Autor |
Wiadomość |
explosiv
|
Napisane: 6.09.2016, 15:46 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
Z tego co pamietam (zapozyczone od bardzo czestego wizitora toru poznan) odnosnie semi slick Michelling Sport CUP to cisnienie max 2 bary na zimnym a po sesji (rozgrzaniu) wyregulowac zeby nie bylo wiecej niz 2.5. Na codzien mam ustawione tak jak na slupku wg rozmiaru opony i indeksu predkosci. Jak ustawie mniej (0.5) to niestety komp pluje alarmem.
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
Gumis
|
Napisane: 7.09.2016, 9:56 |
|
Dołączył: 30.03.2012 Posty: 2303 Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
|
Nie wiem jak Cup ale gdzieś miałem ulotkę od CUP2 i jeżeli dobrze pamiętam Michelin zaleca 1,7 na zimnych przód i tył ( kiedyś dałem Zibiemu to może się podzieli zdjęciem jeżeli jeszcze ma niestety gdzieś mi moją wcięło ) edit: tu jest trochę więcej info w zakładce warunki użytkowania http://www.michelin.pl/opony/michelin-p ... s-benefits
_________________ PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA oponygumis@wp.pltel.+48-602-620-510 Tomek
|
|
Góra |
|
wieslaw
|
Napisane: 8.09.2016, 11:06 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 264 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
|
Gumis napisał(a): Nie wiem jak Cup ale gdzieś miałem ulotkę od CUP2 i jeżeli dobrze pamiętam Michelin zaleca 1,7 na zimnych przód i tył ( kiedyś dałem Zibiemu to może się podzieli zdjęciem jeżeli jeszcze ma niestety gdzieś mi moją wcięło ) edit: tu jest trochę więcej info w zakładce warunki użytkowania http://www.michelin.pl/opony/michelin-p ... s-benefitsTomku masz rację, ja mam taką instrukcję wydrukowaną ze strony Michelin. I jest rzeczywiście zalecenie 1,7-1,8 na zimnych oponach a po rozgrzaniu 2,3-2,5. Ponadto nie wolno jeździć na rozgrzanych oponach poniżej 2,0. Tak mówi instrukcja fabryczna producenta tych opon i tyle w temacie. Reszta, to są już indywidualne doświadczenia i wiele zależy od aktualnie panujących warunków na torze.
_________________
Wiesław
992 Turbo S ______________________ 991 Turbo S, 997 Turbo
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 16.03.2020, 14:00 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Ciekawostka więc odkopuję temat. Jeździłem zawsze według zaleceń jak na naklejce czyli 2,55 i 3.0 Auto było lekko nadsterowne, w zakrętach trochę niepewne. Zmieniłem na 2.3 i 2.6, i efekt zaskoczył. Teraz idzie w zakrętach jak przyklejone, pozwala wchodzić z większymi prędkościami. Ogólnie lepsza jazda. Być może to od jakości opon zależy? Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.03.2020, 14:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Hm, a gdzie zalecają 2,55 i 3? U mnie w 997S mam 2,3/2,7
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 16.03.2020, 14:31 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Przelicznik z psi. Albo coś źle liczę. Załącznik: IMG_20200316_123031.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Flypet
|
Napisane: 16.03.2020, 16:35 |
|
Dołączył: 4.05.2017 Posty: 284 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 547
|
W 991.2 4S (według instrukcji - częściowe obciążenie)
Przód: 2,2 tył: 2,7
"Komfort" odpowiednio: 2,0 i 2,3
pozdrawiam
_________________
991.2 4S 993
|
|
Góra |
|
4s911Laufi
|
Napisane: 17.03.2020, 11:23 |
|
Dołączył: 10.10.2016 Posty: 227
|
997.2T 2,2 2,6 Michelin 4s Przy 3,0 na rozgrzanych latem wzrasta nawet o 0,3!!!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Foinix
|
Napisane: 20.04.2020, 22:11 |
|
Dołączył: 2.04.2020 Posty: 29
|
Ja mam na klapce wlewu paliwa 2,5 bara przód i 2,9 bara tył
wydaje się strasznie dużo jak na 996 C4S
sam ustawiłem troche niższe, 2,3 i 2,7 na zimno... nie wiem czy jeszcze nie zejść... Oponu - Michelin Pilot Sport 4S
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 20.04.2020, 22:59 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 404
Nr klubowicza: 583
|
964 C2 P 2.5 T 3.0 996 C4S P 2.5 T 3.0
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 20.04.2020, 23:57 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Leon ale to tylko w celu powolnego objazdu miasta. Przy takim ciśnieniu w ostrych zakrętach na rozgrzanych laczkach to strach się bać.
|
|
Góra |
|
Foinix
|
Napisane: 21.04.2020, 0:04 |
|
Dołączył: 2.04.2020 Posty: 29
|
mata70 napisał(a): Leon ale to tylko w celu powolnego objazdu miasta. Przy takim ciśnieniu w ostrych zakrętach na rozgrzanych laczkach to strach się bać. ile byś ustawił w 996 C4S do ostrzejszej jazdy po krętej drodze (ale nie tor)
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 21.04.2020, 7:04 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 404
Nr klubowicza: 583
|
mata70 napisał(a): Leon ale to tylko w celu powolnego objazdu miasta. Przy takim ciśnieniu w ostrych zakrętach na rozgrzanych laczkach to strach się bać. Takie dane tabliczka głosi, zresztą po japońsku
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 22.04.2020, 1:13 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
Foinix napisał(a): mata70 napisał(a): Leon ale to tylko w celu powolnego objazdu miasta. Przy takim ciśnieniu w ostrych zakrętach na rozgrzanych laczkach to strach się bać. ile byś ustawił w 996 C4S do ostrzejszej jazdy po krętej drodze (ale nie tor) 2,0 i 2,5 potestuj poczujesz różnicę versus wersja z tabliczki
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 25.04.2020, 13:36 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 685 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
mata70 napisał(a): Foinix napisał(a): mata70 napisał(a): Leon ale to tylko w celu powolnego objazdu miasta. Przy takim ciśnieniu w ostrych zakrętach na rozgrzanych laczkach to strach się bać. ile byś ustawił w 996 C4S do ostrzejszej jazdy po krętej drodze (ale nie tor) 2,0 i 2,5 potestuj poczujesz różnicę versus wersja z tabliczki Ja 2.1 i 2.5. Opony Falken Azenis.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 27.04.2020, 11:59 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
No właśnie te 3.0 zgodnie z zaleceniami producenta z tyłu w 996 to przesada. Mocno zjada środek opon - czyli ciśnienie za wysokie. Osobiście ustawiam 2.8 ale też mam wrażenie że to za dużo. Z przodu daję 2.4. Może rzeczywiście czas na 2.2-2.3 P i 2.6-2.7 T? Oczywiście mowa o ulicy, na tor wiadomo że to wszystko absolutnie za dużo.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 27.04.2020, 12:36 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Piotr, spróbuj jak zalecane w 997 2,3/2,7
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|