Myśle że wyniki z tego "Toru" odpowiedzą na niektóre pytania..:
nr 12 i 14 najlepiej nadają się do porównania/// ten sam kierowca
jednakże wynik 14 jest z 2010 roku czyli pewnie jeszcze stara wersja GT-R
a także 7 i 20(nieco jednak zaskakujące)
1 07:18:00 Porsche 911 GT2 RS Timo Kluck
2 07:24:00 Porsche 911 GT2 RS Horst von Saurma
3 07:24.22 Nissan GT-R (2011) Toshio Suzuki
4 07:26.70 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki
5 07:29.03 Nissan GT-R (2009) Toshio Suzuki
6 07:33:00 Porsche 911 GT3 RS 997MkII Horst von Saurma
7 07:34:00 Nissan GT-R (2011) Horst von Saurma
8 07:37.90 991 Porsche 911 Carrera S Timo Kluck
9 07:38:00 Porsche 911 Turbo N.A.
10 07:39:00 Porsche 911 Turbo (2010) N.A.
11 07:40:00 Porsche 911 GT3 997MkII Horst von Saurma
12 07:41.23 Porsche 911 Turbo S Sascha Bert
13 07:42:00 Porsche 911 GT3 Walter Röhrl
14 07:43.65 Nissan GT-R Sascha Bert
15 07:43:00 Porsche 911 GT3 RS N.A.
16 07:46:00 Porsche 911 GT2 Horst von Saurma
17 07:47:00 Porsche 911 GT3 RS Horst von Saurma
18 07:50:00 Porsche 911 Carrera S (2009) Horst von Saurma
19 07:54:00 Nissan GT-R N.A.
20 07:56:00 Porsche 911 Turbo Horst von Saurma
21 07:59:00 Porsche 911 Carrera S Walter Röhrl
22 08:01:00 Nissan Skyline GT-R R33 Motoharu Kurosawa
23 08:03:00 Porsche 911 GT3 Horst von Saurma
dane z:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times#Timing_by_manufacturers
Te wyniki GTRa już obrosly legenda. To samo zreszta dotyczyło testowych modeli Ferrari. Dziwne, ze nikt poza 'fabrycznym' zespołem nie jest w stanie sie do tych wyników sensownie zbliżyć.
1. Wątpliwe ze aż tak na seryjnych oponach i nastawach
2. Na dystansie ilu okrążeń da sie to powtórzyć?
3. Czy można jeszcze wrócić do domu?