Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.06.2023, 17:00 

Dołączył: 9.03.2017
Posty: 159
ledakar napisał(a):
@fanboy Zapominamy o jednej rzeczy. O Designie. Niektóre auta, szczególnie w takiej cenie kupujemy przede wszystkim ze względu na to czy nam się podobają, czy nie. Przeżyje brak AWD i sztywniejsze zawieszenie, bo nie będę tym autem robił tysięcy km. To bardziej auto do fun'u spełnienie dziecięcy marzeń. Jak teraz mnie w teorii stać - na pewno by spłacać raty leasingowe, to zastanawiam się po prostu czy nie poszaleć i wziąć Ferrarkę - nikt nie wie co będzie za 5-10 lat, a marzenie uda się spełnić. Tak po prostu.


Trzeba się po prostu przejechać Romą lub 296GTB i będziesz znał odpowiedź. Ja nie rozumiem opcji pytania innych "co WY na to?", auto kupuje dla siebie a nie dla innych. To ja mam mieć banana na twarzy i oglądać się po każdym zaparkowaniu, a nie inni.
Ja zrezygnowałem z 296GTB na rzecz Porsche, bo tam nie było dreszczyka emocji, no i obsługa w Wawie, ale to już inny temat...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 0:17 

Dołączył: 16.04.2017
Posty: 191
@Ygrek - pisałem o tym już dużo wcześniej, że czekam na jazdę testową Romą, by samodzielnie ocenić czy to auto jest dla mnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.06.2023, 16:31 

Dołączył: 9.03.2017
Posty: 159
ledakar napisał(a):
@Ygrek - pisałem o tym już dużo wcześniej, że czekam na jazdę testową Romą, by samodzielnie ocenić czy to auto jest dla mnie.


Z własnego doświadczenia powiem Ci tak, Roma jest dla emerytów :lol: , jak się przejedziesz 296 zrozumiesz.
W Czerwcu jest Esperienza Ferrari w Łodzi właśnie z jazdami testowymi Romą, Katowice Ci to ogarną.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2023, 16:19 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
Tylko jak dla mnie TS w podobnej cenie jest lepszą opcją wyboru bo to topowa 911 do jazdy na co dzień z elektroniką i parametrami znacznie przewyższającymi Romę, w dodatku łatwiejszy dostęp do serwisu i rynku części zamiennych. Roma przede wszystkim nadrabia designem ale nie jest to docelowe Ferrari, to samo Portofino 4 Lusso albo i jeszcze gorzej. Ferrari to juz nalezy brać z górnej półki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2023, 7:43 

Dołączył: 29.03.2021
Posty: 50
Kolega pyta o starą 991.2 Turbo / S w porównaniu do nowej 992 GTS. Bez zastanowienia wybrałbym GTS. 991.2 to już jest relikt- szczególnie wnętrze. Dla mnie nie do przebolenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2023, 8:07 

Dołączył: 5.12.2019
Posty: 386
Jeżeli głównym kryterium jest wnętrze zamiast to jak się prowadzi w różnych warunkach, ile daje frajdy z jazdy i jakie jego będzie głównie przeznaczenie to tak - relikt


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2023, 11:43 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
A czy w przypadku Turbo/S gen. 992 zakładając nieograniczone możliwości finansowe zaznaczylibyście w opcji pakiet SportDesign (m.in. przerobiony przedni zderzak, lotka boczna, wydłużony tylny spojler z zakrzywieniem na końcach). Patrząc rozsądnie jak najbardziej wypada choćby pod względem zwiększonej wartości auta, natomiast osobiście niespecjalnie mnie to przekonuje, mocno przekombinowane i za długi ten spojler jak dla mnie, ponadto nie podobają mi się lakierowane elementy na ten sam kolor co nadwozie lub w czarnym połysku, dla mnie te dolne elementy powinny być w czarnym macie, a nie tak od góry do dołu całe autko połyskuje niczym psu jajca. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2023, 12:46 

Dołączył: 29.03.2021
Posty: 50
Zależy czy Ci się podoba ja bym dobrał te dodatki bez wątpienia lakierowane w czarny połysk w przypadku Turbo S 992 natomiast nie wziąłbym matowych- wówczas zalatywałyby tanim plastikiem.

Jeżeli głównym kryterium jest wnętrze zamiast to jak się prowadzi w różnych warunkach, ile daje frajdy z jazdy i jakie jego będzie głównie przeznaczenie to tak - relikt

Za dobrą 991.2 TS trzeba zapłacić 700k~. Widziałem już kilka razy 992 Turbo za niewiele więcej niż 900k. Droga nie jest daleka i według mnie 991.2 jest mega przeszacowana / przewartościowana za to co oferuje. Ja widząc stojące obok siebie 991.2 i 992 nie mogłem już patrzeć na poprzednią generację- zresztą mega mnie rozczarowała podczas testów. Głównym problemem tego auta jest to, że jest już dość stare a lift niewiele zmienił.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2023, 18:52 

Dołączył: 22.05.2022
Posty: 72
Inna kwestia że w konfiguratorze Porsche istnieje wyłącznie dobór poszczególnych opcji na zasadzie "wybrane opcje zostaną dodane lub usunięte z taką a nie inną konfiguracją" co jest trochę kuriozalne, np. dodając pakiet Heritage Design Package Pure nie możesz już dodać kontrastowego przeszycia ani aluminium szczotkowanego na desce rozdzielczej, a co bardziej kuriozalne podświetlonego napisu na progu drzwi, już nie mówię że w "opcjach indywidualnych" w ogóle nie można pewnych opcji zatwierdzić bo wyskakuje wewnętrzny błąd danych. :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum