Autor |
Wiadomość |
till909
|
Napisane: 17.05.2023, 14:38 |
|
Dołączył: 17.05.2023 Posty: 3
|
Dzień dobry, Szukałem podobnego wątku na forum, lecz nie udało mi się go znaleźć. Poważnie rozważam zakup 911, w wersji turbo (lub turbo s), lub gts. Wersja 991.2, lub 992 w przypadku gts. Auto będzie używane głównie na codzień (dojazdy do pracy, wypad na lody, etc.), sporadycznie wypad na weekend w 2 osoby na jakąś wycieczkę typu góry, czy morze. Pytanie do Was, jako znawców tematu - co lepsze? Okej, wiem wiem, wszystko zależy od preferencji. Ogólnie koszty zakupu są podobne, zaś moim kryterium będzie głównie to, jak to się sprawdza na codzień w mieście (twardość zawieszenia oraz podatność na nierówności oraz - z uwagi na żonę -wyciszenie wnętrza). Jeśli różnice są pomijalne, turbo byłoby fajną opcją. Jeśli są duże, to wówczas gts będzie naturalnym wyborem. Jeździłem oboma, przy czym na różnych drogach i nie jestem w stanie tego porównać, paradoksalnie gts wydawał mi się twardszy i głośniejszy niż turbo, co raczej jest moim subiektywnym odczuciem, właśnie z uwagi na inne drogi. Prośba o małą podpowiedź
|
|
Góra |
|
cukin
|
Napisane: 17.05.2023, 15:22 |
|
Dołączył: 17.01.2009 Posty: 164
|
Może warto poczekać trochę na 992.2 4S które będzie bardziej komfortowe niż GTS.
|
|
Góra |
|
till909
|
Napisane: 17.05.2023, 16:14 |
|
Dołączył: 17.05.2023 Posty: 3
|
Pomysł do rozważenia, ale przy kolejnej 911 Póki co chciałbym móc cieszyć się autkiem na już - tylko którą wersją, tu mam jedyny dylemat.
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 17.05.2023, 20:18 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
TURBO jest mega , polecam !
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 18.05.2023, 7:36 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
W drogowych 911-kach według mnie jest Turbo i długo długo nic...
Na poparcie słów historia z życia wzięta. Wziąłem z salonu nową 992 4S, pojeździłem ze 3 miesiące i pojechałem na Porsche Experience na Silesia Ring.
Tam w potężnym deszczu wsadzali nas do różnych samochodów Porsche, w tym zabawa Launch Control w Turbo S....Do dzisiaj pamiętam ten pierwszy start (Sport+) i to pierwsze hamowanie (ceramika)...Za tydzień w garażu miałem już Turbo S a 3 miesięczna naprawdę szybka 450 konna 911 wróciła do salonu..
To są inne....galaktyki...
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 18.05.2023, 8:18 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Turbo jest bardziej komfortowo ustawione niż GTS. Jest lepiej wyposażone niż inne modele 911 Ma najwiecej mocy z linii 911 (oproczGT2RS) Jest Turbo. Top of the food chain. Do celów które wspominasz jest idealny. Chociaż, żeby być fair - wspaniałe się sprawdzi na przykład Skoda Fabia, która ma również całkiem komfortowe zawieszenie, nieco większy bagażnik i wystarczająco miejsca w kabinie dla dwojga. Nie ma jednak napędu na 4 koła więc na wycieczki w góry może jednak nieco lepsze będzie Turbo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 18.05.2023, 11:29 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Miałem 997.1 turbo na manualu, mam GTS (991.1) na PDK. Turbo - dziki żubr. GTS - zwinny tygrys. Podpisano: Gucwiński.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
alpin
|
Napisane: 18.05.2023, 11:48 |
|
Dołączył: 3.10.2016 Posty: 65
|
Tylko, że w Turbo dźwięku brak
|
|
Góra |
|
Ygrek
|
Napisane: 18.05.2023, 14:46 |
|
Dołączył: 9.03.2017 Posty: 159
|
alpin napisał(a): Tylko, że w Turbo dźwięku brak Dokładnie tak, w temacie brzmienia GTS to inna liga.
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: 18.05.2023, 14:57 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 450
Nr klubowicza: 797
|
pawelmontana napisał(a): Miałem 997.1 turbo na manualu, mam GTS (991.1) na PDK. Turbo - dziki żubr. GTS - zwinny tygrys. Podpisano: Gucwiński. 991.1 GTS Rwd bez szyberdachu i może na sprzedaż? 😉 Panowie ale kolega pyta o 992 GTS gdzie też jest tt… więc jak to porównać do dźwięku N/A w 991.1 Turbo 991 dla mnie mega fajne auto. Brałbym ponad 992 GTS 🤷♂️ bo mi się bardziej podoba po prostu.
|
|
Góra |
|
Horse
|
Napisane: 18.05.2023, 16:25 |
|
Dołączył: 8.06.2020 Posty: 41
Nr klubowicza: 689
|
Turbo lub turbo S - owszem jest trochę cichszy niż GTS ale przy założeniu że ma być to daily i jeszcze żona ma siedzieć obok - to jest to zaleta i najlepszy wybór. A prowadzenie, przyśpieszanie i hamowanie - to tak jak napisał Darek - turbo i długo nic
_________________
Silesia 1:53,00 Kielce 2:02,924 Poznań 1:46,231
Opony Michelin Pilot 4s
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 18.05.2023, 17:12 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Bierz to które ma approved. Zwłaszcza jak ma to być auto na co dzień.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 18.05.2023, 18:55 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Kto z was wykorzystuje parametry z Turbo w realnym życiu na codzień? Full wyposażona 4S nie wystarczy?
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 18.05.2023, 21:46 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 469
|
turbo to zawsze turbo, albo inne wersje nawet podstawowe albo turbo, nie mowie co jest lepsze a co gorsze ale turbo tak samo jak wersje gt3 to zawsze trochę inny poziom 911, i cenowy i pozniej przy odsprzedaży.
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 20.05.2023, 8:36 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
Johnny napisał(a): Kto z was wykorzystuje parametry z Turbo w realnym życiu na codzień? Full wyposażona 4S nie wystarczy? Załącznik: 98063e04-1cff-4d52-aa96-ac76016139d8.jpg Jeśli jeżdżę to wykorzystuję. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 20.05.2023, 8:50 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
9ELF napisał(a): Johnny napisał(a): Kto z was wykorzystuje parametry z Turbo w realnym życiu na codzień? Full wyposażona 4S nie wystarczy? Załącznik: 98063e04-1cff-4d52-aa96-ac76016139d8.jpg Jeśli jeżdżę to wykorzystuję. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Nie rozumiem co ma 996 Turbo do 991 Turbo i 992 GTS? Zbyszek, ale to przecież nie jest Twoje daily
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 20.05.2023, 16:09 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Kwestia wydechu w czasach uturbionych 911 schodzi raczej na plan dalszy, a bardziej należy tu rozważyć kwestię skrętności oraz trzymania się zakrętów czy resorowania.
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 20.05.2023, 20:12 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
Johnny napisał(a): 9ELF napisał(a): Johnny napisał(a): Kto z was wykorzystuje parametry z Turbo w realnym życiu na codzień? Full wyposażona 4S nie wystarczy? Załącznik: 98063e04-1cff-4d52-aa96-ac76016139d8.jpg Jeśli jeżdżę to wykorzystuję. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Nie rozumiem co ma 996 Turbo do 991 Turbo i 992 GTS? Zbyszek, ale to przecież nie jest Twoje daily Turbo to turbo , masz racje to nie daily. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 22.05.2023, 13:28 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Johnny napisał(a): Kto z was wykorzystuje parametry z Turbo w realnym życiu na codzień? Full wyposażona 4S nie wystarczy? Po ponad roku użytkowania na drogach i torach całej Europy stwierdzam że wykorzystuję parametry Turbo S do cna...Powiem więcej, pojawiają się coraz częstsze sytuacje że mocy i momentu mogło by być więcej (jest approved więc nie ruszam programu...do czasu ...Ale to skrzywienie ze ścigania motocyklowego...Tam trzeba było mieć cohones a jazda 911 w wersji Turbo S nawet na szybkim torze typu SPA jest...po prostu łatwa... Wypasiona na maxa 4S była dla mnie zdecydowanie za słaba...i nie jestem odosobnionym przypadkiem
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 23.05.2023, 7:05 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Wamet napisał(a): Johnny napisał(a): Kto z was wykorzystuje parametry z Turbo w realnym życiu na codzień? Full wyposażona 4S nie wystarczy? Po ponad roku użytkowania na drogach i torach całej Europy stwierdzam że wykorzystuję parametry Turbo S do cna...Powiem więcej, pojawiają się coraz częstsze sytuacje że mocy i momentu mogło by być więcej (jest approved więc nie ruszam programu...do czasu ...Ale to skrzywienie ze ścigania motocyklowego...Tam trzeba było mieć cohones a jazda 911 w wersji Turbo S nawet na szybkim torze typu SPA jest...po prostu łatwa... Wypasiona na maxa 4S była dla mnie zdecydowanie za słaba...i nie jestem odosobnionym przypadkiem Ja rozumiem że mocy zawsze mało, nawet w takiej rakiecie jak Turbo S Ale kolega ma dylemat UŻYWANY Turbo S vs nowy GTS, głównie jazda na codzień, a czy tam różnica będzie taka widoczna? 3.5s do setki, 300kmh+, ceramikę też można mieć, chyba do codziennej jazdy, przez cały rok, miasto, korki, krótkie trasy, zła pogoda, ograniczenia prędkości itp to wystarczy? Zresztą, na tor chyba też niezły wybór jak to właśnie GTS chyba był najszybszy na ostatnim trackdayu?
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|