Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.03.2008, 23:41 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Panowie jak sprawdzic czy przepływomierz jest sprawny?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2008, 23:46 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
ja swoj przeplywomierz juz wymienilem, ale w serwsie y Lellka, autko podlaczyli pod kompa i wszystko bylo jasne, podobno przeplywomierz powinien ,,falowac'' a moj jak stanol tak stal :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2008, 23:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
buaaa...pożycz sprawny - to rzecz która nie jednego już doprowadziła do sprzedazy auta...nie znam metody- comp. nic nie wykarze..to tak jak ze świecą...klapkowy czy z drucikiem ?




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2008, 23:51 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Ty masz auto z 2004 i komputer pamięta błedy.
w starszych niestety nie. :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2008, 23:53 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
klapkowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2008, 23:58 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
już dzisiaj jeden z turbo 220KM założyłem, było jeszcze gorzej, dym z rury i nic wiecej, a benzyna z wydechu kapała

czy przepływomierz z S2 jest taki sam jak do 951S?
numer 951S 951.606.121.01
numer 944S2 944.606.121.01


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 0:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
klapkowy to inna historia pogadaj z Tkackim idę spać ... http://pl.youtube.com/watch?v=B76Jt2mrT ... re=related :lol: :lol: porsche work is newer done... :wink:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 0:51 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
no no no ale garaż to masz czadowy :lol: :lol: :lol:
umnie kapela też sie zmieści :roll: ale tylko na CD :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 0:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
:wink:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 0:55 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
chociaż z drugiej strony 2 auta i motor sie u mieszczą, ale bębny i reszta to już szacun 8) 8) 8) :notworthy: :notworthy: :headbang: :notworthy: :notworthy:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 8:01 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
zibi - chcesz sprawdzić przepływomierz? wyjmij go i odpal - jeśli nie będzie różnicy, to znaczy że przepływomierz popsuty :P :p :P ;) ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 9:07 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Igor napisał(a):
zibi - chcesz sprawdzić przepływomierz? wyjmij go i odpal - jeśli nie będzie różnicy, to znaczy że przepływomierz popsuty :P :p :P ;) ;)


Nie rób tego. To idiotyczna sugestia.

Napisałem krótką instrukcję.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 10:13 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
nie no - te minki oznaczały psikusa, oczywiście jest to idiotyczny sposób na sprawdzenie przepływomierza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 10:43 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Igor napisał(a):
nie no - te minki oznaczały psikusa...


...albo pobłażliwość dla ignoranta z ust "Weterana"...
Jestem laik(onik)iem w tych sprawach i... Twoja sugestia zabrzmiała na pierwszy rzut oka logicznie :shock: :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 10:49 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
faktycznie, wybaczcie w takim razie... potraktowałem to z przymrużeniem oka, a nie zaznaczyłem tego wystarczająco w swojej wypowiedzi. Zibi - mam nadzieję, że nie zacząłeś podążać według mojej rady. sorka
a co do weterana - kasując wszystkie moje wypowiedzi OT, to sądzę, że szybko bym degradował do postaci mini-laika ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 11:03 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
tkacki napisał(a):

Napisałem krótką instrukcję.


Dzięki za instrukcje jak sprawdze to dam info.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2008, 22:25 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Zibi napisał(a):
czy przepływomierz z S2 jest taki sam jak do 951S?
numer 951S 951.606.121.01
numer 944S2 944.606.121.01


z tego co się orientuję to do S2 podchodzi ten sam co do S - 944.606.124.00
natomiast 944.606.121.01 to przepływki do silników 2.5 non turbo (od M44.05 do M44.10)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2008, 1:15 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
simprez napisał(a):
Zibi napisał(a):
czy przepływomierz z S2 jest taki sam jak do 951S?
numer 951S 951.606.121.01
numer 944S2 944.606.121.01


z tego co się orientuję to do S2 podchodzi ten sam co do S - 944.606.124.00
natomiast 944.606.121.01 to przepływki do silników 2.5 non turbo (od M44.05 do M44.10)




944.606.121.01 to jest do 3.0 do S2
a ja sie pytam o przepływke 951.606.121.01
czy to jest ta sama?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2008, 1:44 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Na 100% pewny nie jestem, ale chyba są to różne modele (nawet wg katalogu BOSCH'a mają różne numery:
- 944.606.121.01 ma odpowiednio: 0 280 202 064 /część nowa/, 0 986 280 041 /regenerowana/
- 951.606.121.01 natomiast: 0 280 203 026 /nowa/, 0 986 280 042 /regenerowana/),

z tym, że 944.606.121.01 to przepływka do 2,5 non turbo (M.44.05 - 10) i 2,7 (M.44.11 - 12).
Do S i S2 wchodzą 944.606.124.00 (kod silnika M.44.40-41).
Stwierdzam to na podstawie danych z 2 egzemplarzy PET i własnych doświadczeń (sam też szukałem przepływki do swojej S-ki :-D).

Przepływomierz do 951S wygląda TAK
niestety nie udało mi się znaleźć zdjęcia do 2.5 n/a czy 16V żeby móc porównać :-D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2008, 15:15 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum