karup napisał(a):
No to będę miał dylemat jeśli się to potwierdzi. Czekam aktualnie od 2 msc na miejsce produkcyjne na GTS…no i teraz czekać na nowy czy brać aktualny jak będzie slot …
Nowy GTS będzie na pewno mild-hybrid. Aż trudno uwierzyć, że pójdą w N/A, ale z pojemności 3.6 pewnie mogą wykręcić 400-430(?) koni, plus jakiś duży zastrzyk mocy z silnika elektrycznego:
Cytuj:
The electric motor is capable of generating an extra 80 to 90 horsepower and is fed by a high-performance Varta battery with a capacity of around 2.0 kWh. The software for the fast-charging and discharging Porsche 400-volt system inspired by the KERS technology used in F1 was allegedly co-developed with Rimac
Bardzo trudny wybór czy brać 992.1 GTS czy 992.2 GTS. Osobiście nie czekałbym roku(do premiery GTS), najwyżej zmienił na nowy model jak wyjdzie i faktycznie będzie lepszy(subiektywnie).