Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.07.2014, 15:10 

Dołączył: 24.01.2011
Posty: 80
Cześć

Czy poza oczywistymi różnicami można doszukiwać się jakichś minusów posiadania 987 z silnikiem3.2 280KM? Awaryjne toto? Jakieś inne bolączki... ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.07.2014, 12:48 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
Posiadam "toto" od 4 lat, w najlepszej opcji "S" i w manualu :P ... tj. bardziej posiada moja żona, ponieważ mi było dane najczęściej do serwisu i do wiosennego przebudzenia prosiaka :(
"Toto" jeśli nie było eksploatowane w streetracingach i innych crashtestach , jeśli jest serwis na czas, to jeździ bez uwag, nie wykazuje symptomów zużycia, brak wycieków, itd. A jeśli jest w wersji "S", to jest jeszcze więcej szczęścia :drive:

Pzdr.
S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.07.2014, 13:14 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ostatnia, czyli poliftowa, wersja silnika 3,4 , już w wersji z bezpośrednim wtryskiem, ma mocno rozbudowany względem poprzednich wersji układ smarowania (dodatkowe pompy oleju, które zapewniają jego powrót do miski olejowej nawet przy dłuższych i mocniejszych przeciążeniach bocznych. To chyba była największa poważna bolączka poprzednich silników 3,4 i mniejszych. Ja moje auto eksploatuję dość intensywnie na torze już trzeci rok, i jak na razie wszystko w jak najlepszym porządku z silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum