Autor |
Wiadomość |
Eternit
|
Napisane: 20.08.2022, 12:38 |
|
|
bary napisał(a): kilazz napisał(a): bary napisał(a): tu masz C2 z Japonii , mały przebieg i bezwypadkowe... C4 jest cieższe , a moc taka sama.. https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ERhQf.htmlale szeroki tył c4s/turbo robi duża różnicę, nie mówiąc już o tylnej listwie między światłami w 4s, która jest moim zdaniem najlepszym elementem wizualnym całej gamy 996 jak dla mnie ta tylna blenda to porażka...każdy ma inny gust))) Też mi się od zawsze wydawało, że to takie na siłę nawiązanie do wiatraków - nic dziwnego, że nie powtórzone nigdy później
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 20.08.2022, 13:41 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 259
|
Eternit napisał(a): bary napisał(a): kilazz napisał(a): bary napisał(a): tu masz C2 z Japonii , mały przebieg i bezwypadkowe... C4 jest cieższe , a moc taka sama.. https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ERhQf.htmlale szeroki tył c4s/turbo robi duża różnicę, nie mówiąc już o tylnej listwie między światłami w 4s, która jest moim zdaniem najlepszym elementem wizualnym całej gamy 996 jak dla mnie ta tylna blenda to porażka...każdy ma inny gust))) Też mi się od zawsze wydawało, że to takie na siłę nawiązanie do wiatraków - nic dziwnego, że nie powtórzone nigdy później 997 4s też ma
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 20.08.2022, 14:47 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
991 4S:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 20.08.2022, 15:52 |
|
|
ale po 996 to już nie jest taki żywcem przeniesiony prostokątny gruby pasek jak w starszych 911, który wygląda jak backdating zrobiony w jakimś garażu, a nie na serio przez producenta auta teraz wiele aut ma blendę po całej szerokości tyłu, bo zrobiło się to modne, zresztą ja lubię jak to wygląda w nowych autach, ale w 996... nie. A pisze to tylko po dlatego, że wcale nie jest tak, że każdego ta blenda jara
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 20.08.2022, 20:44 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
Jak ja Was lubię Mamy 3 strony Ale niezmiennie czekam na oferty na PW
_________________
Było 944.2 2.5 NA 1986 Jest 911 997.1 Carrera S 2005
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 20.08.2022, 20:54 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Eternit napisał(a): ale po 996 to już nie jest taki żywcem przeniesiony prostokątny gruby pasek jak w starszych 911, który wygląda jak backdating zrobiony w jakimś garażu, a nie na serio przez producenta auta teraz wiele aut ma blendę po całej szerokości tyłu, bo zrobiło się to modne, zresztą ja lubię jak to wygląda w nowych autach, ale w 996... nie. A pisze to tylko po dlatego, że wcale nie jest tak, że każdego ta blenda jara Stworzyłem imitację zanim stało się to modne w nowych autach
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 20.08.2022, 21:51 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2101 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Yankol - a czego Ty oczekujesz od kupionego Porsche? To ma być rodzinne auto, czy fun car? Jak rodzinne to może kup Panamerę? Dzieci Ci rosną, na wakacje pojedziecie swobodnie, a jak odpalisz Sport+ to frajda z jazdy będzie
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 20.08.2022, 22:04 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
adamax napisał(a): Yankol - a czego Ty oczekujesz od kupionego Porsche? To ma być rodzinne auto, czy fun car? Jak rodzinne to może kup Panamerę? Dzieci Ci rosną, na wakacje pojedziecie swobodnie, a jak odpalisz Sport+ to frajda z jazdy będzie Hmm... Rodzinny fun car... Rodzinne mamy dwa pozostałe daily. Jednak Mondeo i Astra to nie są fun cary Panamera? Nie. Nie interesuje mnie. Zdecydowanie szukamy coupe 2+2. Jak chłopaki podrosną i przestaną się mieścić do 911 na tył to niech się martwią sami czym będą jeździć A poważnie - mamy weekendowy dom pod Żywcem i praktycznie co weekend pokonujemy trasę Zabrze - Ślemień. I 911 w głównej mierze będzie służyła do pokonywania tej trasy z uśmiechem... Zapewne niejednokrotnie przez Wisłę... Salmopol itp... Może trochę naokoło ale właśnie taki będzie żywot tej 911.
_________________
Było 944.2 2.5 NA 1986 Jest 911 997.1 Carrera S 2005
|
|
Góra |
|
Robson 997
|
Napisane: 21.08.2022, 9:13 |
|
Dołączył: 25.08.2015 Posty: 192
Nr klubowicza: 267
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 21.08.2022, 17:16 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Przemek KG napisał(a): Mata napisał(a): Boxster to za...[fajne] auto ale każdy właściciel Boxstera, który mówi że woli go od 911 to chyba jednak siebie oszukuje…
911 jest lepszym samochodem od Boxa/Caymana, ale nie jest lepszym wyborem Zobacz, jakbyś miał 1,2 miliona na zakup Porsche to co byś wybrał, 911 Turbo S? Bo to przecież najlepsze 911 z gamy. Ja bym wolał za te same pieniądze kupić dwa auta: bazowe 911 992 oraz 718 Spidera. Albo wziąć Boxstera GTS 4.0 za pół miliona, żeby mieć nowe auto bez dachu, a za pozostałe w kieszeni 700k poszukać 930 Turbo. Tak samo z budżetem 200k PLN - możesz za to mieć 911 997/996 albo... wziąć Boxa/Caymana 987 i mieć jeszcze 100k pln w kieszeni na dalekie podróże i pakiet startowy. Dlatego moim zdaniem lepsze auto nie znaczy, że to najlepszy wybór Pełna zgoda, w tej kwocie można zainwestować w 991 + 718 Boxster i jeszcze masz 300 tys w kieszeni. Do 100k można znaleźć jakieś 996 u Niemca
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 21.08.2022, 22:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2101 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Yankol - za 250-280 możesz sprowadzić fajne 991 z USA. Nie bite/topione/etc. To już prawdziwe GT! Może warto się zastanowić nad taką alternatywą? A może warto poszukać ładne 928S4, lub 944S2 zamiast 911? Dzieci będą bardziej zadowolone.
Moja córka najbardziej lubi jeździć właśnie w 944, ewentualnie w 993 cabrio.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 22.08.2022, 0:15 |
|
|
Kolega ma budżet w okolicach 180tys a ty mu polecasz dołożenie kolejnych 100tys do tego...
Ja wiem że tu na forum jest trochę osób oderwanych od rzeczywistości, dla których 50-100tys to prawie jak splunąć, ale dla wielu osób to jest jednak solidny kawał pieniądza, więc może warto by się w miarę trzymać założonego budżetu...
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 22.08.2022, 12:44 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Jeśli mowa o transaxlach to jedynym sensownym wyborem wydaje się 928 gdyż widać tu ducha Porsche, z kolei do 924, 944 można podczepić każdy inny znaczek i na pierwszy rzut oka nikt się nie zorientuje że to Porsche, natomiast w 968 tył to porażka.
|
|
Góra |
|
MateuszKita
|
Napisane: 23.08.2022, 16:05 |
|
Dołączył: 27.04.2022 Posty: 13
|
Cześć, Padło tu stwierdzenie że do 150k spokojnie kupię 996.2. Niestety nie jest to już aktualne(zaznaczam, dotyczy tylko coupe C2 MT) Tak się składa że jestem po długich poszukiwaniach 996.1 lub 996.2, chodź idealnie chciałem trafić na 996.1 '98 ze szperą. Zobaczyłem wiele aut przez ostatnie miesiące, szukałem w PL, JP, DE, FR, NL, IT. Dzwoniłem, pytałem, przeglądałem każdego dnia. Wniosek jaki mam to na zadbane 996.1 lub 996.2 ze sprawdzoną historia, bezwypadkowe, w większości w pierwszym lakierze, nie wymagające wkładu to 150k jest za mało. 160-170k można zacząć rozmawia a i tak może być mało(z wliczoną akcyzą w przypadku zagranicy) Wiem że są oferty tańsze ale te auta wymagają dużego wkładu na start lub są po prostu nie warte kupna ze względu na stan. W przypadku JP i małych przebiegów z racji na wiek auta, krótkie trasy i pewnie masę odpaleniu w historii, jeżdżenie na zimnym silniku przez co rozrzedzonym oleju przez paliwo trzeba się liczyć z bore scoring. W ostatnim tyko czasie spotkałem się z kilkoma takimi silnikami, jeden poniżej 40k przebiegu. Nie znam agentów którzy przed licytacja oferują PPI z zaglądaniem do cylindra więc trzeba mieć na uwadze wysokie prawdopodobieństwo BS i dodać te 30-40k do ceny w zależności jakie kto ma znajomości warsztatowe Tak jak ktoś kiedyś wspomniał extended leather ratuje sytuację w 996, a wygląd .1 z czasem zaczyna się bardzo doceniać, coś jest w tej prostej formie. Bardzo też czuc różnice wagi 4s a wczesnych c2 99, weź to pod uwagę. Więcej czasu przypuszczam że będziesz spędzal jeżdżąc niż patrząc. Chodź czasem to bywa różnie
|
|
Góra |
|
Świstak
|
Napisane: 23.08.2022, 17:37 |
|
Dołączył: 29.01.2017 Posty: 54
|
Ja mam taką ślicznotkę na sprzedaż
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 23.08.2022, 18:06 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
Świstak napisał(a): Ja mam taką ślicznotkę na sprzedaż Jeśli już chwalisz się autem na sprzedaż to chyba logicznym krokiem byłoby podanie jego ceny, przebiegu etc., ale może przespałem nieco lat i dziś wszystko jest " więcej na priv. " w efekcie marnując więcej czasu po każdej ze stron. Pozdrawiam
_________________ Apartamenty nad polskim morzem; IG: morskie.grzybowo Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3Garaż: 982C - MY18 718 Cayman
|
|
Góra |
|
Dezo
|
Napisane: 23.08.2022, 18:49 |
|
Dołączył: 3.01.2011 Posty: 270
|
MateuszKita napisał(a): Cześć, Padło tu stwierdzenie że do 150k spokojnie kupię 996.2. Niestety nie jest to już aktualne(zaznaczam, dotyczy tylko coupe C2 MT) Tak się składa że jestem po długich poszukiwaniach 996.1 lub 996.2, chodź idealnie chciałem trafić na 996.1 '98 ze szperą. Zobaczyłem wiele aut przez ostatnie miesiące, szukałem w PL, JP, DE, FR, NL, IT. Dzwoniłem, pytałem, przeglądałem każdego dnia. Wniosek jaki mam to na zadbane 996.1 lub 996.2 ze sprawdzoną historia, bezwypadkowe, w większości w pierwszym lakierze, nie wymagające wkładu to 150k jest za mało. 160-170k można zacząć rozmawia a i tak może być mało(z wliczoną akcyzą w przypadku zagranicy) Wiem że są oferty tańsze ale te auta wymagają dużego wkładu na start lub są po prostu nie warte kupna ze względu na stan. W przypadku JP i małych przebiegów z racji na wiek auta, krótkie trasy i pewnie masę odpaleniu w historii, jeżdżenie na zimnym silniku przez co rozrzedzonym oleju przez paliwo trzeba się liczyć z bore scoring. W ostatnim tyko czasie spotkałem się z kilkoma takimi silnikami, jeden poniżej 40k przebiegu. Nie znam agentów którzy przed licytacja oferują PPI z zaglądaniem do cylindra więc trzeba mieć na uwadze wysokie prawdopodobieństwo BS i dodać te 30-40k do ceny w zależności jakie kto ma znajomości warsztatowe Tak jak ktoś kiedyś wspomniał extended leather ratuje sytuację w 996, a wygląd .1 z czasem zaczyna się bardzo doceniać, coś jest w tej prostej formie. Bardzo też czuc różnice wagi 4s a wczesnych c2 99, weź to pod uwagę. Więcej czasu przypuszczam że będziesz spędzal jeżdżąc niż patrząc. Chodź czasem to bywa różnie Trafna opinia. Często okazje cenowe okazują się workiem bez dna lub co najmniej początkiem inwestycji. Warto sprawdzić auto, zapłacić wiecej i cieszyć się jazdą, a nie spotkaniami w warsztacie. Sam kupiłem swoją 4S w bardzo dobrym stanie do jazdy. Naprawdę piękne auto. A i tak sporo zainwestowałem w bieżące naprawy, wymiany czy tzw. usuwanie typowych przypadłości modelu. W aucie lata i przebiegi lecą i trzeba robić coś co jakiś czas. A to pompa wody padnie, a to przewody trzeba wymienić, a to coś uszczelnić itd. To normalne, o ile ktoś nie zrobił tego przed tobą. Tak już jest i trzeba serwisować aby cieszyć się jazdą. Życzę powodzenia w poszukiwaniach i bezawaryjnej jazdy. 👍
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 23.08.2022, 21:28 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
No to może warto rozejrzeć się za jakimś transaxlem, ewentualnie pozostaje oklepane lecz świetnie prowadzące się Boxster lub Cayman w generacjach sprzed 718.
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 23.08.2022, 21:40 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
fanboy napisał(a): No to może warto rozejrzeć się za jakimś transaxlem, ewentualnie pozostaje oklepane lecz świetnie prowadzące się Boxster lub Cayman w generacjach sprzed 718. Kolega już posiada 944, wspominał o tym.
_________________ Apartamenty nad polskim morzem; IG: morskie.grzybowo Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3Garaż: 982C - MY18 718 Cayman
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|