim 964 oleju nie ubyło praktycznie nic.
Wydaje mi się że to kwestia trafienia na niezajechany egzemplarz.

Widzę że bardziej celujesz w 993 niż 964, te ostatnie z początku produkcji (89-90) lubiły gubić oleum przez niedoskonałe uszczelnienia, jednak w modelu '91 zostało to zmodyfikowane i problem zniknął.
Nie mam rzecz jasna nic przeciwko 996 tym bardziej 997 :roll: ale osobiście 964 bardziej mi "robi".. :)
PS. Nie zmienia to faktu, że do codziennego "katowania" wybrałbym model chłodzony H2O i nie wykluczam takiej ewentualności w przyszłości. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2008, 12:25 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
fakt, 964 i 993 coś w sobie mają bo mimo posiadania 997 łazi za mną takie auto :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.11.2008, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
[quote="kl
A jak wyglada zuzycie oleju w silnikach chlodzonych powietrzem? I ogolnie koszty utrzymania takiej 911? Slyszalem, ze w 993 sa problemy z przekladniami kierowniczymi?
[/quote]

993 - a co to są problemy ???

jak w tym dowicpie kiedy na mrozie siedzi dziewczynka z zapalkami. Elegancki Pan ja mija.. cos go ruszylo, wraca
- dziewczynko chcesz na pączka?
ona trochę zdziwiona:
-A jak to jest na pączką ?

wiadomo ze najnowszsze auto bedzie mialo 10 lat wiec nie bedzie nowe
jednak jest Porsche w ktorym mozna naprawic wszystko (w odroznienia np od skrzyni boxstera czy silnika w 996) tylko... po co???

964 nie mialo na poczatku uszczelki pod glowica, cieklo olejem (ale tez zdarzaly sie smieszne hostorie - ostanio jeden z kolegow chcial remontowac silnik bo pilo duzo oleju a okazalo sie iz... zatkana odma)
co do zuzycia - moje auto ma 240 000 km i ... nie zuzywan oleju .

Sporadyczne 0,5 na 1000 km ale chyba tez nie...

trudno radzic. na dzien dzisiejszy 993 jest dla mnie za malo sportowe w moim wydaniu. cieplej mi z przerobka na RS/Cup lub Gt3. Troszke mnie przeraza libcza 997 na ulicy, nie mowiac o 996. Nie chce urazic Jurka. Mariona Radka czy innych kolegow z tymi modelami ale to co coraz bardziej auta dla wszystkich.... bardzo szybkie, nadal Porsche, nadal niezawadone ale bardziej weryfikujace portfel niz ... sam nie wiem co
moze to kwestia wyboru




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2008, 21:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Wogóle zakup 911 tki jest zakupem irracjonalnym....
Gdyby podejść do tego racjonalnie to trzeba by rozważyć unikalność/osiągi/cena

Np. 993 RS będzie unikalnym w 100 % ,ale czy osiągi będą lepsze niż 997 S ? może nawet lekko zrobione 996 zwykłe?? a co dopiero jakieś GT3 !! Za 60 000 euro można takie auto kupić.....można też taniej kupić szybszą ale nieunikalną 911 tkę.

Cena zaś niegwarantuje np. w PL unikalności bo w mojej okolicy najczęstszym modelem 911 tki jest 997TT :)
Ale ogólnie rzecz biorąc na naszych ulicach będzie coraz więcej modeli 996 i 997 ,należy się do tego przyzwyczaić i tyle.
Porsche przestało być firmą niszowych aut Sportowych ,poszli w masówke.
Jakoś to zniosę :)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2008, 23:49 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
No cóż, czas leci, autka się starzeję, a wcześniej czy później wszyscy jesteśmy skazani na nowe modele Porsche... :lol:

Miałem 924, 944 II, 928 S4, teraz jest 964....każde z tych aut było skokiem technologicznym i każde dostarczało niesamowicie dużo emocji... :lol:

Aczkolwiek najlepiej czuje się w 964... :lol: może dlatego że bardzo przypomina mi Garbusa, a może to jest właśnie magia 911...

Tak czy inaczej następny będzie model 996T... :lol:




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum