991S czy GTS to małe Panamery przy tym aucie. Auta z ISOFIX oraz z opcja torowa. Nawet nie ma co porownywac. Po prostu inne zastosowanie i kompromis.
GT3 jest szybsze, bardziej legendarne, ale nie jest "dwa" razy szybsze i "dwa" razy fajniejsze
- po prostu nie aż tyle fajniejsze.
W cenie 991 GT3 mozna miec (powiedzmy) "dwa" 981 GT4, przynajmniej tak ksztaltuja sie zyczenia cenowe na ogloszeniach.
Auto prowadzi się bardzo analogowo, przesiadlem sie z boksa 987S (2006) i wrazenia z jazdy sa rownie analogowe, 10 lat roznicy!
Twarde sprzeglo, twardy hamulec, ktory umozliwia heel-toe przy hamowaniu i jednoczesnej redukcji biegu (dla tych co nie lubia jak BLIP ich wyręcza).
Oporna, precyzyjna kierownica, jednym palcem na kierownicy nie nawrócisz.
Skrzynia biegów z krótszym skokiem, zmieniasz biegi to slyszysz ze sie zmieniaja zarówno w wybieraku jak i samej skrzyni, nie patrzysz na skrzynie i wiesz ze masz bieg, nie ma watpliwosci ze trafiels tam gdzie chciales, strzelasz sprzeglem i dodajesz gazu, jak przesadzisz bedzie uslizg.... ale przy wlaczonych systemach tak ma byc... pozwoli na leciutki uslizg bys wiedzial, ze szalejesz i wyprostuje auto, delikatnie, nie jakby ktos Ci siekiera przywalił jak w 997...
Akceptowalna glosnosc? Nie wiem po co radio i glosniki w tym aucie, jak bardzo chcesz posluchac wiadomosci, to zrozumiesz co sie dzieje na swiecie ale jak oczekujesz odsluchu muzyki, tylko na postoju.
981 GT4 nie ma GPF a przy sportowych high-flow kolektorach (ktore sa zalozone), filtrach K&N (rowniez), dolotowi IPD z przepustnica 83mm GT3 (rozważam).... silnik wrzeszczy, wydech strzela i buzia jest usmiechnieta
Milego dnia.