Autor |
Wiadomość |
meewosh
|
Napisane: 24.03.2008, 22:59 |
|
Dołączył: 14.03.2007 Posty: 292
|
przepływ do Torbo/S2 ... raczej rzadkosći;.
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 24.03.2008, 23:39 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
nie jestem specem, ale miałem 2 przypadki sprawdzania przepływomierza właśnie poprzez odpięcie go... jeden w BMW 520, a drugi w Mondeo 1.8... więc zapytam - dlaczego to idiotyczny pomysł ? (przynajmniej będę wiedział na przyszłość, żeby mi nikt tak nie robił)
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 25.03.2008, 8:52 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
W tym układzie wtryskowym w przepływomierzu oprócz elementu mierzącego przepływ jest czujnik temp. dolotu typu NTC (rezystancja zmniejsza się wraz ze wzrostem temp). Tak więc przepływomierz to w rzeczywistości 2 urządzenia. Odpięcie wtyczki powoduje odłącenie obydwu - DME "myśli", ze powietrze ma temp ok. -30stC. Dodatkowo wyjęcie go powoduje zmniejszenie podciśnienia przed przepustnicą co zawsze zmieni warunki pracy motoru. Po zdjęciu przepływomierza silnik ma szansę pracować kulawo w trybie Idle i w bardzo wzbogaconym FT.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|