|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Bergen
|
Napisane: 29.03.2007, 10:55 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
Panowie, możecie podpowiedzieć czym różnią się 928 na rynek amerykański od tych europejskich ? Ustawienie lamp ? Prędkościomierz w milach ? Co jeszcze ?
|
|
Góra |
|
marcin944
|
Napisane: 29.03.2007, 11:04 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 36 Lokalizacja: Rawicz/Wrocław
Nr klubowicza: 021
|
Z tego, co pamiętam to jeszcze: dodatkowe obrysówki, odboje, pewne różnice w wyposażeniu (np. wcześniej do wyposażenia standardowego weszły poduszki powietrzne) i przede wszystkim mocami silników (ze względu na przystosowanie do benzyny 91 okt.)
_________________
944 2.7, 928 S4, 928 S3 GEMBALLA, 968 CS, 997.1 TT, 911 G Carrera Cabrio
Kiedy droga staje się celem... Porsche
|
|
Góra |
|
Bergen
|
Napisane: 29.03.2007, 11:50 |
|
Dołączył: 26.03.2007 Posty: 12
|
Możesz napisać coś więcej nt. różnic dot. silników ?
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|