Autor |
Wiadomość |
mgrab
|
Napisane: 2.11.2022, 14:28 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 769
|
Miałem okazję w piątek porozmawiać dłużej z Panią Małgorzatą z PCP, która sprzedawała mi moją 992. Zgłosiłem się już wstępnie do kolejki po model poliftowy i informacje jakie otrzymałem to: 1. Jako pierwszy (!!!) ma podobno pojawić się 992.2 w wersji GTS, który będzie hybrydą. Q1 2024. 2. Kolejne modele 992.2 (baza, S i wersje 4) 2/3 kwartał 2024 (wersje niehybrydowe)
Miłego dnia
Maciej
|
|
Góra |
|
roswell
|
Napisane: 2.11.2022, 17:21 |
|
Dołączył: 23.01.2021 Posty: 34
|
Dzięki,
to pewna informacja, że GTS będzie hybrydą? I teraz jakiego typu hybrydą - układ mild hybrid tylko czy pełnoprawna hybryda?
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 2.11.2022, 18:44 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
pewna i mild z silnikiem 3.6.
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 4.11.2022, 20:53 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
W 1Q 2024 ma być ogłoszony lift czy pierwsze egzemplarze trafią do salonów i klientów? Słyszałem, że konfigurator ma się pojawić na wiosnę 2023 to samo potwierdza Nick Murray
|
|
Góra |
|
mgrab
|
Napisane: 5.11.2022, 8:13 |
|
Dołączył: 28.12.2011 Posty: 769
|
Trudno mi odpowiedziec ws konfiguratora mam tylko informacje od sprzedawcy z Poznania. Na chwile obecna ciagle jest duze zainteresowanie 992.1 i na to sa zamowienia z dostawami w koncowce 2023.
|
|
Góra |
|
ChrisR
|
Napisane: 5.11.2022, 12:57 |
|
Dołączył: 8.01.2019 Posty: 183
|
Zwyczajowo przełom Q3/Q4 premiera i końcem roku pierwsze dostawy, ale faktycznie 992 sprzedaje się genialnie, więc może to opóźnią.
--- Co do rozwiązań technicznych, mam inne - nieoficjalne - informacje. tj. baza Carrera i Carrera 4 stricte spalinowe, reszta hybrydy.
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 13.01.2023, 18:56 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
Dziś otrzymałem info że premiera wersji poliftowej przesunęła się o 2/3 miesiące.
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 13.01.2023, 19:05 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 13.01.2023, 19:09 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
marzec kwiecien 2024 w internecie:)
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 13.01.2023, 19:26 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
A masz może bardziej szczegółowe info odnośnie silników?? Chodzi mi o to, czy mild hybrid wystarczy żeby spełnić ograniczenia emisji zgodne z normą Euro 7, która zacznie dla osobówek obowiązywać od 1 lipca 2025??
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 14.01.2023, 0:00 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
Mam wiele sprzecznych ze sobą opinii z róznych salonów, ale powiem to co uznaję za w miarę pewne, podstawowa carrera ma byc bez mild hybrid reszta z tym układem, nie wyklucza się hybrydowej bardzo mocnej wersji turbo(ale nie wiem kiedy), niektórzy twierdzą że będzie nowy silnik 3.6 ale słyszałem też opinie że ma zostać 3.0, myślę że normy euro 7 zostaną spełnione bo to się liczy na podstawie określonego wzoru uwzględniając sprzedaż pojazdów "bezemisyjnych"
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 4.05.2023, 16:09 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Z powyższych komentarzy zrozumiałem tyle że S-ki i GTS-ki będą hybrydowe, natomiast sama kwestia hybrydyzacji 911 ma o tyle głębszy sens iż z tego co wyczytałem motor będzie przekazywać całą swą moc wyłącznie na przednią oś, co z pewnością będzie spełniać funkcję równoważnika potencjalnego "wahadła" w postaci silnika za tylną osią. Zastanawia mnie tylko czy rozwiązanie to będzie w zamian czy w uzupełnieniu mechanizmu różnicowego, co jeszcze bardziej podniosłoby wydajność fizycznego równoważenia mas poprzez przyczepność przedniej osi wprost proporcjonalnie do zwiększania przyspieszenia jak analogicznej reakcji systemów kontroli trakcji/ABS, stąd raczej przypuszczam że hybrydyzacja zostanie wdrożona we wszystkich modelach oznaczonych 4-ką, jako że podstawą pozostanie mechaniczny tylny napęd, a silnik elektryczny i rekuperacja do akumulatora będzie dotyczyć wyłącznie przedniej osi.
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 5.05.2023, 20:53 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
Panowie, nie kupujcie tych aut, i po kłopocie.
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 14.05.2023, 14:03 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Na razie panowie z Zuffenhausen powinni zrobić porządek w swoim portfolio gdyż oferują pierdyliard opcji do wyboru: Ski, nieSki, czwórki, brak czwórek, coupe, cabrio, targa, a tylko 20% modeli sprzedaje się. Jak dla mnie Targa/Targa S powinna być odrębnym modelem opartym co najwyżej na silniku podstawowej Carrery, napęd na 4 zdaje się jest odgórnie przypisany do Targi bo model dużo cięższy, natomiast GTS/4GTS (bez wersji cabrio) powinien być z silnikiem i budzie GT3 Touring który to z punktu widzenia marketingowego nie ma żadnego logicznego uzasadnienia. Na ulicę ma za niskie zawieszenie, z kolei na tor nikogo nie będzie interesowało jego brak elegancji bo tu liczy się wyłącznie aero, tu każdy będzie szedł na całość, choćby z tą deską do prasowania chamsko zainstalowaną w modelu RS. Nie wspominam o czymś takim jak Carrera T, bo każdy kto wybiera model z góry chce go sobie skonfigurować po swojemu, z kolei Dakar, ClubSport, 50th to już zdaje się modele specjalne, limitowane, no i jeszcze limitowane R bez homologacji drogowej.
|
|
Góra |
|
Zott1
|
Napisane: 14.05.2023, 14:33 |
|
Dołączył: 28.10.2017 Posty: 85
|
Możecie powiedzieć dlaczego GTS nie brzmi?To przecież dużo mocniejszy silnik od carrera a ta z aktywnym wydechem brzmi już dużo lepiej.
|
|
Góra |
|
fanboy
|
Napisane: 14.05.2023, 16:22 |
|
Dołączył: 22.05.2022 Posty: 72
|
Możliwe że ta moc względem pojemności silnika jest na wyrost
Mnie interesuje jeszcze jedna kwestia, a mianowicie podkręcanie wartości KM/Nm tego samego silnika, bo czy to ma jakiś znaczący wpływ na wyższe koszta rynkowe modelu z literka S względem podstawy, a może bardziej chodzi tu o zabieg marketingowy żeby wycisnąć z potencjalnego klienta ile się da, tworząc pozornie tańszy odpowiednik modelu dla portfela klienta, a w rzeczywistości zawyżając koszta modelu S.
|
|
Góra |
|
Keber
|
Napisane: 14.05.2023, 17:01 |
|
Dołączył: 10.07.2018 Posty: 120
|
fanboy napisał(a): Możliwe że ta moc względem pojemności silnika jest na wyrost
Mnie interesuje jeszcze jedna kwestia, a mianowicie podkręcanie wartości KM/Nm tego samego silnika, bo czy to ma jakiś znaczący wpływ na wyższe koszta rynkowe modelu z literka S względem podstawy, a może bardziej chodzi tu o zabieg marketingowy żeby wycisnąć z potencjalnego klienta ile się da, tworząc pozornie tańszy odpowiednik modelu dla portfela klienta, a w rzeczywistości zawyżając koszta modelu S. Boxa montujesz za 3tys. i masz to samo co w S
|
|
Góra |
|
wyszuy
|
Napisane: 14.05.2023, 17:17 |
|
Dołączył: 15.03.2021 Posty: 106
|
Model S nie różni się tylko mocą a wiekszymi hamulcami, zawieszeniem PASM, szperą itd
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.05.2023, 18:34 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Przy okazji głupie pytanie.Ten przycisk utwardza zawieszenie.Nie jest to PASM ,ale czy to funkcja tylko na tor?bo po drogach publicznych trudno się na tym jeździ. Załącznik: 20230514_183025.jpg
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Hugs
|
Napisane: 11.06.2023, 22:46 |
|
Dołączył: 29.03.2021 Posty: 50
|
992.2 Turbo S również będzie z prądem o niedużym zasięgu dodatkowo. Moc silnika spalinowego w granicach 680 KM plus strzał prądu około 30 KM razem ~ 710 KM. Nowa Panamera Turbo S e-H zasięg elektryczny około 100 KM oraz moc całkowita niecałe 800 KM.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|