Autor |
Wiadomość |
pit
|
Napisane: 16.02.2010, 14:35 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
ja chyba zacznę jeździć do Poznania, ponoć tam bardziej ogarniają 964.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.02.2010, 15:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No właśnie - jak Twoje doświadczenia z PCW? Bo zdaje się tam się "stołujesz"? Mnie lekko wystraszyli, jak musiałem im tłumaczyć co i jak. Trochę nie ten kierunek przekazywania informacji No i ta cena rbh...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 16.02.2010, 15:42 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
no stołuję się, ale martwi mnie umawianie auta z 2-3 tygodniiowym wyprzedzeniem bo jest jedna osoba, która "lubi się pogrzebać w 964".
oczekiwałbym że serwis za takie pieniążki będzie wiedział dosłownie wszystko na temat auta...
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 16.02.2010, 15:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
wit007 napisał(a): No to umieją w tym PCP ustawić czy jak? Mają wagi? Bo może przy jakiejś okazji bym zajechał. Chociaż stawki na 964 ciągle mnie przerażają. I co gorsza nie zapowiada się by je obniżyli ...wag niestety nie mają - a może teraz już mają , trzeba spytać ? standartowe ustawienia jakie są każdy serwis wie i z tym nie ma problemu niestandartowe trzeba( w negatywie )...trzeba wymyśleć samemu i próbować i dojść do tego o co nam chodzi.. jaki efekt chcemy uzyskać...wit007 co chcesz zrobić ?obniżyć ?ustawić - zmienić ustawienia ?
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.02.2010, 15:57 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Troszku bym obniżył. Generalnie ciekawi mnie co się zmieni w zachowaniu auta Także na jednym razie się u mnie nie skończy
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 16.02.2010, 16:26 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
rychu napisał(a): ..... mam pytanie czy już zacząć podsyłać ,,klijętów "...?
Chciałem tylko podkreślić, że można mieć sporo frajdy przy nawet laickim podejściu i niedużych nakładach.
Boże broń od klientów, którzy bardzo dużo wiedzą, spodziewają się, że po regulacji auto zacznie samo skręcać (we właściwym kierunku ), a ilość wyłożonej kasy nie jest im obojętna.
Proszę wziąć pod uwagę, nie raz się tak okazuje, że przy ustawianiu tych "wymarzonych negatywów" wychodzi, że się nie da, że nadwozie jest już "odbiegające", roboty parę godzin (bo w starych autach często wszystko stoi.... ) i okazuje się, że sukcesem jest zbliżenie się do parametrów fabrycznych. Ile takie doświadczenie jest warte - dla warsztatu, a ile dla klienta ? Czy nie lepiej zaufać projektantom Porsche i zamiast kombinować skupić się na tym, żeby wszystko było po prostu DOBRE !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
browar
|
Napisane: 16.02.2010, 18:45 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 58
|
Cieszy mnie, że czasem ktoś ma podejście strony warsztatowej...
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 16.02.2010, 21:41 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
wit007 napisał(a): Troszku bym obniżył. Generalnie ciekawi mnie co się zmieni w zachowaniu auta Także na jednym razie się u mnie nie skończy ..proponuje zmienić sprężyny na -20mnm FVd H&R Techart - ustawić pochylenie karoseri (do przodu ) tak jak w oryginale ,i normalne nastawy fabryczne zbierzność i kąty - różnica w prowadzeniu auta powinna być wyczuwalna na plus..mniejsze nurkowanie przy dochamowaniach i przechyły na zakrętach oraz ustanie tzw. myszkowania samochodu przy jeżdzie na wprost .- wymiana amortyzatorów nawet na oryginalne dużo daje gdyż nowe mają lepsze właściwości niż te sprzed 20 lat...a potem można wprowadzać experymenty... powodzenia
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 16.02.2010, 22:03 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
pdmobil napisał(a): rychu napisał(a): ..... mam pytanie czy już zacząć podsyłać ,,klijętów "...? Chciałem tylko podkreślić, że można mieć sporo frajdy przy nawet laickim podejściu i niedużych nakładach. Boże broń od klientów, którzy bardzo dużo wiedzą, spodziewają się, że po regulacji auto zacznie samo skręcać (we właściwym kierunku ), a ilość wyłożonej kasy nie jest im obojętna. Proszę wziąć pod uwagę, nie raz się tak okazuje, że przy ustawianiu tych "wymarzonych negatywów" wychodzi, że się nie da, że nadwozie jest już "odbiegające", roboty parę godzin (bo w starych autach często wszystko stoi.... ) i okazuje się, że sukcesem jest zbliżenie się do parametrów fabrycznych. Ile takie doświadczenie jest warte - dla warsztatu, a ile dla klienta ? Czy nie lepiej zaufać projektantom Porsche i zamiast kombinować skupić się na tym, żeby wszystko było po prostu DOBRE !
100% poparcia z mojej strony
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|