Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.06.2017, 22:56 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Cześć wszystkim jak mi pomożecie to obiecuję że znów wrócę na tor i pokażę klasę 964 92 potrzebuje aby odpowietrzyć lub właściwie sprawdzić mojego mechanika i Jak odpowietrzyć układ olejowy Pomóżcie ostatnio zalał olejem i pękła jedna z rurek bo nie odpowiedział jak należy help help help

Bszsz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.06.2017, 23:18 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
??? To znaczy co zrobił zle i która rurka pękła ?
Procedura wymiany oleju:
Po spuszczeniu oleju z silnika i zbiornika, wlać 6-7 l., nagrzać do momentu, aż otworzą się termostaty i powoli, przy pracującym silniku, dolewać do właściwego stanu. Poziom oleju mierzyć jedynie przy dobrze nagrzanym i pracującym silniku.
Natomiast jak " odpowietrzyć lub właściwie sprawdzić mojego mechanika " to nie mam pojęcia :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.06.2017, 9:01 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
A jak wlał na zimnym 10L pojeździć niby wszystko pięknie i nagle auto się zsikało olejem.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.06.2017, 14:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To nie mechanik, a kowal. A skąd się polało?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 4:56 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
BartS

skad Ty wlasciwie jestes i co to za glupie pytania zadajesz...skoro stac Cie na 964 , to stac Cie na dobrego mechanika , pozdrawiam)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 7:31 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
bary napisał(a):
BartS

skad Ty wlasciwie jestes i co to za glupie pytania zadajesz...skoro stac Cie na 964 , to stac Cie na dobrego mechanika , pozdrawiam)

Bary rozumiem że dążysz do prawdy i jesteś coraz bliżej. Nie stać mnie ani na 964 ani na mechanika a naprawić muszę. Znasz się to podpowiedz!!

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 8:23 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale przecież odpowiedź jest znana - nie ma pojęcia o Porsche chłodzonych powietrzem, wlał za dużo oleju i do tego w niewłaściwy sposób. Jak znam życie to mierzył bagnetem na wyłączonym silniku. A że ciągle było mało to nalał ile nalał i są efekty. Pytanie jakie szkody są poza pękniętym przewodem (ale wciąż nie wiemy którym).




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 8:40 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
wit007 napisał(a):
Ale przecież odpowiedź jest znana - nie ma pojęcia o Porsche chłodzonych powietrzem, wlał za dużo oleju i do tego w niewłaściwy sposób. Jak znam życie to mierzył bagnetem na wyłączonym silniku. A że ciągle było mało to nalał ile nalał i są efekty. Pytanie jakie szkody są poza pękniętym przewodem (ale wciąż nie wiemy którym).

Spokojnie, dzięki wir za pomóc, Na początku wlal więcej, i może dlatego poszło... Element który pękł to 96420721700. Oczywiście że poziom oleju badał na rozgrzanym, spokojnie. Jeszcze raz dziękuję za samą merytorykę.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 8:42 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
BartS napisał(a):
A jak wlał na zimnym 10L pojeździć niby wszystko pięknie i nagle auto się zsikało olejem.


To co piszesz w ostatnim poście nie do końca się zgadza z wcześniejszym.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 8:57 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
wit007 napisał(a):
BartS napisał(a):
A jak wlał na zimnym 10L pojeździć niby wszystko pięknie i nagle auto się zsikało olejem.


To co piszesz w ostatnim poście nie do końca się zgadza z wcześniejszym.

Tzn

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 9:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Piszesz że nalał 10 l na zimnym, a potem że mierzył na ciepłym. Coś się tu nie zgadza, bo chyba dość szybko po ruszeniu olej wyciekł. A to znaczy że nie zdążył się zagrzać (to trwa dość długo).




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 9:43 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Źle założyłeś że szybko po ruszeniu... Rozgrzał, jazda próbna i po powrocie pękł.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 9:45 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Po prostu dziwnym dla mnie było że właśnie zrobił jazdę próbną i po powrocie pękła rurka czyli coś może na styl że dobrze nie odpowietrzył i gdzieś wzrosło ciśnienie Takie były moje dywagacje

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 10:16 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Wygląda na za dużo oleju. Spuścił wszystko?

wymiana-oleju-w-964-t9162.html




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 12:03 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
A moZe pękł ze starości.....
A przypadek sprawił iż akurat po wymianie to się stało ....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.06.2017, 13:50 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Tak Kacper też tak myślę jednak że chciałem się podpytać mądrzejszych na przykład i ciebie

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.06.2017, 7:30 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
wit007 napisał(a):
Wygląda na za dużo oleju. Spuścił wszystko?

wymiana-oleju-w-964-t9162.html

Wg tej procedury nie robił, wlał od razu 9-10L nagrzal, zrobił rundkę, i... Rurka pękła. Może od starości, Ale może zebrało się ciśnienie, thermostat nie puścił i wystrzelilo... Dziś zakłada i robi wg procedury z linka, patrzymy.

Dzięki.

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.06.2017, 9:40 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
[quote="BartS"
Wg tej procedury nie robił, wlał od razu 9-10L nagrzal, zrobił rundkę, i...[/quote]

To dość częsty błąd mechaników początkujących przy "wiatrakach".
Ciekawe ile oleju spuścił ?
Opisane następstwa należą do łagodnych.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.06.2017, 10:45 

Dołączył: 15.03.2013
Posty: 46
Wiem!! Dlatego słucham madrzejszych bo wiem że to nie jest nalać i jechać, a co najgorsza mówił one pick life poszedł!!

Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.06.2017, 12:52 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Mobil 1 że poszedł to detal, gorzej że silnik mógł pójść




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum