kaba napisał(a):
Zacznijmy od tego czy chcesz kupić przedlift czy polift? Ja szukałem tylko polifta z poprawionym silnikiem - po 2009r., pojemności 2.9 i 3.4 (S). Do tego fajnie mieć PDK bo jest wygodny, a do tego jak chcesz to masz możliwość zmiany manualnej.
Tak jak kolega napisał raczej skup się na tym w jakim stanie jest auto, a nie jaki ma przebieg. Pakiet startowy to będzie kilka/kilkanaście tysiecy złotych (płyny, filtry, może też olej w skrzyni, hamulce...). Duży wpływ ma też ofc to gdzie będziesz je serwisował i na jakich częściach.
Jak bedziesz mało jeździł, to może się okazać, że więcej wydasz np. na ubezpieczenie;) Komplet dobrych opon to też 3-4 tys. U mnie akurat spalanie na trasie przy prędkościach autostradowych nie przekracza 10l/100km, w mieście to zależy, ale nie wiecej niż 15l przy wyrywaniu spod każdych świateł i staniu w korkach.
Fajnie, 10 l na 100 km to akceptowalne spalanie.
No i wychodzi na to, że do ceny samochodu muszę doliczać ok. 2 k euro na pakiet startowy...
A jaką masz pojemność?
Oczywiście czym nowszy tym lepszy, więc polift byłby najlepszy. Jeszcze jedno pytanko chociaż domyślam się odpowiedzi - utrzymanie 3.4 będzie pod każdym względem droższe od 2.9?
Mogę zapytać w jakiej kwocie sie zamykasz z ubezpieczeniem?