Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.01.2024, 17:12 

Dołączył: 15.03.2021
Posty: 106
Szanowni klubowicze, plotki wskasują że 992.2 GTS będzie bez turbo ;)



Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.01.2024, 17:45 

Dołączył: 11.10.2021
Posty: 106
Lokalizacja: Bełchatów
Nr klubowicza: 760
No to będę miał dylemat jeśli się to potwierdzi. Czekam aktualnie od 2 msc na miejsce produkcyjne na GTS…no i teraz czekać na nowy czy brać aktualny jak będzie slot …


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.01.2024, 18:38 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 152
karup napisał(a):
No to będę miał dylemat jeśli się to potwierdzi. Czekam aktualnie od 2 msc na miejsce produkcyjne na GTS…no i teraz czekać na nowy czy brać aktualny jak będzie slot …


Nowy GTS będzie na pewno mild-hybrid. Aż trudno uwierzyć, że pójdą w N/A, ale z pojemności 3.6 pewnie mogą wykręcić 400-430(?) koni, plus jakiś duży zastrzyk mocy z silnika elektrycznego:

Cytuj:
The electric motor is capable of generating an extra 80 to 90 horsepower and is fed by a high-performance Varta battery with a capacity of around 2.0 kWh. The software for the fast-charging and discharging Porsche 400-volt system inspired by the KERS technology used in F1 was allegedly co-developed with Rimac


Bardzo trudny wybór czy brać 992.1 GTS czy 992.2 GTS. Osobiście nie czekałbym roku(do premiery GTS), najwyżej zmienił na nowy model jak wyjdzie i faktycznie będzie lepszy(subiektywnie).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.01.2024, 0:33 

Dołączył: 1.01.2014
Posty: 99
W Twojej rozkminie spojrzałbym w stronę 992 GT3 Touring. Nie wiem czy dealerzy mają wolne kwoty na 2024 ale są też auta nowe lub z niskim nalotem gotowe do wzięcia za $ zbliżone lub niewiele większe od nowego GTSa który jest świetnym autem ale to „tylko” parts bin jak mawiają jankesi. Masz auto od ręki z silnikiem z motorsportu w klasycznej budzie a 992.2 GTS to na razie w jakimś sensie niewiadoma na którą będziesz pewnie czekał do q3/q4 2025, wg mnie szkoda czasu.
Odbiór mojego pierwszego wolnossaka opóźnia się „dopiero” o 2 m-ce a już nosi mnie jak cholera, a co dopiero jak miałbym czekać 2 lata, no way.
Moje 0,05 pln


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.01.2024, 9:39 

Dołączył: 11.10.2021
Posty: 106
Lokalizacja: Bełchatów
Nr klubowicza: 760
Tak, tylko że auto chcę użytkować też w dłuższe trasy turystyczne z żoną a tor 2-3 razy w roku max, więc nie wiem czy jest sens pakować się w GT3 w takim przypadku. Aktualnie mam 992 S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.01.2024, 10:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
karup napisał(a):
Tak, tylko że auto chcę użytkować też w dłuższe trasy turystyczne z żoną a tor 2-3 razy w roku max, więc nie wiem czy jest sens pakować się w GT3 w takim przypadku. Aktualnie mam 992 S


Jak tylko z żoną i dwa miejsca są ok - warto. Ja nie wiem skąd taki pogląd, że GT3 to tylko tor. Zresztą samo istnienie Touringa potwierdza daily zdolności GT3. Magia tego motoru jest niesamowita, pewnie Twoja S po sofcie będzie szybsza… tylko nie o to w N/A chodzi. 😉


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.01.2024, 10:58 

Dołączył: 11.10.2021
Posty: 106
Lokalizacja: Bełchatów
Nr klubowicza: 760
Gdyby mi zależało na szybkości to byłby kupowany Turbo S. Nie miałem okazji jeździć w normalnym ruchu po normalnych drogach modelami GT3/GT3 Touring, zapewne jak zdecydowana większość z nas. Muszę się tutaj opierać na testach w internecie. A te najczęściej podkreślają, że jest za twardo i za głośno na komfortową jazdę na bardzo długich odcinkach. Oczywiście wszędzie jest opinia że to fantastyczny silnik i auto jako całość, a plusy zdeeecydowanie przykrywają pewne niedogodności w zakresie komfortu. Czy ktoś może na podstawie praktyki podsumować różnice w jeździe 992 GT3 vs 992 GT3 Touring? Czy one wogóle są? Bo mam wrażenie, że różnice to rzeczy głównie stylistyczne.Czy po kilku godzinach jazdy potrzebne są tabletki na ból głowy? :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.01.2024, 14:09 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 152
karup napisał(a):
Gdyby mi zależało na szybkości to byłby kupowany Turbo S. Nie miałem okazji jeździć w normalnym ruchu po normalnych drogach modelami GT3/GT3 Touring, zapewne jak zdecydowana większość z nas. Muszę się tutaj opierać na testach w internecie. A te najczęściej podkreślają, że jest za twardo i za głośno na komfortową jazdę na bardzo długich odcinkach. Oczywiście wszędzie jest opinia że to fantastyczny silnik i auto jako całość, a plusy zdeeecydowanie przykrywają pewne niedogodności w zakresie komfortu. Czy ktoś może na podstawie praktyki podsumować różnice w jeździe 992 GT3 vs 992 GT3 Touring? Czy one wogóle są? Bo mam wrażenie, że różnice to rzeczy głównie stylistyczne.Czy po kilku godzinach jazdy potrzebne są tabletki na ból głowy? :D

W PC Kraków jest używane gt3 na sprzedaż, jest możliwa jazda testowa(pewnie nie w obecnych warunkach), może warto doświadczyć na własnej skórze. Niedawno mieli też slot na gt3 touring dostępny, bez chętnych. Ja nie dałbym rady z gt3 na codzień. Jako weekendowy fun - zdecydowanie.

Internet/testy mówią ze nie ma różnic pomiędzy gt3 i gt3 touring - jeśli ktoś mówi, że są to wg mnie wynika z rodzaju opon i ciśnienia w testowanym aucie. IMO.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2024, 0:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 448
Nr klubowicza: 797
Też mi mówili, że 992 czy „zwykła” GT3 czy Touring różnią się skrzydłem… i tym jak sobie skonfigurujesz. Dla mnie 992 GT3 to jeszcze lepsze tourismo od 991. Dużo kultury dostała w kontekście „dziwnych” dźwięków napędu czy komfortu w stosunku do 991. Touringiem nie jeździłem, zwykła jest mega. Wydech w trybie cichym brzmi totalnie nienachalnie, wręcz zrobienie afteru to moim zdaniem must have (aktywnego oczywiście). GTS jest mega ale 3.0tt. Bałbym się 3.6 n/a z hybrydą (o ile to się w ogóle stanie). Brak zalet 3.0T i GT3 🤷‍♂️ Swoją drogą ciekawe czemu 3.6 a nie 4.0


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum