Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.07.2012, 23:12 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Temat wiekszosc juz pewnie przerabiala wiec chetnie podpytam o wasze zdanie po jakims czasie co byscie polecali do jazdy na codzien (czyt. w weekendy) + sporadycznie 2 razy do roku na tor / lotnisko. Nie chodzi mi o wyglad (obnizenie) ale aby sluzyly stosownie do amatorskiej jazdy:
1. Bilstein HD/B6 + sprezyny H&R - obnizenie o 40mm - najbardziej popularne ale czy da sie mniej obnizyc ?
2. Zwykle Bilsteiny + 20mnm FVd H&R Techart (kiedys proponowal Rychu)
3. Bilstein B16 - (gwintowane wiec mozliwosc regulacji ale ponoc zawsze twardo)
4. Zwykłe Koni czy Koni Sport - obnizenie o 35mm
5. Gwintowane Koni z regulacja twardosci? (pisal o nich kiedys Bart911 i cichyg60 - jak wrazenia?)
6. Inne jakies sprawdzone ... Sachsy?
Chodzi mi o to czy np ktos testowal B16ki i czy nie sa zbyt twarde do poruszania sie po naszych drogach, czy ktos ma porownanie jak przy Bilsteinie wypadaja Koni itd itp Znalazlem posty sprzed 2,5 roku ale moze dowiem sie czegos wiecej. Szukam oczywiscie na przod i tyl.
Z gory dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2012, 11:39 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
i dodatkowe pytanie ... czy ktos uzywal amorkow gwintowanych H&R? (ponoc na podzespołach Bilsteina ale o innej charakterystyce ...)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2012, 19:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie wiem czy taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje, ale zestawe H&R właśnie
kupił Tona, tyle że do 944Turbo. Kolumny są robione na wkładach od Bilsteina,
tylko nie jestem pewien jaki model. Może da znać w temacie :) Zestaw
raczej twardy - brak regulacji, więc ja bym nie polecał do tych wymagań
jakie masz.

Dla Twoich "zadań" najlepsze byłoby chyba gwintowane Koni albo same
Koni, oczywiście obydwa w opcji Sport, tak żeby łatwo regulować, choć
w temacie Koni do 911 nie mam żadnego doświadczenia to w transaxlach
jest dobry wybór jeżeli chcesz mieć auto na co dzień, a tylko czasem na tor.

Może ktoś obeznany w temacie amortyzatorów do 964 coś podpowie? :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2012, 19:32 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
ja mam na tyle standardowe bilstein, ze standardową regulacją jak w 964, ale rozumiem, że nie do końca o to chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.07.2012, 21:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Ja już o moim pisałem. Wszystkie nowe amortyzatory Bilstein B6, a sprezyny obniżone H&R (-40mm), jak opcja M030. To jest chyba najbardziej popularna opcja wsród klubowiczow rekreacyjno-pojezdzawkowych w USA oraz UK. W moim aucie sprawdzają się znakomicie, zarówno na drodze (trasa na Ring 2700km w cztery dni bez szkod w kregoslupie), a stabilność wydaje się nieporównanie lepsza, niż na chyba 20-letnich dotychczasowych amortyzatorach. W Niemczech dawalismy radę do 260km/h (licznikowych). Należy tylko unikać kraweznikow, dziur, terenu... Jest fajnie. 8)




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: amorki
PostNapisane: 17.07.2012, 21:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Rafal,
kup te... co mozesz...
kazde beda lepsze od ex USA
kup, zaloz i... powiedz nam jak bylo
drogi coraz lepsze...
potem czas na regulowane stabilizatory :)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.07.2012, 11:42 

Dołączył: 22.07.2012
Posty: 4
yoshi napisał(a):
Temat wiekszosc juz pewnie przerabiala wiec chetnie podpytam o wasze zdanie po jakims czasie co byscie polecali do jazdy na codzien (czyt. w weekendy) + sporadycznie 2 razy do roku na tor / lotnisko. Nie chodzi mi o wyglad (obnizenie) ale aby sluzyly stosownie do amatorskiej jazdy:
1. Bilstein HD/B6 + sprezyny H&R - obnizenie o 40mm - najbardziej popularne ale czy da sie mniej obnizyc ?
2. Zwykle Bilsteiny + 20mnm FVd H&R Techart (kiedys proponowal Rychu)
3. Bilstein B16 - (gwintowane wiec mozliwosc regulacji ale ponoc zawsze twardo)
4. Zwykłe Koni czy Koni Sport - obnizenie o 35mm
5. Gwintowane Koni z regulacja twardosci? (pisal o nich kiedys Bart911 i cichyg60 - jak wrazenia?)
6. Inne jakies sprawdzone ... Sachsy?
Chodzi mi o to czy np ktos testowal B16ki i czy nie sa zbyt twarde do poruszania sie po naszych drogach, czy ktos ma porownanie jak przy Bilsteinie wypadaja Koni itd itp Znalazlem posty sprzed 2,5 roku ale moze dowiem sie czegos wiecej. Szukam oczywiscie na przod i tyl.
Z gory dzieki


Sprawdź jeszcze KW - w pełni regulowane KW V3 Inox (tylko takie i torowe zawieszenie Clubsport jest dostępne do 965), bdb wkłady Koni, w całości wykonane ze stali nierdzewnej. Jeżdżę na modelu V2 Inox już dwa lata (nie w Porsche) i jestem bardzo zadowolony!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2012, 12:01 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
dzieki za info, okazalo sie ze mam nieco wiecej czasu (niz przed SPA) wiec temat na spokojnie rozpoznam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2012, 19:13 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Poniewaz zostalem wywolany do odpowiedzi w sprawie zestawu H&R po minimalnym kontakcie z produktem stwierdzam, ze zestaw do 944 nie nadaje sie do jazdy na codzien- po 400km mialem lekki wstrzas mozgu i wysiadlem nizszy o 2cm :D Na tor jestem zadowolony bardzo...a decyzje podjolem ze wzgedu na amortyzatory Bilstein- poniewaz jest to juz inwestycja na zawsze(regenerowalne w Wa-wie do parametrow dowolnych za smieszne pieniadze)- sam zakup tani nie byl ale w odniesieniu do wartosci mojego auta dla 965 beda to inne proporcje, mimo ze sam zestaw pewno bedzie troszke drozszy. Rekomenduje taki zakup- tylko trzeba skomponowac z mniej hardkorowymi sprezynami co w H&R nie powinno stanowic problemu.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2012, 8:13 

Dołączył: 24.05.2012
Posty: 9
Szukałem informacji na ten temat! :) Dzięki za odpowiedzi! :) Poza tym jakie felgi do posche turbo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2012, 21:58 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
ale jakiego ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum