Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.09.2011, 2:31 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Moze ktos z kolegow podpowie na co mam byc przygotowany... Jadac spokojnie autostrada, moja 993 Targa nagle umarla... Po prostu silnik zgasl jadac ok 100 km/h... Zjechalem na pobocze i silnik kreci, odpala, ale zaraz gasnie. Po ok 15 min. odpalilem, nawet ruszylem, po czym sie zatrzymalem, i silnik chodzil na wolnych obrotach, ale po nastepnych 5 min znow zgasl... I jak poprzednio, odpala, ale zaraz gasnie, jakby nie dostawal benzyny... Generalnie w bardzo dobrym stanie, mam teraz 45 tys mil, a sam przejechalem ok 3 tys w ciagu ostatnich 10 miesiecy od kiedy mam to auto...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2011, 6:32 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Zadzwoń do mnie w poniedziałek po południu coś wymyślimy :) 347-274-4065


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2011, 11:33 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 96
Zrob by-pass filtra paliwa ,tylko ostroznie by samochodu nie spalic :oops: i jedz na highway na test.
Przebieg samochodu maly ale jak ktos z poprzednich wlascicieli zapomnial to po latach wklad "simply colapse" jak to sie u was mowi :lol:
Daj znac o postepach bo sam jestem ciekawy co to za przypadek.Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2011, 16:32 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Miałem całkiem niedawno podobne objawy (co prawda nie w Porsche) tyle że mój na koniec w ogóle rzucił palenie ;)
Winny okazał się czujnik położenia wału.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2011, 13:43 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
No i klopot z glowy, i nic wielkiego sie nie stalo. Nie wiem jak to po polsku, ale przyczyna byl zepsuty DME relay czesc 993.615.227.00. Dwie stowki i po sprawie (sama czesc $57, choc moglem ja dostac za ok $35, ale spieszylo mi sie...). Sama wymiana bardzo prosta, no ale trzeba bylo wiedziec co i gdzie...

Dziekuje za podpowiedzi, szczegolnie BeeMiX za Twoje zainteresowanie i pomoc.

P.S. Wedlug mojego mechanika jest to czesc uzywana do konca modelu 993, ktora byla praktycznie niezmieniana od jej poczatkow w pierwszej polowie lat 80-tych i ponoc psuje sie raz na "zycie" auta (ja mam to z glowy?). Ze wzgledu na niewielki koszt i bardzo prosta wymiane, wileu uzytkownikow 993 ponoc te czesc ma w aucie w razie jakby...

J


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2011, 18:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
jczar napisał(a):
. Nie wiem jak to po polsku, ale przyczyna byl zepsuty DME relay


W 944 jest dokładnie ten sam problem i też równie często zaleca się wożenie zapasowego przekaźnika w aucie (ja wożę ;) )




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum