Autor |
Wiadomość |
BartS
|
Napisane: 11.06.2017, 22:56 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Cześć wszystkim jak mi pomożecie to obiecuję że znów wrócę na tor i pokażę klasę 964 92 potrzebuje aby odpowietrzyć lub właściwie sprawdzić mojego mechanika i Jak odpowietrzyć układ olejowy Pomóżcie ostatnio zalał olejem i pękła jedna z rurek bo nie odpowiedział jak należy help help help
Bszsz
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.06.2017, 23:18 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
??? To znaczy co zrobił zle i która rurka pękła ? Procedura wymiany oleju: Po spuszczeniu oleju z silnika i zbiornika, wlać 6-7 l., nagrzać do momentu, aż otworzą się termostaty i powoli, przy pracującym silniku, dolewać do właściwego stanu. Poziom oleju mierzyć jedynie przy dobrze nagrzanym i pracującym silniku. Natomiast jak " odpowietrzyć lub właściwie sprawdzić mojego mechanika " to nie mam pojęcia
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 12.06.2017, 9:01 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
A jak wlał na zimnym 10L pojeździć niby wszystko pięknie i nagle auto się zsikało olejem.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.06.2017, 14:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To nie mechanik, a kowal. A skąd się polało?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 13.06.2017, 4:56 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1351
|
BartS
skad Ty wlasciwie jestes i co to za glupie pytania zadajesz...skoro stac Cie na 964 , to stac Cie na dobrego mechanika , pozdrawiam)
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 13.06.2017, 7:31 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
bary napisał(a): BartS
skad Ty wlasciwie jestes i co to za glupie pytania zadajesz...skoro stac Cie na 964 , to stac Cie na dobrego mechanika , pozdrawiam) Bary rozumiem że dążysz do prawdy i jesteś coraz bliżej. Nie stać mnie ani na 964 ani na mechanika a naprawić muszę. Znasz się to podpowiedz!! Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.06.2017, 8:23 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ale przecież odpowiedź jest znana - nie ma pojęcia o Porsche chłodzonych powietrzem, wlał za dużo oleju i do tego w niewłaściwy sposób. Jak znam życie to mierzył bagnetem na wyłączonym silniku. A że ciągle było mało to nalał ile nalał i są efekty. Pytanie jakie szkody są poza pękniętym przewodem (ale wciąż nie wiemy którym).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 13.06.2017, 8:40 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
wit007 napisał(a): Ale przecież odpowiedź jest znana - nie ma pojęcia o Porsche chłodzonych powietrzem, wlał za dużo oleju i do tego w niewłaściwy sposób. Jak znam życie to mierzył bagnetem na wyłączonym silniku. A że ciągle było mało to nalał ile nalał i są efekty. Pytanie jakie szkody są poza pękniętym przewodem (ale wciąż nie wiemy którym). Spokojnie, dzięki wir za pomóc, Na początku wlal więcej, i może dlatego poszło... Element który pękł to 96420721700. Oczywiście że poziom oleju badał na rozgrzanym, spokojnie. Jeszcze raz dziękuję za samą merytorykę. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.06.2017, 8:42 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
BartS napisał(a): A jak wlał na zimnym 10L pojeździć niby wszystko pięknie i nagle auto się zsikało olejem. To co piszesz w ostatnim poście nie do końca się zgadza z wcześniejszym.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 13.06.2017, 8:57 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
wit007 napisał(a): BartS napisał(a): A jak wlał na zimnym 10L pojeździć niby wszystko pięknie i nagle auto się zsikało olejem. To co piszesz w ostatnim poście nie do końca się zgadza z wcześniejszym. Tzn Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.06.2017, 9:31 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Piszesz że nalał 10 l na zimnym, a potem że mierzył na ciepłym. Coś się tu nie zgadza, bo chyba dość szybko po ruszeniu olej wyciekł. A to znaczy że nie zdążył się zagrzać (to trwa dość długo).
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 13.06.2017, 9:43 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Źle założyłeś że szybko po ruszeniu... Rozgrzał, jazda próbna i po powrocie pękł.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 13.06.2017, 9:45 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Po prostu dziwnym dla mnie było że właśnie zrobił jazdę próbną i po powrocie pękła rurka czyli coś może na styl że dobrze nie odpowietrzył i gdzieś wzrosło ciśnienie Takie były moje dywagacje
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 13.06.2017, 12:03 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
A moZe pękł ze starości..... A przypadek sprawił iż akurat po wymianie to się stało ....
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 13.06.2017, 13:50 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Tak Kacper też tak myślę jednak że chciałem się podpytać mądrzejszych na przykład i ciebie
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 14.06.2017, 7:30 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
wit007 napisał(a): Wygląda na za dużo oleju. Spuścił wszystko? wymiana-oleju-w-964-t9162.htmlWg tej procedury nie robił, wlał od razu 9-10L nagrzal, zrobił rundkę, i... Rurka pękła. Może od starości, Ale może zebrało się ciśnienie, thermostat nie puścił i wystrzelilo... Dziś zakłada i robi wg procedury z linka, patrzymy. Dzięki. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 14.06.2017, 9:40 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
[quote="BartS" Wg tej procedury nie robił, wlał od razu 9-10L nagrzal, zrobił rundkę, i...[/quote]
To dość częsty błąd mechaników początkujących przy "wiatrakach". Ciekawe ile oleju spuścił ? Opisane następstwa należą do łagodnych.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
BartS
|
Napisane: 14.06.2017, 10:45 |
|
Dołączył: 15.03.2013 Posty: 46
|
Wiem!! Dlatego słucham madrzejszych bo wiem że to nie jest nalać i jechać, a co najgorsza mówił one pick life poszedł!!
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 14.06.2017, 12:52 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Mobil 1 że poszedł to detal, gorzej że silnik mógł pójść
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|