Autor |
Wiadomość |
yankol
|
Napisane: 28.07.2022, 12:36 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127
|
Nadszedł ten szczęśliwy moment w życiu w którym poważnie z małżonką zaczynamy rozglądać się za wymarzoną, pierwszą 911. Z uwagi na dostępny budżet +/- 150k PLN zdajemy sobie sprawę z tego, że w grę wchodzą tylko podstawowe wersje poliftowej 996. Być może przedliftowej 997... Przeznaczenie - weekendowe, rodzinne wycieczki z dziećmi. Więc raczej chill ze szczyptą emocji niż ciężkie upalanie na torze. Jeżeli chodzi o nasze wymagania to: > całkowicie sprawny mechanicznie samochód nie wymagający na starcie kilkunastu/dziesięciu tysięcy wkładu, > pochodzenie Europa/Japonia, > nie spawany z trzech  , > dobry stan wizualny. Z zakupem jakoś wybitnie nam się nie spieszy - będziemy szukali 'tego jedynego' samochodu który 'chwyci nas za serca' Jeżeli ktoś z Was ma samochód wpisujący się w powyższe i zastanawia się nad sprzedażą - bardzo proszę o info na priv. Prosimy również o uwagi, sugestie związane z takim zakupem - w oparciu o Wasze doświadczenia - co kupować, czego się wystrzegać, do czego warto dołożyć itp. Z góry dziękuję  PS. W przypadku zakupu 911 moja 944 będzie na sprzedaż. Niestety nie mamy miejsca na dwa weekendowe auta.
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 30.07.2022, 10:09 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127
|
|
Góra |
|
Cember666
|
Napisane: 30.07.2022, 10:45 |
|
Dołączył: 24.01.2014 Posty: 316 Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
|
Sprawdziłeś już Kolego dane w cepik i potem jakiś raport VIN? Dziś to dla mnie pierwszy krok mimo wszystko przy weryfikacji jakiegokolwiek pojazdu.
_________________ Apartamenty nad polskim morzem; IG: morskie.grzybowo Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3Garaż: 982C - MY18 718 Cayman 955 - MY03 Cayenne S
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 30.07.2022, 14:13 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 30.07.2022, 14:27 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
Wg mnie za tanie, ale ja się nie znam.
|
|
Góra |
|
Eclipser
|
Napisane: 30.07.2022, 14:38 |
|
Dołączył: 4.05.2011 Posty: 653
|
Ja mam do sprzedania 997.1 4S cabrio. Zapraszam 😀
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 30.07.2022, 15:04 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127
|
berni500 no właśnie cena wydaje się aż za bardzo promocyjna. Stąd pytanie czy ktoś go oglądał. Eclipser - generalnie nie braliśmy pod uwagę cabrio  ale możesz podesłać na PM jakieś szczegóły i zdjęcia.
|
|
Góra |
|
Barti
|
Napisane: 30.07.2022, 15:12 |
|
Dołączył: 27.11.2020 Posty: 350 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 730
|
b0g0b0jny napisał(a): Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Teoretycznie w 3.8 w 997.1 z remontem trzeba się liczyć zawsze niezależenie od przebiegu. Można znaleźć przypadki gdzie już przy kilkunastu tys. km były do remontu. Moim zdaniem nie ma się jednak co tym zniechęcać. Zrobić przegląd, sprawdzić gładzie i jak jest OK to kupować i nawijać kilometry. Mój 3.8 przebił granicę 200 kkm przebiegu na torze w Poznaniu i dalej się kręci jak trzeba.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 30.07.2022, 15:33 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
Cena jest na poziomie 996 4S, myśle ze jakby był ok to by zniknął w ciągu 3 dni.
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 30.07.2022, 16:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2268 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Zastanawia mnie ta „awaryjność” jednostek 3.4 w 996.1 Kiedy je szlag trafia? Moja ma 25 lat i nie chce się zepsuć. A takie 1.4 w VW to pada w ciągu 5 lat, ale to przecież VW i każdy kupi 
_________________ pozdrawiam Adam ============ 944/993/996T/957/970986/996http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 30.07.2022, 18:05 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Barti napisał(a): b0g0b0jny napisał(a): Przy tym przebiegu i silniku (jeśli nie był już robiony) trzeba się liczyć z remontem silnika.
Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka Teoretycznie w 3.8 w 997.1 z remontem trzeba się liczyć zawsze niezależenie od przebiegu. Można znaleźć przypadki gdzie już przy kilkunastu tys. km były do remontu. Moim zdaniem nie ma się jednak co tym zniechęcać. Zrobić przegląd, sprawdzić gładzie i jak jest OK to kupować i nawijać kilometry. Mój 3.8 przebił granicę 200 kkm przebiegu na torze w Poznaniu i dalej się kręci jak trzeba. Pełna zgoda. Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
arti_dg
|
Napisane: 31.07.2022, 13:41 |
|
Dołączył: 13.09.2014 Posty: 93
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 31.07.2022, 14:07 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
adamax napisał(a): Zastanawia mnie ta „awaryjność” jednostek 3.4 w 996.1 Kiedy je szlag trafia? Moja ma 25 lat i nie chce się zepsuć. A takie 1.4 w VW to pada w ciągu 5 lat, ale to przecież VW i każdy kupi  Adaś, ja o 3,4 nie słyszałem. Natomiast 3,6 z niskim przebiegiem to gwarantowane kłopoty. Prędzej czy później. Generalnie wszystkie do generacji 997.2 trzeba endoskopem sprawdzić. Poza turbo i tymi specjalnymi. Pozdrawiam Berni
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 16.08.2022, 8:47 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127
|
Podbiję trochę temat Po 2 tygodniach szukania, oglądania i myślenia aktualnie chętniej spoglądamy w stronę 997.1. Budżet ~180k PLN.
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 16.08.2022, 20:36 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 885
|
Ile oglądałeś 996? Jaki stan?
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 16.08.2022, 21:46 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1586
|
yankol napisał(a): Podbiję trochę temat Po 2 tygodniach szukania, oglądania i myślenia aktualnie chętniej spoglądamy w stronę 997.1. Budżet ~180k PLN. W tej cenie to raczej przedlift, czyli prędzej czy później kłopoty. Może się udać, a może nie… Ale jak powszechnie wiadomo, co ja tam wiem.
|
|
Góra |
|
tony_szpachli
|
Napisane: 17.08.2022, 18:21 |
|
Dołączył: 1.01.2018 Posty: 354
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 17.08.2022, 22:37 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 273
Nr klubowicza: 584
|
Na początku każdy szuka najtańszej sztuki, przeważnie jest to mina i wymaga kosztownych napraw szczególnie jak to jest Porsche. Po takich doświadczeniach przy kolejnym zakupie szuka się z tych najdroższych a na koniec okazuje się ze jest to taniej i lepiej. Myślę, że warto to przemyśleć.
|
|
Góra |
|
yankol
|
Napisane: 18.08.2022, 8:29 |
|
Dołączył: 29.11.2015 Posty: 127
|
Mikołaj napisał(a): Ile oglądałeś 996? Jaki stan? Kilka sztuk. Stan różny, ceny różne  Z naszej perspektywy 996 jest mniej pożądane z uwagi na wygląd - zarówno zewnętrzny jak i wewnętrzny. z palety 996 wysoko w naszych notowaniach stoi C4S - tutaj, jesteśmy w stanie przekroczyć budżet założony na 996 (bo ten jest niższy od tego założonego na 997). berni500 napisał(a): W tej cenie to raczej przedlift, czyli prędzej czy później kłopoty. Może się udać, a może nie… Ale jak powszechnie wiadomo, co ja tam wiem. Tak - pod uwagę bierzemy jedynie przedlifta - właśnie z uwagi na budżet. Rafał-El napisał(a): Na początku każdy szuka najtańszej sztuki, przeważnie jest to mina i wymaga kosztownych napraw szczególnie jak to jest Porsche. Po takich doświadczeniach przy kolejnym zakupie szuka się z tych najdroższych a na koniec okazuje się ze jest to taniej i lepiej. Myślę, że warto to przemyśleć. Mam pełną świadomość 'zagrożenia' wynikającego z zakupu tych samochodów. Nie podejmę się wydania prawie 200k bez porządnej weryfikacji stanu samochodu. Nie zależy mi na ultraniskim przebiegu - wręcz przeciwnie - nie przerażają nas przebiegi w okolicach 200kkm. Także chyba musimy po prostu szukać/czekać.
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 18.08.2022, 8:57 |
|
|
W tym budżecie to lepiej kupić ładne 996.2, niż najtańsze 997.1, które poza paroma kwestiami estetycznymi jest praktycznie tym samym samochodem.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|