Autor |
Wiadomość |
yankol
|
Napisane: 28.07.2022, 12:36 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
Nadszedł ten szczęśliwy moment w życiu w którym poważnie z małżonką zaczynamy rozglądać się za wymarzoną, pierwszą 911. Z uwagi na dostępny budżet +/- 150k PLN zdajemy sobie sprawę z tego, że w grę wchodzą tylko podstawowe wersje poliftowej 996. Być może przedliftowej 997... Przeznaczenie - weekendowe, rodzinne wycieczki z dziećmi. Więc raczej chill ze szczyptą emocji niż ciężkie upalanie na torze. Jeżeli chodzi o nasze wymagania to: > całkowicie sprawny mechanicznie samochód nie wymagający na starcie kilkunastu/dziesięciu tysięcy wkładu, > pochodzenie Europa/Japonia, > nie spawany z trzech , > dobry stan wizualny. Z zakupem jakoś wybitnie nam się nie spieszy - będziemy szukali 'tego jedynego' samochodu który 'chwyci nas za serca' Jeżeli ktoś z Was ma samochód wpisujący się w powyższe i zastanawia się nad sprzedażą - bardzo proszę o info na priv. Prosimy również o uwagi, sugestie związane z takim zakupem - w oparciu o Wasze doświadczenia - co kupować, czego się wystrzegać, do czego warto dołożyć itp. Z góry dziękuję PS. W przypadku zakupu 911 moja 944 będzie na sprzedaż. Niestety nie mamy miejsca na dwa weekendowe auta.
_________________
Było 944.2 2.5 NA 1986 Jest 911 997.1 Carrera S 2005
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 30.07.2022, 10:09 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 30.07.2022, 10:45 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 303 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
Sprawdziłeś już Kolego dane w cepik i potem jakiś raport VIN? Dziś to dla mnie pierwszy krok mimo wszystko przy weryfikacji jakiegokolwiek pojazdu.
_________________ Apartamenty nad polskim morzem; IG: morskie.grzybowo Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3Garaż: 982C - MY18 718 Cayman
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 30.07.2022, 14:13 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 30.07.2022, 14:27 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Wg mnie za tanie, ale ja się nie znam.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 30.07.2022, 14:38 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 651
|
Ja mam do sprzedania 997.1 4S cabrio. Zapraszam 😀
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 30.07.2022, 15:04 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
berni500 no właśnie cena wydaje się aż za bardzo promocyjna. Stąd pytanie czy ktoś go oglądał. Eclipser - generalnie nie braliśmy pod uwagę cabrio ale możesz podesłać na PM jakieś szczegóły i zdjęcia.
_________________
Było 944.2 2.5 NA 1986 Jest 911 997.1 Carrera S 2005
|
|
Góra |
|
Barti
|
Napisane: 30.07.2022, 15:12 |
|
Dołączył: 27.11.2020 Posty: 331 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 730
|
b0g0b0jny napisał(a): Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Teoretycznie w 3.8 w 997.1 z remontem trzeba się liczyć zawsze niezależenie od przebiegu. Można znaleźć przypadki gdzie już przy kilkunastu tys. km były do remontu. Moim zdaniem nie ma się jednak co tym zniechęcać. Zrobić przegląd, sprawdzić gładzie i jak jest OK to kupować i nawijać kilometry. Mój 3.8 przebił granicę 200 kkm przebiegu na torze w Poznaniu i dalej się kręci jak trzeba.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 30.07.2022, 15:33 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Cena jest na poziomie 996 4S, myśle ze jakby był ok to by zniknął w ciągu 3 dni.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 30.07.2022, 16:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2101 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Zastanawia mnie ta „awaryjność” jednostek 3.4 w 996.1 Kiedy je szlag trafia? Moja ma 25 lat i nie chce się zepsuć. A takie 1.4 w VW to pada w ciągu 5 lat, ale to przecież VW i każdy kupi
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 30.07.2022, 18:05 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Barti napisał(a): b0g0b0jny napisał(a): Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Teoretycznie w 3.8 w 997.1 z remontem trzeba się liczyć zawsze niezależenie od przebiegu. Można znaleźć przypadki gdzie już przy kilkunastu tys. km były do remontu. Moim zdaniem nie ma się jednak co tym zniechęcać. Zrobić przegląd, sprawdzić gładzie i jak jest OK to kupować i nawijać kilometry. Mój 3.8 przebił granicę 200 kkm przebiegu na torze w Poznaniu i dalej się kręci jak trzeba. Pełna zgoda. Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
arti_dg
|
Napisane: 31.07.2022, 13:41 |
|
Dołączył: 13.09.2014 Posty: 90
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 31.07.2022, 14:07 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
adamax napisał(a): Zastanawia mnie ta „awaryjność” jednostek 3.4 w 996.1 Kiedy je szlag trafia? Moja ma 25 lat i nie chce się zepsuć. A takie 1.4 w VW to pada w ciągu 5 lat, ale to przecież VW i każdy kupi Adaś, ja o 3,4 nie słyszałem. Natomiast 3,6 z niskim przebiegiem to gwarantowane kłopoty. Prędzej czy później. Generalnie wszystkie do generacji 997.2 trzeba endoskopem sprawdzić. Poza turbo i tymi specjalnymi. Pozdrawiam Berni
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 16.08.2022, 8:47 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
Podbiję trochę temat Po 2 tygodniach szukania, oglądania i myślenia aktualnie chętniej spoglądamy w stronę 997.1. Budżet ~180k PLN.
_________________
Było 944.2 2.5 NA 1986 Jest 911 997.1 Carrera S 2005
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 16.08.2022, 20:36 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 862 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
|
Ile oglądałeś 996? Jaki stan?
_________________
MB W126 260SE '87 MB C126 560SEC '90 MB R129 SL500 '99 MB W204 C63 AMG '09 Porsche 911 996.2 C2 '01 Honda CRX ED9 K20 track tool '90 BMW S1000R '17
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2022, 21:46 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
yankol napisał(a): Podbiję trochę temat Po 2 tygodniach szukania, oglądania i myślenia aktualnie chętniej spoglądamy w stronę 997.1. Budżet ~180k PLN. W tej cenie to raczej przedlift, czyli prędzej czy później kłopoty. Może się udać, a może nie… Ale jak powszechnie wiadomo, co ja tam wiem.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 17.08.2022, 18:21 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 355
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 17.08.2022, 22:37 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 259
|
Na początku każdy szuka najtańszej sztuki, przeważnie jest to mina i wymaga kosztownych napraw szczególnie jak to jest Porsche. Po takich doświadczeniach przy kolejnym zakupie szuka się z tych najdroższych a na koniec okazuje się ze jest to taniej i lepiej. Myślę, że warto to przemyśleć.
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 18.08.2022, 8:29 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127 Lokalizacja: Zabrze
Nr klubowicza: 783
|
Mikołaj napisał(a): Ile oglądałeś 996? Jaki stan? Kilka sztuk. Stan różny, ceny różne Z naszej perspektywy 996 jest mniej pożądane z uwagi na wygląd - zarówno zewnętrzny jak i wewnętrzny. z palety 996 wysoko w naszych notowaniach stoi C4S - tutaj, jesteśmy w stanie przekroczyć budżet założony na 996 (bo ten jest niższy od tego założonego na 997). berni500 napisał(a): W tej cenie to raczej przedlift, czyli prędzej czy później kłopoty. Może się udać, a może nie… Ale jak powszechnie wiadomo, co ja tam wiem. Tak - pod uwagę bierzemy jedynie przedlifta - właśnie z uwagi na budżet. Rafał-El napisał(a): Na początku każdy szuka najtańszej sztuki, przeważnie jest to mina i wymaga kosztownych napraw szczególnie jak to jest Porsche. Po takich doświadczeniach przy kolejnym zakupie szuka się z tych najdroższych a na koniec okazuje się ze jest to taniej i lepiej. Myślę, że warto to przemyśleć. Mam pełną świadomość 'zagrożenia' wynikającego z zakupu tych samochodów. Nie podejmę się wydania prawie 200k bez porządnej weryfikacji stanu samochodu. Nie zależy mi na ultraniskim przebiegu - wręcz przeciwnie - nie przerażają nas przebiegi w okolicach 200kkm. Także chyba musimy po prostu szukać/czekać.
_________________
Było 944.2 2.5 NA 1986 Jest 911 997.1 Carrera S 2005
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 18.08.2022, 8:57 |
|
|
W tym budżecie to lepiej kupić ładne 996.2, niż najtańsze 997.1, które poza paroma kwestiami estetycznymi jest praktycznie tym samym samochodem.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|