Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2008, 22:59 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
przepływ do Torbo/S2 ... raczej rzadkosći;.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2008, 23:39 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 827
nie jestem specem, ale miałem 2 przypadki sprawdzania przepływomierza właśnie poprzez odpięcie go... jeden w BMW 520, a drugi w Mondeo 1.8... więc zapytam - dlaczego to idiotyczny pomysł ? (przynajmniej będę wiedział na przyszłość, żeby mi nikt tak nie robił)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.03.2008, 8:52 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
W tym układzie wtryskowym w przepływomierzu oprócz elementu mierzącego przepływ jest czujnik temp. dolotu typu NTC (rezystancja zmniejsza się wraz ze wzrostem temp). Tak więc przepływomierz to w rzeczywistości 2 urządzenia. Odpięcie wtyczki powoduje odłącenie obydwu - DME "myśli", ze powietrze ma temp ok. -30stC. Dodatkowo wyjęcie go powoduje zmniejszenie podciśnienia przed przepustnicą co zawsze zmieni warunki pracy motoru. Po zdjęciu przepływomierza silnik ma szansę pracować kulawo w trybie Idle i w bardzo wzbogaconym FT.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum