Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20.08.2022, 12:38 
bary napisał(a):
kilazz napisał(a):
bary napisał(a):
tu masz C2 z Japonii , mały przebieg i bezwypadkowe...
C4 jest cieższe , a moc taka sama..



https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ERhQf.html


ale szeroki tył c4s/turbo robi duża różnicę, nie mówiąc już o tylnej listwie między światłami w 4s, która jest moim zdaniem najlepszym elementem wizualnym całej gamy 996


jak dla mnie ta tylna blenda to porażka...każdy ma inny gust)))

Też mi się od zawsze wydawało, że to takie na siłę nawiązanie do wiatraków - nic dziwnego, że nie powtórzone nigdy później


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.08.2022, 13:41 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 254
Eternit napisał(a):
bary napisał(a):
kilazz napisał(a):
bary napisał(a):
tu masz C2 z Japonii , mały przebieg i bezwypadkowe...
C4 jest cieższe , a moc taka sama..



https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ERhQf.html


ale szeroki tył c4s/turbo robi duża różnicę, nie mówiąc już o tylnej listwie między światłami w 4s, która jest moim zdaniem najlepszym elementem wizualnym całej gamy 996


jak dla mnie ta tylna blenda to porażka...każdy ma inny gust)))

Też mi się od zawsze wydawało, że to takie na siłę nawiązanie do wiatraków - nic dziwnego, że nie powtórzone nigdy później


997 4s też ma


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.08.2022, 14:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
991 4S:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 20.08.2022, 15:52 
ale po 996 to już nie jest taki żywcem przeniesiony prostokątny gruby pasek jak w starszych 911, który wygląda jak backdating zrobiony w jakimś garażu, a nie na serio przez producenta auta :) teraz wiele aut ma blendę po całej szerokości tyłu, bo zrobiło się to modne, zresztą ja lubię jak to wygląda w nowych autach, ale w 996... nie.
A pisze to tylko po dlatego, że wcale nie jest tak, że każdego ta blenda jara :)


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.08.2022, 20:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 127
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
Jak ja Was lubię :twisted: :twisted: Mamy 3 strony ;)

Ale niezmiennie czekam na oferty na PW :D




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.08.2022, 20:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Eternit napisał(a):
ale po 996 to już nie jest taki żywcem przeniesiony prostokątny gruby pasek jak w starszych 911, który wygląda jak backdating zrobiony w jakimś garażu, a nie na serio przez producenta auta :) teraz wiele aut ma blendę po całej szerokości tyłu, bo zrobiło się to modne, zresztą ja lubię jak to wygląda w nowych autach, ale w 996... nie.
A pisze to tylko po dlatego, że wcale nie jest tak, że każdego ta blenda jara :)

Stworzyłem imitację zanim stało się to modne w nowych autach ;)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.08.2022, 21:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2068
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Yankol - a czego Ty oczekujesz od kupionego Porsche?
To ma być rodzinne auto, czy fun car?

Jak rodzinne to może kup Panamerę? Dzieci Ci rosną, na wakacje pojedziecie swobodnie, a jak odpalisz Sport+ to frajda z jazdy będzie




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.08.2022, 22:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 29.11.2015
Posty: 127
Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
adamax napisał(a):
Yankol - a czego Ty oczekujesz od kupionego Porsche?
To ma być rodzinne auto, czy fun car?

Jak rodzinne to może kup Panamerę? Dzieci Ci rosną, na wakacje pojedziecie swobodnie, a jak odpalisz Sport+ to frajda z jazdy będzie


Hmm... Rodzinny fun car... Rodzinne mamy dwa pozostałe daily. Jednak Mondeo i Astra to nie są fun cary :)

Panamera? Nie. Nie interesuje mnie. Zdecydowanie szukamy coupe 2+2.

Jak chłopaki podrosną i przestaną się mieścić do 911 na tył to niech się martwią sami czym będą jeździć :lol:

A poważnie - mamy weekendowy dom pod Żywcem i praktycznie co weekend pokonujemy trasę Zabrze - Ślemień. I 911 w głównej mierze będzie służyła do pokonywania tej trasy z uśmiechem... Zapewne niejednokrotnie przez Wisłę... Salmopol itp... Może trochę naokoło ale właśnie taki będzie żywot tej 911.




_________________

Było 944.2 2.5 NA 1986
Jest 911 997.1 Carrera S 2005


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.08.2022, 9:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.08.2015
Posty: 192
Nr klubowicza: 267
Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.08.2022, 17:16 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
Przemek KG napisał(a):
Mata napisał(a):

Boxster to za...[fajne] auto ale każdy właściciel Boxstera, który mówi że woli go od 911 to chyba jednak siebie oszukuje…



911 jest lepszym samochodem od Boxa/Caymana, ale nie jest lepszym wyborem :)
Zobacz, jakbyś miał 1,2 miliona na zakup Porsche to co byś wybrał, 911 Turbo S? Bo to przecież najlepsze 911 z gamy.
Ja bym wolał za te same pieniądze kupić dwa auta: bazowe 911 992 oraz 718 Spidera. Albo wziąć Boxstera GTS 4.0 za pół miliona, żeby mieć nowe auto bez dachu, a za pozostałe w kieszeni 700k poszukać 930 Turbo.


Tak samo z budżetem 200k PLN - możesz za to mieć 911 997/996 albo... wziąć Boxa/Caymana 987 i mieć jeszcze 100k pln w kieszeni na dalekie podróże i pakiet startowy. Dlatego moim zdaniem lepsze auto nie znaczy, że to najlepszy wybór :)


Pełna zgoda, w tej kwocie można zainwestować w 991 + 718 Boxster i jeszcze masz 300 tys w kieszeni.

Do 100k można znaleźć jakieś 996 u Niemca :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.08.2022, 22:36 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 312
yankol - widzę, że mamy podobne wymagania i zbliżony budżet :-) :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.08.2022, 22:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2068
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Yankol - za 250-280 możesz sprowadzić fajne 991 z USA. Nie bite/topione/etc.
To już prawdziwe GT!
Może warto się zastanowić nad taką alternatywą?
A może warto poszukać ładne 928S4, lub 944S2 zamiast 911?
Dzieci będą bardziej zadowolone.

Moja córka najbardziej lubi jeździć właśnie w 944, ewentualnie w 993 cabrio.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22.08.2022, 0:15 
Kolega ma budżet w okolicach 180tys a ty mu polecasz dołożenie kolejnych 100tys do tego...

Ja wiem że tu na forum jest trochę osób oderwanych od rzeczywistości, dla których 50-100tys to prawie jak splunąć, ale dla wielu osób to jest jednak solidny kawał pieniądza, więc może warto by się w miarę trzymać założonego budżetu...


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.08.2022, 12:44 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
Jeśli mowa o transaxlach to jedynym sensownym wyborem wydaje się 928 gdyż widać tu ducha Porsche, z kolei do 924, 944 można podczepić każdy inny znaczek i na pierwszy rzut oka nikt się nie zorientuje że to Porsche, natomiast w 968 tył to porażka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2022, 16:05 

Dołączył: 27.04.2022
Posty: 13
Cześć,
Padło tu stwierdzenie że do 150k spokojnie kupię 996.2. Niestety nie jest to już aktualne(zaznaczam, dotyczy tylko coupe C2 MT)
Tak się składa że jestem po długich poszukiwaniach 996.1 lub 996.2, chodź idealnie chciałem trafić na 996.1 '98 ze szperą. Zobaczyłem wiele aut przez ostatnie miesiące, szukałem w PL, JP, DE, FR, NL, IT. Dzwoniłem, pytałem, przeglądałem każdego dnia. Wniosek jaki mam to na zadbane 996.1 lub 996.2 ze sprawdzoną historia, bezwypadkowe, w większości w pierwszym lakierze, nie wymagające wkładu to 150k jest za mało. 160-170k można zacząć rozmawia a i tak może być mało(z wliczoną akcyzą w przypadku zagranicy) Wiem że są oferty tańsze ale te auta wymagają dużego wkładu na start lub są po prostu nie warte kupna ze względu na stan.

W przypadku JP i małych przebiegów z racji na wiek auta, krótkie trasy i pewnie masę odpaleniu w historii, jeżdżenie na zimnym silniku przez co rozrzedzonym oleju przez paliwo trzeba się liczyć z bore scoring. W ostatnim tyko czasie spotkałem się z kilkoma takimi silnikami, jeden poniżej 40k przebiegu. Nie znam agentów którzy przed licytacja oferują PPI z zaglądaniem do cylindra więc trzeba mieć na uwadze wysokie prawdopodobieństwo BS i dodać te 30-40k do ceny w zależności jakie kto ma znajomości warsztatowe :)

Tak jak ktoś kiedyś wspomniał extended leather ratuje sytuację w 996, a wygląd .1 z czasem zaczyna się bardzo doceniać, coś jest w tej prostej formie.

Bardzo też czuc różnice wagi 4s a wczesnych c2 99, weź to pod uwagę. Więcej czasu przypuszczam że będziesz spędzal jeżdżąc niż patrząc. Chodź czasem to bywa różnie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2022, 17:37 

Dołączył: 29.01.2017
Posty: 54
Ja mam taką ślicznotkę na sprzedaż :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2022, 18:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 302
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
Świstak napisał(a):
Ja mam taką ślicznotkę na sprzedaż :)


Jeśli już chwalisz się autem na sprzedaż to chyba logicznym krokiem byłoby podanie jego ceny, przebiegu etc., ale może przespałem nieco lat i dziś wszystko jest " więcej na priv. " w efekcie marnując więcej czasu po każdej ze stron.
Pozdrawiam




_________________

Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3

Garaż:
982C - MY18 718 Cayman


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2022, 18:49 

Dołączył: 3.01.2011
Posty: 270
MateuszKita napisał(a):
Cześć,
Padło tu stwierdzenie że do 150k spokojnie kupię 996.2. Niestety nie jest to już aktualne(zaznaczam, dotyczy tylko coupe C2 MT)
Tak się składa że jestem po długich poszukiwaniach 996.1 lub 996.2, chodź idealnie chciałem trafić na 996.1 '98 ze szperą. Zobaczyłem wiele aut przez ostatnie miesiące, szukałem w PL, JP, DE, FR, NL, IT. Dzwoniłem, pytałem, przeglądałem każdego dnia. Wniosek jaki mam to na zadbane 996.1 lub 996.2 ze sprawdzoną historia, bezwypadkowe, w większości w pierwszym lakierze, nie wymagające wkładu to 150k jest za mało. 160-170k można zacząć rozmawia a i tak może być mało(z wliczoną akcyzą w przypadku zagranicy) Wiem że są oferty tańsze ale te auta wymagają dużego wkładu na start lub są po prostu nie warte kupna ze względu na stan.

W przypadku JP i małych przebiegów z racji na wiek auta, krótkie trasy i pewnie masę odpaleniu w historii, jeżdżenie na zimnym silniku przez co rozrzedzonym oleju przez paliwo trzeba się liczyć z bore scoring. W ostatnim tyko czasie spotkałem się z kilkoma takimi silnikami, jeden poniżej 40k przebiegu. Nie znam agentów którzy przed licytacja oferują PPI z zaglądaniem do cylindra więc trzeba mieć na uwadze wysokie prawdopodobieństwo BS i dodać te 30-40k do ceny w zależności jakie kto ma znajomości warsztatowe :)

Tak jak ktoś kiedyś wspomniał extended leather ratuje sytuację w 996, a wygląd .1 z czasem zaczyna się bardzo doceniać, coś jest w tej prostej formie.

Bardzo też czuc różnice wagi 4s a wczesnych c2 99, weź to pod uwagę. Więcej czasu przypuszczam że będziesz spędzal jeżdżąc niż patrząc. Chodź czasem to bywa różnie :)


Trafna opinia. Często okazje cenowe okazują się workiem bez dna lub co najmniej początkiem inwestycji. Warto sprawdzić auto, zapłacić wiecej i cieszyć się jazdą, a nie spotkaniami w warsztacie.
Sam kupiłem swoją 4S w bardzo dobrym stanie do jazdy. Naprawdę piękne auto. A i tak sporo zainwestowałem w bieżące naprawy, wymiany czy tzw. usuwanie typowych przypadłości modelu.:) W aucie lata i przebiegi lecą i trzeba robić coś co jakiś czas. A to pompa wody padnie, a to przewody trzeba wymienić, a to coś uszczelnić itd.
To normalne, o ile ktoś nie zrobił tego przed tobą. Tak już jest i trzeba serwisować aby cieszyć się jazdą.
Życzę powodzenia w poszukiwaniach i bezawaryjnej jazdy. 👍


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2022, 21:28 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
No to może warto rozejrzeć się za jakimś transaxlem, ewentualnie pozostaje oklepane lecz świetnie prowadzące się Boxster lub Cayman w generacjach sprzed 718.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.08.2022, 21:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 302
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
fanboy napisał(a):
No to może warto rozejrzeć się za jakimś transaxlem, ewentualnie pozostaje oklepane lecz świetnie prowadzące się Boxster lub Cayman w generacjach sprzed 718.


Kolega już posiada 944, wspominał o tym.




_________________

Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3

Garaż:
982C - MY18 718 Cayman


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum