Autor |
Wiadomość |
kimbex
|
Napisane: 30.12.2012, 22:39 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
maac napisał(a): ... no więc właśnie - gdyby GT-R był takim fantastycznym samochodem, to nie byłoby blisko 40 ofert sprzedaży na otomoto...
gdyby babcia miala wasy to by byla dziadkiem . . . hehe
no oczywiscie ogloszen Porsche jest mniej , tak ?
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
(A)rturo
|
Napisane: 30.12.2012, 23:14 |
|
Dołączył: 5.02.2011 Posty: 33
|
maac napisał(a): ... no więc właśnie - gdyby GT-R był takim fantastycznym samochodem, to nie byłoby blisko 40 ofert sprzedaży na otomoto...
80% z nich to wirtualne oferty...
Jest ich znacznie mniej niż 997 TT
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 30.12.2012, 23:35 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Panowie
już trochę zaczynacie pieprzyć. GT-Rów jest mniej bo ich mniej sprzedali więcj mniej jest w ofercie. Auto jest w miarę nowe na rynku. Poza tym nie jest to symbol najlepszej jakości więc jest sporo sceptyków i wbrew temu co niby powinno się stać (ze względu na niższą cenę i dobre osiągi) nie sprzedaje się aż tak dobrze.
Co do osiągów GT-R to chętnie zobaczę je w akcji. Widziałem co prawda już kilka ale u nieznajomych, a przy okazji, jakoś nie objechały mnie z każdej strony. Jednak jechały dość szybko. Szybciej niż ci znajomi, którzy jechali 997 TT. I to już jest niezły wynik.
Nie wiem jak wygląda kwestia trwałości czy niezawodności w tym modelu. Myślę, że trzeba jeszcze z rok, dwa poczekać na wyniki prawdziwych testów dokonanych przez rynek i użytkowników.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 30.12.2012, 23:42 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
turbiny 911 po przebiegu np. 100tys km smigaja tak samo jak nowe , jestem ciekaw jek bedzie w przypadku gtr ... patrzac na w miare nowe flagowe modele uznanych marek jak audi , bmw i inne to chyba tylko porsche trzyma fason po przebiegu
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 30.12.2012, 23:52 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Myślę, że to tak jest, że Nissan zrobił całkiem dobre auto o porównywalnych parametrach do Porsche Turbo. (Podobno nie jest już tak dobre w porównaniu do wersji z PDK ale wolałbym żeby się wypowiedział ktoś kto jechał obydwoma).
Jednak, żeby je jakoś sprzedać, muszą mieć argument w postaci ceny. A za tym ubytek na jakości czy trwałości. Jakby mieli zrobić auto w tej samej jakości co Porsche to mogłoby się okazać niesprzedawalne bo co najmniej tak samo drogie jak horendalnie drogie 911 TT.
A w tej półce cenowej Nissan nie powalczy.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 31.12.2012, 0:20 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
a wracajac do tematu to zdecydowanie KUPIC Porsche 991 S bo o to pytal kolega w temacie tego postu .
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 31.12.2012, 0:25 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
można zjechać z góry szybko na sankach, można też zamiast sanek podłożyć sobie pod d..ę reklamówkę z biedronki i zjechać z tej góry jeszcze szybciej, co nie oznacza ani nie dowodzi że biedronka produkuje najszybsze sanki.
dla mnie nissanorenault nigdy nie będzie sportowym samochodem, bo oni są od produkowania micry, terrano itp.
ps.
kup 911 4S automat i będziesz bardzo zadowolony
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 31.12.2012, 0:28 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Nigdy nie byłem znawcą Nissanów, ale pamiętam, na przełomie lat 80/90 był Nissan 300 ZX Biturbo, wtedy rywal 965, niektórzy się skusili, był wyraznie tańszy
Tylko ci od 965 mają dziś klejnoty, ci drudzy raczej jakąś kupę złomu za stodołą
Niewiele lepszy los spotkał Suprę Biturbo, choć ta do dziś ma swoich zwolenników.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 31.12.2012, 0:33 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A ja do jazdy na codzień kupił bym 928 GTS.
Bardzo mi się podoba to auto.
Od kilku lat jego cena rośnie...
A koledze bym radził 911 4S na codzień jeśli lubisz / chcesz / pragniesz jeździć takim autem.
Bo chyba wygodniej by było jednak Panamerą.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 31.12.2012, 0:35 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
alexdr napisał(a): Nigdy nie byłem znawcą Nissanów, ale pamiętam, na przełomie lat 80/90 był Nissan 300 ZX Biturbo, wtedy rywal 965, niektórzy się skusili, był wyraznie tańszy Tylko ci od 965 mają dziś klejnoty, ci drudzy raczej jakąś kupę złomu za stodołą Niewiele lepszy los spotkał Suprę Biturbo, choć ta do dziś ma swoich zwolenników.
Jeżdziłem dawno temu przez jeden dzień Nissanem 300 ZX. Wtedy było to dla mnie mega auto. Teraz słuch po nim rzeczywiście zaginął ale na swoje czasy było to wściekłe auto.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 31.12.2012, 0:36 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Jasmin napisał(a): A ja do jazdy na codzień kupił bym 928 GTS. Bardzo mi się podoba to auto. Od kilku lat jego cena rośnie...
A koledze bym radził 911 4S na codzień jeśli lubisz / chcesz / pragniesz jeździć takim autem. Bo chyba wygodniej by było jednak Panamerą.
Dobre (czytaj: zadbane, ori, bez przygód) 928 gts to szlachetny miodzik. Chyba już kiedys pisałem, zrobiłem 928s4 ponad 100.000 km i mogę tylko wyliczać plusy. 928 gts to lokata kapitału z wartością użytkową.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 31.12.2012, 1:51 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Marion trochę popłynąłeś z tym osadem:
Cytuj: dla mnie nissanorenault nigdy nie będzie sportowym samochodem, bo oni są od produkowania micry, terrano itp.
Nissan od dawna jest godnym rywalem w produkowaniu sportowych samochodów , w wyścigu Le Mans startowały Nissany R89 i kolejne wersje czy R390 i potrafiły dorównać innym markom nie wspominając o GTR SKYLINE z którego korzeni wywodzi się obecny GTR a Renault w 1978 był nawet zwycięzcą tego morderczego wyścigu; Więc nie obrzucajmy błotem innych marek a można oceniać jedynie poszczególne modele
Ja tez był bym za Porsche ale chyba to nikogo nie zdziwi
_________________
|
|
Góra |
|
kurt
|
Napisane: 3.01.2013, 16:27 |
|
Dołączył: 18.10.2012 Posty: 2
|
alexdr napisał(a): Nigdy nie by³em znawc± Nissanów, ale pamiêtam, na prze³omie lat 80/90 by³ Nissan 300 ZX Biturbo, wtedy rywal 965, niektórzy siê skusili, by³ wyraznie tañszy Tylko ci od 965 maj± dzi¶ klejnoty, ci drudzy raczej jak±¶ kupê z³omu za stodo³± Niewiele lepszy los spotka³ Suprê Biturbo, choæ ta do dzi¶ ma swoich zwolenników.
Hej,
To mój pierwszy post na forum więc przy okazji mówię wszystkim dzień dobry
Po pierwsze nie wiem skąd ta skrajna niechęć części użytkowników do GT-R-ów na tym forum, co do wyglądu jednym się podoba innym nie ale to kwestia gustu.
Co do osiągów to jest to jedyne auto drogowe które objeżdża Porsche na torze, chociaż w codziennej jeździe Porsche podobno jest lepsze. (jeździłem tylko 924 i 944 i raz 964 dookoła hotelu Victoria jak miałem 5 lat więc się nie liczy).
W odniesieniu do postu alexdr to o ile masz rację z 300ZX'em auto jest warte tyle co obiad w restauracji o tyle Supra w super stanie to przynajmniej 120 tyś PLN wystarczy poszukać na mobile. Oczywiście można kupić szrot BiT, ale krzywe 965 bez Turbo i po trzech dzwonach też dostaniesz za orzechy
Kurt
p.s. też wolałbym Porsche
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.01.2013, 17:56 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ale że niby na jakim torze GT-R objeżdża Porsche?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 3.01.2013, 19:22 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.01.2013, 19:46 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Też mi "tor"
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 3.01.2013, 19:59 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
Myśle że wyniki z tego "Toru" odpowiedzą na niektóre pytania..:
nr 12 i 14 najlepiej nadają się do porównania/// ten sam kierowca
jednakże wynik 14 jest z 2010 roku czyli pewnie jeszcze stara wersja GT-R
a także 7 i 20(nieco jednak zaskakujące)
1 07:18:00 Porsche 911 GT2 RS Timo Kluck
2 07:24:00 Porsche 911 GT2 RS Horst von Saurma
3 07:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki
4 07:26.70 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki
5 07:29.03 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki
6 07:33:00 Porsche 911 GT3 RS 997MkII Horst von Saurma
7 07:34:00 Nissan GT-R (2011) Horst von Saurma
8 07:37.90 991 Porsche 911 Carrera S Timo Kluck
9 07:38:00 Porsche 911 Turbo N.A.
10 07:39:00 Porsche 911 Turbo (2010) N.A.
11 07:40:00 Porsche 911 GT3 997MkII Horst von Saurma
12 07:41.23 Porsche 911 Turbo S Sascha Bert
13 07:42:00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
14 07:43.65 Nissan GT-R Sascha Bert
15 07:43:00 Porsche 911 GT3 RS N.A.
16 07:46:00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
17 07:47:00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
18 07:50:00 Porsche 911 Carrera S (2009) Horst von Saurma
19 07:54:00 Nissan GT-R N.A.
20 07:56:00 Porsche 911 Turbo Horst von Saurma
21 07:59:00 Porsche 911 Carrera S Walter Röhrl
22 08:01:00 Nissan Skyline GT-R R33 Motoharu Kurosawa
23 08:03:00 Porsche 911 GT3 Horst von Saurma
dane z:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times#Timing_by_manufacturers
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 3.01.2013, 20:31 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
Sęk w tym, że Nissan ulepsza swój samochód co rok każda kolejna specyfikacja jest jak dotąd znacząco lepsza od poprzedniej.
W Porsche też tak jest tyle, że raz na kilka lat.
Osobiście nawet jeśli spec2012 GTR jest wolniejszy kilka sekund od GT2 na torze takim jak Nurburgring to wybrałbym go i za 400 tyś które zostają w kieszeni w stosunku do Porsche kupił coś fajnego żonie.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 3.01.2013, 20:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Tak jest - "to" co podał Pawelinho to jest tor Ale są już chyba nowsze rezultaty. A co do wypowiedzi Lamera - ulepszenia, jakie Nissan wprowadza do modelu GT-R mają na celu jedno - dorównanie za wszelką cenę Porsche. Cel szczytny, ale... się nie uda. Za chwilę będą nowe GT3, GT2, Turbo. Sorry, Winnetou. A że cena niższa dwukrotnie - cóż, nie wynika to z niczego. Wydaje mi się poza tym, że przy pewnym poziomie abstrakcji różnica 400 tys. nie ma większego znaczenia.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Pawelinho71
|
Napisane: 3.01.2013, 20:39 |
|
Dołączył: 26.10.2012 Posty: 213
|
wit007 napisał(a): Tak jest - "to" co podał Pawelinho to jest tor Ale są już chyba nowsze rezultaty. A co do wypowiedzi Lamera - ulepszenia, jakie Nissan wprowadza do modelu GT-R mają na celu jedno - dorównanie za wszelką cenę Porsche. Cel szczytny, ale... się nie uda. Za chwilę będą nowe GT3, GT2, Turbo.
Liczymy na to
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|